Přejít na obsah
    • ZÁVAZNÁ PRAVIDLA BOARDU / FÓRA
    • KLUB SKODAHOME.cz
      • Připojte se k Členství v Klubu SKODAHOME.cz!
      • Nabídka/Poptávka služeb našich partnerů
      • Slevy pro členy klubu SKODAHOME
    • ŠKODA KLUB - INFO
      • Novinky
      • Srazy & Akce
      • PRAVIDLA + OZNAMOVNA
      • Ukradeno - odcizeno
    • ŠKODA KLASIK - www.SKODAKLASIK.cz
      • Škoda Veterán
      • Škoda 1201-1203
      • ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)
      • Škoda Favorit
      • Škoda Felicia
    • Škoda FABIA / ROOMSTER
      • FABIA I
      • FABIA II & ROOMSTER
      • FABIA III
      • FABIA IV
      • Hospoda FA & RO
      • Soutěž - ( nejen ) nej Fabia
      • RoomsterClub.com
    • Škoda OCTAVIA
      • Octavia I
      • Octavia II
      • Octavia III
      • Octavia IV
      • Hospoda
    • Škoda SUPERB
      • Superb I
      • Superb II
      • Superb lll
      • Superb 4
      • Návody - SUPERB
      • Hospoda u SUPA
    • Škoda SUV - Yeti, Kodiaq, Karoq, Kamiq a Enyaq 𝗶V
      • ŠKODA Yeti
      • Iglu u Yetiho
      • ŠKODA KODIAQ
      • ŠKODA KODIAQ II
      • Hospoda u Kodiaqa
      • ŠKODA KAROQ
      • Hospoda u Karoqa
      • ŠKODA KAMIQ
      • ŠKODA ENYAQ 𝗶V
      • ŠKODA Elroq
    • Škoda Citigo
    • ŠKODA RAPID
    • ŠKODA Scala
    • Škoda SLAVIA
    • VW Scene.cz - Audi, Seat a Volkswagen Klub
    • OSTATNÍ DISKUZE
    • HISTORIE ŠKODA AUTO
    • ENGLISH ONLY


  • Aktuální příspěvky

    • Rapidně vzrůstající prodeje elektromobilů, nebo jen manipulativní hra čísel.....?   https://www.autoforum.cz/predstaveni/boom-elektromobilu-v-eu-85-procent-novych-aut-je-porad-spalovacich-jejich-podil-na-trhu-se-za-dva-roky-sotva-zmenil/
    • V pátek jedu do servisu. Při dotazu na náhradní vozidlo 850,- bez DPH na den. Po opravě dám vědět výsledek.
    • Potom nechapu,proc by Eibach nabizel predni stabik v tloustce 27 mm za deset,kdyz by se dal v originalu koupit ten stejny prumer za sedm tisic v podstate s obdobnymi vlastnostmi. Na jine materialy ci zpusob zpracovani moc nesazim. To by se uvadela i hodnota sily ve zkrutu a ne jen prumer,ktery tady hraje asi zasadni roli. Zkusim jeste zastoupeni VW.   Edit. Narazil jsem na velmi ochotnou pani,co mi venovala cas a zjistila,ze origo na svem supovi mam 24 mm predek,passat ve stejne motorizaci a provedeni ma 25 mm,ale hlavni roli hraje odladeni tlumicu a pruziny,coz ji potvrdili i mechanici z dilny. Podle nich by,krome onoho silnejsiho stabilizatoru,resili aspon tuzsimi tlumici,aby se potom veskera sila pri naklonu neeliminovala pouze stabilizatorem,ktery dost rychle odrovna kosti,kdyz auto v zatacce nepodrzi zbytek podvozku. A cenovka passatackyho je v originale za 6 a nejake drobne.
    • Zdravím, trochu to zde oživým. Mám najeto cca 80tis. Vůz sem koupil před 2 měsíci ze Škoda+ a po ujetí cca 2500km jsem výše pozorované začal pociťovat také. Při řazení 2-3ky to někdy lehce škubne, ale hlavně parkování mně dost vadí. Nevím, zda to jít reklamovat, nebo je to normální vlastnost tohoto pohonu. Při hodně pomalém manévrování v garáži to auto sebou prostě škube. Nejsem schopnej nadávkovat brzdou plynulej plíživej pohyb. Když už se mi to podaří, tak to poskakuje jako koza. Mám v garáži toleranci cca 8cm, abych mohl spustit vrata a někdy si musim zpět couvnout a znovu jet vpřed, abych nenarazil do zdi 😞 Máte to také? Jinak už jsem po 3 reklamacích chladícího okruhu a auto sem musel nechat 2x odtáhnout. Když to funguje, tak se s tim jezdí pěkně, ale už z toho mám hnusnej pocit časované bomby, takovej Jack in the box. Nikdy nevíte, kdy ten šašek z kapoty vyskočí ven 😄 
×
×
  • Vytvořit nový...