Přejít na obsah
    • ZÁVAZNÁ PRAVIDLA BOARDU / FÓRA
    • KLUB SKODAHOME.cz
      • Připojte se k Členství v Klubu SKODAHOME.cz!
      • Nabídka/Poptávka služeb našich partnerů
      • Slevy pro členy klubu SKODAHOME
    • ŠKODA KLUB - INFO
      • Novinky
      • Srazy & Akce
      • PRAVIDLA + OZNAMOVNA
      • Ukradeno - odcizeno
    • ŠKODA KLASIK - www.SKODAKLASIK.cz
      • Škoda Veterán
      • Škoda 1201-1203
      • ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)
      • Škoda Favorit
      • Škoda Felicia
    • Škoda FABIA / ROOMSTER
      • FABIA I
      • FABIA II & ROOMSTER
      • FABIA III
      • FABIA IV
      • Hospoda FA & RO
      • Soutěž - ( nejen ) nej Fabia
      • RoomsterClub.com
    • Škoda OCTAVIA
      • Octavia I
      • Octavia II
      • Octavia III
      • Octavia IV
      • Hospoda
    • Škoda SUPERB
      • Superb I
      • Superb II
      • Superb lll
      • Superb 4
      • Návody - SUPERB
      • Hospoda u SUPA
    • Škoda SUV - Yeti, Kodiaq, Karoq, Kamiq a Enyaq 𝗶V
      • ŠKODA Yeti
      • Iglu u Yetiho
      • ŠKODA KODIAQ
      • ŠKODA KODIAQ II
      • Hospoda u Kodiaqa
      • ŠKODA KAROQ
      • Hospoda u Karoqa
      • ŠKODA KAMIQ
      • ŠKODA ENYAQ 𝗶V
      • ŠKODA Elroq
    • Škoda Citigo
    • ŠKODA RAPID
    • ŠKODA Scala
    • Škoda SLAVIA
    • VW Scene.cz - Audi, Seat a Volkswagen Klub
    • OSTATNÍ DISKUZE
    • HISTORIE ŠKODA AUTO
    • ENGLISH ONLY


  • Aktuální příspěvky

    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
    • TSI vs TDI - to si musíš říct sám, ideálně projet předváděčky, tyhle nejrozšířenější motorizace (2.0 TDI 110 a 1.5 TSI 110 budou na každém rohu). Někomu vyhovuje to, někomu ono. Při delších trasách na dálnicích bude příjemnější TDI, minimálně co se týče spotřeby. Vadit může oproti TSI trošku větší hluk od motoru. Zvážil bych taky servisní náročnost u vyšších nájezdů, pokud si auto plánuješ nechat déle. Tam bude TSI ve výhodě.   DCC - mám teď druhou O4, první byla bez DCC, druhá s DCC. Pokud budeš jezdit na 17" kolech, tak je to za mě zbytečnost. Pokud 18", tak je to na hraně. Vyloženě nutnost pro komfort to není, 18" mají oproti O3 vyšší profil pneu, takže jsou komfortnější. U 19", který mít na 99% nebudeš, už bych s DCC neváhal.
    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
×
×
  • Vytvořit nový...