Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

e1.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 378
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    14

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

e1. naposledy zvítězil 2. Květen

e1. nejvíce like obsah!

Popularita

716 Výborná

5 Sledujících

O uživateli e1.

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://e1.sk

Návštěvy profilu

2 092 zobrazení profilu
  1. e1.

    Výměna předních a zadních kotoučů a destiček

    Tonda, píšeš blbosti. Pod 15" kolesá sa 288 mm kotúče zmestia a F2/R sa v takejto zostave (15" kolesá, 288-ky brzdy) bežne predávali, akurát to boli väčšinou tie 77 kW motorizácie. Je to síce tesné, ale všeobecne nie je problém cez 288x25 mm kotúče obuť tie 15" kolesá a originálne kolesá Škoda/VW s tým určite nemajú žiaden problém.
  2. e1.

    Chiptuning 1.2TSI

    Ak budeš využívať aj horné pásmo otáčok, t.j. od 4000 vyššie, tak si to daj upraviť, a rovno na 90+ kW! Ak tie otáčky nevyužívaš, vyser sa na to, prínos v nižších otáčkach je skôr placebo, merateľný rozdiel vo výkone a zrýchlení bude minimálny. Každopádne, určite choď niekam, kde ti výkon auta pred úpravou aj po nej zmerajú!
  3. e1.

    ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **

    Hneď som si mohol myslieť. Je to jeden z tých podnikov do ktorého okrem turistov nikto nechodí, dokonca ani turistov tam moc nevidieť. Keby ten podnik zanikol, nikto by si to nevšimol. :D
  4. e1.

    ** Vtipy, vtipné obrázky, videa **

    Prosím ťa, toto si kde fotil? :D
  5. e1.

    Multifunkční volant

    Tak toto ti nedokážem potvrdiť, ani vyvrátiť. Chcelo by to pozrieť sa do ETKA a porovnať čísla volantov napr. MR 2009 a 2012.
  6. e1.

    Help - jak odtáhnout auto souseda od vrat

    Ak sa s ním naozaj nedá jednať a dohodnúť slušne, tak by som začal veci ako vypustenie (pozor, nie prerezanie!) všetkých pneumatík. Z garáže sa síce nedostaneš, ale ak bude musieť ísť preč on, tak pekne ochutná tvoju medicínu. Potom môžeš skúsiť také srandy ako hovno do ventilácie, ale namazanie kľúčky a podobné srandičky. Jednoducho nič deštrukčné. Ak by si riešil odťah jeho vozidla, tak zase nie iba o pár metrov, ale povedal by som človeku z odťahovky, že nech auto zloží niekde pekne ďaleko, ideálne medzi dva stromy, alebo medzi iné prekážky tak, aby s autom nemohol odísť. Druhou možnosťou by mohol byť odťah auta niekam, kde by so ho do rána riešila polícia za parkovanie v zákaze, alebo na vyhradenom mieste. Potom nech dokazuje on komu chce, že to tam nezaparkoval on. :D Jednoducho to rieš tak, aby si jeho auto v žiadnom prípade nepoškodil, ale jemu si tým maximálne znepríjemnil život. Skôr, či neskôr to zaberie. :)
  7. e1.

    Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)

    Dosť slabá výbava na RS. Okrem automatickej klimatizácie a vyhrievaných sedačiek tam nevidím nič navyše. Vzadu švihadlá, volant bez multifunkcie alebo pádiel pre DSG (ok, bez toho sa dá žiť), nebude mať ani bluetooth handsfree, základné rádio bez USB vstupu alebo slotu pre SD kartu a samozrejme bez navigácie, nemá ani Media-IN konektor, nevidím ani lakťovú opierku. Nehovorím, že je to zlá kúpa, ale určite by som dokúpil z číny RCD330 a vymenil volant za multifunkčný.
  8. e1.

    Roomster - Brzdy RS

    Áno. A keď máš, tak aj nejaké čísla dielov by sa hodili. :D
  9. e1.

    Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)

    Hlavne musíš pozerať že aká je medzera medzi jednotlivými dielmi. Musí byť na oboch stranách rovnaká. Pozeraj hlavne prednú kapotu-blatníky, okolo dverí a tiež aj zadnú kapotu. Potom sa pozri napr. na skrutky predného blatníka v motorovom priestore, ak nie sú vo farbe, určite sa už niečo na aute robilo. Ale zase ono to môže byť iba malý ťukanec z parkoviska a nie hneď stret s kamiónom. Ďalej sleduj farbu jednotlivých dieľov. Nárazníky môžu mať inú trochu farbu (väčšinou aj majú), lebo sú plastové, ale ostatné diely by mali sedieť. Pozeraj sa z viacerých uhlov, ideálne za denného svetla! Samozrejme to že to bude ok, ešte neznamená, že to auto nemalo nehodu, len to, že niekto to poriadne opravil. Všeobecne sa ale nemusíš báť ani auta ktoré bolo v minulosti nabúrané. Podmienkou ale je odborná oprava, resp. to aby to nebola nejaká totálka lacno postavená na nohy. Napr. aj ja som mal opravovanú takmer celú pravú stranu svojho auta, ale okrem servisných záznamov a pár miest kde je väčšia hrúbka laku, ako laik nemáš šancu to zistiť. Ale teraz to podstatné. Môžeš kúpiť cukrík, ale stále tam máš jedno veľké ale, a to technický stav auta, a hlavne motora. Fabie II RS sa robili s dvoma motormi CAVE a CTHE. CAVE má často problém so spotrebou oleja, resp. s tým, že ten olej tlačí von až cez výfuk. Ak auto nie je čerstvo umyté, tak môžeš vidieť fľaky oleja na zadnom nárazníku. Inovovaný motor CTHE už tento problém nemá, ale je ich málo, v inzerciách často žiaden.
  10. e1.

    Výměna gumiček stěračů

    Ja som sa zase k Aerotwin vrátil. Skúšal som nejaké noname stierače z Alzy, s tým, že stáli polovicu Boschiek. Žiaľ, vydržali iba 2 mesiace, takže zase kupujem radšej tie Bosch, ktoré u mňa vydržali vždy asi rok (cca. 20-25 tisíc km, parkovanie vonku). Inak naposledy keď som kupoval tie Aerotwin, všimol som si, že ich cena išla dole. Dávnejšie cena okolo 25-30 € za pár, teraz som ich kupoval za nejakých 17 €.
  11. e1.

    Upgrade brźd na Fabii (312x25, 256x22)

    PyroSVK, vďaka za odkaz, na jeden podobný inzerát som už včera reagoval, ale zatiaľ bez odpovede. Zajtra napíšem aj na tento tvoj. Georgerob, vďaka za typ. Akurát sa mi zdá trochu blbé im písať ešte aj na mail, aby ma prijali do skupiny, pričom na tento účel sú priamo formuláre na Facebooku. Uvidíme.
  12. e1.

    Upgrade brźd na Fabii (312x25, 256x22)

    Neviem či je to on, ale tento je ešte o polovicu drahší ako ten na Octaviu RS. Zvažujem možnosť, že kúpim komplet brzdy z O1 RS z bazáru a vyberiem si z nich to, čo potrebujem.
  13. Brzdy na mojom aute po 140 tisíc km občasným jemným pískaním už dávajú o sebe vedieť, takže čoskoro ma čaká výmena platničiek. Nakoľko ale brzdy (a tiež aj pneumatiky a dobré stierače/čisté čelné sklo) považujem za základ bezpečnej jazdy, rozhodol som sa aj pre výmenu kotúčov. A keď už mením aj kotúče, tak prečo nedať väčšie, že? Celý rok jazdím na 16" kolesách, takže môžem aktuálne 288x25 kotúče vpredu vymeniť za 312x25 mm a zadné 232x9 (alebo 239x9, všade píšu inak) by som rád nahradil kotúčmi 256x22 mm. Musím dodať, že som zvažoval aj možnosť, že by som dal iba nejaké lepšie platničky, ako napr. Ferodo DS2500, alebo EBC Yellow Stuff, ale nakoniec som sa rozhodol, že uprednostním platničky "keramické" ktoré nešpinia tak, ako klasické, alebo tie športové, a asi dám ATE Ceramic, s tým, že použijem klasické kotúče bez dierok, alebo ryhovania. Takže výmena za väčšie. Zistil som si, že predný strmeň je určený aj pre 312x25 mm kotúče, takže ten meniť nemusím a mení sa iba držiak strmeňa, krycie plechy (1J0 615 311 B, 1J0 615 312 B) a samozrejme kotúče a platničky a to je všetko. Tam by mal pasovať ten z O1 RS, ktorá mala identické brzdy ako plánujem. Menším problémom je, že tie držiaky strmeňov (1U0 615 125) sú pre O1 RS v zelenej farbe a sú aj pomerne drahé (105 € za kus). Preto ma zaujíma, či nepoznáte niekto číslo rovnakého dielu napr. pre nejaký VW, Seat, alebo Audi z tej doby. Čo sa týka výmeny zadných bŕzd, tam úplne tápem. Síce som našiel kopu informácií o výmene na Golfoch IV, ale či tie čísla dielov pasujú aj na Fabiu, vôbec neviem. Máte s tým niekto skúsenosti, prípadne viete niekto pomôcť s číslami dielov?
  14. e1.

    Roomster - Brzdy RS

    Stále čakáme na tie fotky.
  15. e1.

    Jaký olej do 1.2 TSI (výměna oleje a filtru)

    Ja by som na tvojom mieste nestriedal oleje pri každej výmene. Ono totiž pri výmene, vždy ostáva nejaké percento starého oleja v motore (pár dcl), preto je lepšie dlhšie sa držať jedného konkrétneho oleja. Samozrejme oleje sa dajú miešať medzi sebou, len potom aký to má zmysel zameriavať sa na konkrétnu značku alebo typ, keď nakoniec budeš mať v motore kokteil.
×