e1.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 306
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    13

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

694 Výborná

5 Sledujících

O uživateli e1.

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://e1.sk

Návštěvy profilu

1 737 zobrazení profilu
  1. Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)

    Olej sa dá kúpiť napr. aj v Tescu, alebo v obchodoch kde majú záhradnú techniku. V našich končinách sa oleje so schválením VW 502.00 aj VW 504.00 dajú bežne kúpiť. A keď nie, tak sa dá použiť aj bežný ACEA A3/B4/C3 olej. ;-)
  2. světla renovace H7

    Renovácia je pekná, ale myslím si, že u teba bude skôr iný problém, a to vypálená odrazová plocha vo vnútri projektorov. Ja osobe by som na tvojom mieste zvážil tú štvrtú možnosť, ale nie nejaké HID kúpené na Ali, ale kvalitnú retrofit prerábku svetlometov. Pozri sa na tento web a aj ich prerábky na Facebooku. Bude ťa to stáť viac, ale podľa fotiek ktoré majú na Facebooku, stojí to za to. Keby neboli v Prahe, tak už mám svetlá svojej Fabie dávno prerobené.
  3. E-shop autokozmetiky

    Na Slovensku sa dnes už dá kúpiť takmer každá značka autokozmetiky, stačí iba zadať názov do Googla (s parametrom site:sk), a vyhodí to eshop. Problémom je skôr nájsť nejaké dobré fórum v našich končinách, kde sa nepreferuje iba pár značiek a zároveň tam je aj dostatok diskutérov. Na druhej strane ale ak to s detailingom nechceme preháňať, tak stačí nejaká základná až stredná rada z nejakej overenej značky, a výsledok bude viac než dobrý. Samozrejme pri detailingu každý správny detailér chce dosiahnuť maximum, ale po určitej úrovni to sú už peniaze vyhadzované von oknom, lebo vosk za 150 € asi je lepší ako ten za 25 €, ale určite nie šesťnásobne. Treba si tiež uvedomiť, že aká je hodnota daného vozidla, koľko času tomu treba venovať a nakoniec ako dlho to má účinok, ak napr. na druhý deň naprší, alebo niekoľko hodín čistené disky sú po jednom intenzívnejšom brzdení celé sú zase od brzdného prachu. Ja som na detailing a rôzne prípravky utratil už dosť veľa peňazí, tak trochu viem o čom je reč. Teraz už idem smerom, že hľadám výrobky s najlepším pomerom ceny, veľkosti balenia a kvality.
  4. Povrchová úprava ocelových disků-komaxit, chromování a nebo jinak?

    Pyro, jedná možnosť je, že si prirovnáš rôzne vzorky farieb k diskom. Ale neviem, či klasický vzorkovník autolakov sa dá použiť aj na disky. Ak áno, tak máš viacmenej vyhraté, lebo v dobrej lakovni ti dnes namiešajú už hocijakú farbu.
  5. Originální sportovní vs. normální tlumiče Fabia II

    Roomster sem nemiešaj, ten má zadnú nápravu z Octavie I a zároveň je to vyššie auto! Čo sa týka podvozku FII, mám štandard, a jazdím dosť svižne, a to nie len na rovinkách. Kým nie sú na ceste nejaké nerovnosti, tak zadok drží stopu ako má, aj keď sa auto už výrazne nakláňa. Toto mám overené aj pri rýchlosti okolo 160 km/h na okruhu. Slabinou podvozku sú nerovnosti na vozovke v zákrutách, vtedy má zadok tendenciu trochu odskakovať zo stopy. Nič kritické, ale lepší vodič to určite registruje. Čo som ešte zaregistroval, je iné chovanie podľa typu pneumatík. Vystriedal som doteraz 3 druhy letných (Dunlop SportMaxx, Barum Bravuris 2 a Continental SportContact 2), všetko rovnaký rozmer 205/45 R16, a tie Barumky na tom boli jednoznačne najhoršie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo som ich predšasne vymenil. Takže skôr ako na športový podvozok doporučujem sa skôr zamerať na kvalitu pneumatík, s tým, že ak sú v zákrute väčšie nerovnosti, tak treba trochu dať nohu dole z plynu.
  6. Startovanie 1,2 TSI

    Zaujímavé, podobný problém mávajú väčšinou majitelia s motorom 1.4 16V. Pre začiatok ti doporučujem návštevu servisu. Tam by som začal s kontrolou sviečok a prípadnou aktualizáciou riadiacej jednotky motora. Nový softvér takéto problémy rieši často.
  7. Na svojom aute počujem všetko možné, ale toto som ešte neregistroval, a to už má za sebou 132 tisíc km. Ale je možné, že iba ja som hluchý.
  8. Garanční, servisní prohlídky.

    Na začiatku si písal o cene 4.500, a nie o 9.500 Kč. Si v sekcií Fabia II, nie Fabia III. Otvor si stránku ŠA, pošli mail niekoľkým servisom v okolí Prahy so žiadosťou o cenovú ponuku a uvidíš či sa to dá v autorizovanom servise spraviť lacnejšie. Môžeš skúsiť požiadať servis iba o výmenu, s tým že si diely zaobstaráš sám z lacnejšieho zdroja.
  9. Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru

    Môj predpoklad sa naplnil, dvojhmotný zotrvačník a spojková sada boli menené pri 100 tisíc km. :-(
  10. Jaký olej do 1.6 16V 77 kW

    Až na cenu je Castrol EDGE ok. Horšie to je s radou Magnatec, tú by som si do motora dobrovoľne určite nedal.
  11. Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)

    Čečulák, všeobecne s tebou súhlasím, ale iba do momentu, kým nepríde na situáciu, že potrebujem vymeniť olej v aute ktoré je v záruke a servis neakceptuje vlastný olej. Potom sa dostávaš do situácie, že más "na výber", že buď prídeš o záruku, alebo zaplatíš za olej premrštenú cenu. Našťastie veľa servisov akceptuje aj vlastný olej, ale ešte aj tam zákazníka oberú o peniaze, lebo si naúčtujú napr. recykláciu starého oleja a podobné blbosti. Naposledy som takto čisto za výmenu oleja aj s výmenou jednej žiarovky v DLR nechal 25 €. Olej aj filter som dodal, účtovali si ale prácu, recykláciu oleja, a nejaký drobný materiál plus tú žiarovku za nejaké euro a drobné. A teraz úprimne, koľko hodín musí makať bežný majiteľ Fabie, aby zarobil tých 25 €? Takže v momente keď musím platiť servisu "výpalné" a som iba jeho dojnou kravou, a nemám reálne na výber, lebo v jednom autorizovanom servise stojí liter oleja 29 €, v druhom zase 35 €, tak sa môžeme kľudne baviť o zlodejine.
  12. Jaký olej a filtr do 1.0 TSI

    Záleží od toho, že kto im dodá olej lacnejšie.
  13. jaky benzin do TSI

    jirkakastl72, prosím: Nauč sa písať zrozumiteľne česky alebo slovensky! Píš do sekcie do ktorej príspevok patrí (Rapid s motorom EA211 v podsekcíí Fabia II/Roomster je naozaj mimo)! Píš fakty, konkrétne veci, alebo aspoň osobné skúsenosti! Uvedom si, že ak ti tu moderátor niečo napíše, alebo ťa na niečo upozorní, tak na to má asi dôvod a pouvažuj nad tým! Si na fóre nováčik, tak by to chcelo aspo)n trochu rešpektu voči ostatným, obzvlášť ak to je moderátor.
  14. 1.2 TSI - teplota oleje, spotřeba oleje

    Súhlasím s Dušanom. Používať zimnú clonu, riešiť jemné zvýšenie teploty oleja, ale a pritom jazdiť na jeden olej 30 tisíc km je naozaj trochu divné. Ale aby som odpovedal na otázku. Pri tej porcií kilometrov ktoré ten olej musí vydržať, tých 115°C jednorázovo vôbec netreba riešiť.
  15. Klepání v přední nápravě

    Na tej stránke po prihlásení, môžeš "do garáže" uložiť svoje auto podľa VIN. Následne si ho môžeš vybrať a stránka by ti mala ponúkať iba diely vhodné na tvoje auto.