Tie spotreby vyzerajú byť viacmenej poriadku. Samozrejme môžeš spraviť to, že skontroluješ tlaky v pneumatikách, prípadne geometriu a ak náhodou vezieš sebou v aute veľa harabúrd (netvrdím, že je to tvoj prípad), tak ich vyložíš.
Čo sa týka spotrieb, určite tam ešte je nejaká rezerva, ak budeš jazdiť viac plynule bez zbytočných akcelerácií napr. na 150, resp. bez zbytočných brzdení, potom ti tá spotreba ešte pôjde dole o nejaké desatinky, ale pri diaľničnom tempe nečakaj 4-litrovú spotrebu, to sa nedá.
Spotreby okolo 4 litrov a menej sú väčšinou pri dlhších jazdách po okreskách kedy efektívne využívaš kinetickú energiu vozidla (=čo najmenej brzdíš).
Čo sa týka klimatizácie, odporúčam zapnúť režim AUTO a iba nastaviť požadovanú teplotu, automatika sa postará o zvyšok, nastavovať to manuálne mi pripadá byť kontraproduktívne, obzvlášť keď vidím tú teplotu 19°C keď je vonku 33°C. Ale možno si ľadový medveď...
Jazda z kopca so zaradenou rýchlosťou alebo bez nej: musíš si to odskúšať sám. Všeobecne nové autá v dnešnej dobe majú oveľa menšie vnútorné odpory, takže aj so zaradenou rýchlosťou dokážu z kopca akcelerovať. Ak ideš dole kopcom a vieš, že na konci budeš musieť aj tak zbrzdiť (napr. kvôli ostrej zákrute, obci, križovatke, atď.), tak je lepšie mať zaradenú rýchlosť (hoci aj štvorku alebo trojku ak nie sú otáčky v červenom), lebo tým šetríš brzdy a zároveň ideš s nulovou spotrebou. Keď sa jedná o klesanie napr. na diaľnici a nevadí ti, že naberieš trochu viac rýchlosti, je lepšie vyradiť do neutrálu. Okamžitá spotreba síce nie je nulová, ale plachtením dokážeš nabrať toľko konetickej energie, že na spotrebe na konci ušetríš viac, ako so zaradenou rýchlosťou.
Čo sa týka "rekuperácie", tá si žije svojim vlastným životom, ale malo by to byť tak, že dobíja akumulátor pri brzdení. Či sa to deje aj pri plachtení, resp. brzdení motorom, to je vec, ktorá ak ťa zaujíma, musíš si to sám vypozorovať, t. j. musíš pripojiť nejaký merač napätia a sledovať to.