Jump to content

e1.

Facebook Uživatel
  • Content Count

    3,479
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

e1. last won the day on May 2 2018

e1. had the most liked content!

Community Reputation

750 Excellent

5 Followers

About e1.

  • Rank
    Veterán

Contact Methods

  • Website URL
    http://e1.sk

Recent Profile Visitors

2,907 profile views
  1. Z toho čo opisuje to nevyzerá na servisnú obhliadku ale iba na výmenu oleja a filtrov + predných bŕzd. Bolo by dobré si ujasniť, že o čom je reč. ;)
  2. Palivo v tomto prípade nehrá žiadnu rolu, lebo je vstrekované do valca priamo a nie cez ventil, t.j. neumýva ventily, ako tomu je pri bežných motoroch, resp. motoroch kde je kombinované priame vstrekovanie s klasickým cez ventil. Každopádne ak už sa budeš pozerať na tie ventily, nezabudni ich nafotiť a podeliť sa fotkami tu na fóre. ;-)
  3. To asi záleží od konkrétnej stanice. Ja mám napr. H7 HID sadu a zatiaľ som prešiel cez STK úplne bez problémov 3x. Keď je technik normálny, vidí, že to je kvaitne spravené, nehúči to ako tank a emisie sú tiež ako s origo výfukom, tak to pravdepodobne vôbec nebude riešiť. Podľa popisu je ten výfuk aj homologovaný, takže aj z právneho hľadiska by to malo byť ok.
  4. e1.

    Pískajúce stierače

    Nakoniec pískajú samotné stierače. Predvčerom som bol v servise na výmene oleja, tak spomenul danú vec. Stierače sme spustili, hneď pískali. Potom ich servisák pustil vo vyklopenej polohe. Potom sme jeden stierač vrátili späť a zistili sme, že ktorí píska. Ale nedalo mi to, lebo tieto stierače naozaj pískajú od novoty, tak sme ich medzi sebou ešte aj prehodili. A pískanie zrazu prestalo. Nechápem, ale problém sa zatiaľ vyriešil týmto.
  5. Ak sa ti s tým chce piplať, tak do toho, budeme radi ak napíšeš potom svoje poznatky. :)
  6. Máš výrez na zadnom nárazníku?
  7. Vidíš, ide to ak chceš. 😉 Teraz ešte prosím napíš, že koľko stála montáž LPG + o koľko viac ťa stoja údržba a kontroly LPG, a extra náklady na STK? Na konci by sme mali dostať vetu, že prerábka na LPG sa oplatí, ak autom za X rokov odjazdíme aspoň Y kilometrov. Ja som si tento výpočet v minulosti spravil pre svoje 1.2 TSI a LPdi od Vialle bez extra nákladov na pravidelné kontroly (STK) alebo prípadnú potrebu iných sviečo, častejších výmena a pod., nakoľko som v tom čase o týchto extra nákladoch vôbec nevedel. Výsledok bol vtedy taký, že návratnosť bola okolo 71 tisíc km, a to bolo v čase, keď benzín stál viac ako 1,50 € za liter. Od vtedy ceny PHM išli dolu, LPG jemne zdraželo. Takže, ak chce niekto LPG, nehovorím, že nie, ale treba si to poriadne zrátať, a nezabudnúť na nevýhody ktoré STK prináša, hlavne absenciu náhradného kolesa a chodenie na kontroly kvôli nádrži, čo stojí čas aj peniaze + obmedzenú vekové obmedzenie samotnej nádrže. P.s.: Teraz som si uvedomil, porovnávaš jazdu na Vervu 100 a LPG. Trocha nelogické. Ten kto chce šetriť a zvažuje montáž LPG, nie je človek ktorý by dlhodobo tankoval do Fabie najdrahší benzín na trhu. Reálnejšie bude, ak dáš do výpočtu bežný 95 Natural.
  8. A má tá tvoja Felícia aj priame vstrekovanie paliva?
  9. Nie je to úplne na diaľku, ale aspoň si to môžeš bežne kúpiť. https://www.alza.sk/auto/ctek-ctx-battery-sence-d4525454.htm
  10. Ja stále žasnem, ako to dokážete riešiť na motoroch z konca výroby. Mám auto vyrobené začiatkom decembra 2011 a reťaz pôvodná. Najazdených mám skoro 157 tisíc, posledné dva roky takmer výhradne iba krátke trasy v meste a žiaden problém. Naozaj nevidím dôvod meniť niečo na motoroch z konca výroby, ktoré už musia byt naozaj bezproblémové. Áno, hlasné štarty možno nie sú najkrajšie, ale sú to iba blbé 4-valce, nie motory V12, že? :)
  11. e1.

    Problem s brzdama

    Ja osobne by som moc nevymýšľal a išiel s tým rovno do servisu. Majú diagnostiku, náradie, diely. Inak môj osobný tip je, že tam sú nejaké veľmi nekvalitné/lacnö doštičky, alebo brzdy určené pre slabšiu motorizáciu.
  12. Prosím ťa, akú informáciu chceš? Servis vôbec nemá predstavu o tom, že aký olej sa dáva do auta v prvovýrobe, a ak si nebol s autom u nich, alebo nie je zadané do servisnej dokumentácie, že pri poslednej výmene vlastný olej značky XY, tak nemajú odkiaľ vedieť, že čo si mal do motora naliate. Ako som už písal vyššie, kúp vhodný olej podľa užívateľskej príručky k autu (ak ho nemáš, je dostupný na stránke ŠA) a nastaveného intervalu, jedno akú značku, filter podľa VIN, alebo kódu motora a modelového roku a vymeň si to doma sám, ak ti servis nevyhovuje. Ak vyhovuje, nechaj to na nich. Vlastný olej a diely ale nemusia akceptovať. Je tu o olejoch 28 strán, neexistuje aby v tomto vlákne neboli všetky všeobecné otázky ohľadom tohto motora zodpovedané, preto naozaj nechápem, že čo tu ešte riešime.
  13. Stále nechápem, že prečo riešiš nejaké etikety, a čo tam bolo a tak. Jednoducho tam daj nejaký olej ktorý bude mať schválenie VW 502.00 alebo VW 504.00 ak chceš mať premenlivý interval! Či to bude Castrol alebo iná značka, je úplne jedno.
  14. Alebo tam mohol byť aj olej od Shell, alebo hocikoho, kto v danom momente dal lepšiu cenu. Namiesto toho, aby ste riešili, že aký olej bol v motore 6 rokov dozadu, radšej skráťte interval výmeny! Riešiť značku oleja pri 30 tisícovom intervale je totiž maximálny nezmysel.
  15. e1.

    Pískajúce stierače

    Dnes ráno cesto z práce domov mrholilo, žiadne pískanie. Parkoval som vonku. Že by za to mohol pomerne rýchla zmena teploty, keď parkujem v garáźi a idem von? Budem to sledovať a budem informovať keď niečo zistím. Keď to bude znovu pískať, samozrejme skúsím aj tú WD40-ku.
×
×
  • Create New...