Mnau Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 (editace) Zdravím, před víkendem jsem si přivezl novou Octavii I kombi vyrobenou 12.1998 a z dříve jsem měl koupeny rádio LG LAC5900RN a měl jsem ho ve Felině, teďka jsem si ho dal do Octavie a do Feliny jsem dal původní. V Octavii bylo už nějaké Sony starší, ale vyndal jsem ho. Napájecí kabely jak se zdá jsou přehozené ( pin č.4 a 7 ) nebo se to tak aspon zdá, když to vypnu tak potom si radio stanice pamatuje a i když ho zapojim do vypnutého auta tak pro připojeni toho ISO konektoru tak zahrabe mechanika, akorát nejde radio zapnout když je auto vypnuté, musim jednou pootočit klíčkem, ale to mi tak nevadí, kdybych se s těma pinama mílil tak mě upozorněte Všiml jsem si že v Octavii není ten váleček na fantomové napětí, kvůli anténě, koncovka antény je jak jsem z internetového zkoumáni pochopil je DIN ( takovej dloujhej pinďa, kterej se docela hluboko zasouva do radia ) a tu DIN zdířku mám i v tom rádiu, takže bych nejspíše potřeboval ten separátor napětí DIN-DIN, moc jsem jich nenašel a když už tak přes dvě stovky, což je docela dost když ISO-DIN stoji osmdesát a ještě poštovny stovka. Nejlepší by bylo kdyby ta DIN koncovka co jde z toho separátoru byla zalomená ve tvaru L, kvůli délce rádia a kabelům jak se zmiňuju níže, ale to chci asi moc co Tak kdyby někdo věděl kde je nějaká levná tak mi prosím dejte vědět :-) Další problém mám s délkou rádia, z jednoho internetového návodu na konci jsem vyčetl že když mám velké rádio tak že mám vyříznout ten kus plastu co je vzádu. No tak se ptám jestli neexistuje ještě nějaký nedestruktivní řešení, nebo aspon jak se k tomu radiu dostat z boku nebo zeshora ( ale tak abych u toho nerozebral půlku auta a Felina je hold víc oholenější a jednodušší na přístup ) aby se udělal cable-management, jednou se mi ho tam hezky podařilo dát, ale to bylo tím že se tam hezky ty kabely náhodně srovnaly jak jsem to tam rval, teďka už ani za nic, vyčuhuje cenťák ven. Dále jsem si všimnul že vzádu nemám repro, ptám se jestli by se vůbec vyplatilo a na kolik by to přišlo zabudovat dozádu repro, asi něco podobnýmu origu, protože diskotéku z auta nechci, rozvést kabely dopředu k tomu hnědýmu konektoru kam se zapojuje rádio. Četl jsem že kvůli místu vzádu se u levnějších repro nedává ozvučnice a není to dobré a cpát tam něco mega když vepředu bude origo asi taky uplně to nejlepší řešení, nebo jestli nejlepší nakonec bude tam nic nedávat a spolucestující co budou sedět vzádu uslyšej hold mín a pak někdy za rok dva koupit nějakej celej "set" na lepší úrovni. Poslední věc je origo anténka, koukal jsem že mám docela potrhanou gumu u střechy a i na samotným biči, tak časem asi půjde na výměnu, ten oškubanej klacek neni zrovna fešák. Líbí se mi ta origo černá tyčka tak ji chci znova. A jestli by měla být origo nebo je i jiná, stejná parametrově a levnější ( popř. jaký konektor musí mít jsem koukal že jsou u antének RAKY a další záludnosti ) No omlouvám se za moje nováčkovský dotazy, ale teprve začínám poznávat tenhle svět hlavně bych chtěl pořešit to rádio, zadělat ho konečně a rok na to nešahnout, takhle mi tam vyčumuje a doufam že to nenaláká nějakou fetku a nepřijdu k rozbitému okýnku. Díky za odpovědi Edit: Nakonec se to neobešlo bez násilí, musel jsem vyřízkout takovou placku co byla vzádu a ačkoliv se to nezdálo udělalo se tam překvapivě mnoho místa, takže se mi tam krasně vejde i ten separátor na anténu s rovnym konektorem ( osobně jsem po dlouhem hledani ani zahnutej konektor do L nenašel, takže by mi stejně nic jinyho nezbylo ) Tak už jen anténku a repro ... pff kvůli ostatnim vydajum přesunuto na neurčito. Editováno: 27. Květen 2011, autor: Mnau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.