Jump to content

Octavia I

Škoda Octavia první generace

Forums

  1. Exteriér

    nárazníky, světla, plechařina atd.

    20,052
    posts
  2. Interiér

    sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.

    18,790
    posts
  3. 57,891
    posts
  4. Podvozek

    tlumiče, pružiny, kolesa apod.

    24,157
    posts
  5. 40,930
    posts
  6. Autohifi, Navigace

    vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.

    10,933
    posts
  7. Ostatní

    to, co se nevešlo nikam jinam :-)

    19,962
    posts


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×