Přejít na obsah

Octavia I

Škoda Octavia první generace

Fora

  1. Interiér

    sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.

    18.9k
    příspěvků
  2. Exteriér

    nárazníky, světla, plechařina atd.

    19k
    příspěvků
  3. 42k
    příspěvků
  4. 52.2k
    příspěvků
  5. Podvozek

    tlumiče, pružiny, kolesa apod.

    25.8k
    příspěvků
  6. Autohifi, Navigace

    vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.

    11k
    příspěvků
  7. Ostatní

    to, co se nevešlo nikam jinam :-)

    19.8k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Koupil sem všechny nove čidla abs tak je vymenim a uvidime jestli bude změna..
    • Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru.  Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe.   A čo vraví inak diagnostika? 
    • Zdravím, založil jsem toto téma, protože jsem nenašel místo, kde by se někdo věnoval přímo a jen tomuto tématu.    Budu rád, když sem napíšete své rady a poznatky z praxe.  Člověk si koupí nové auto např. Škodu Scala 1.0TSI 85kw rok 24. Podepíše papíry, potřese pravicí, dostane klíčky, sedne a jede.   Ale co teď? Jak se mám k autu chovat? Čeká mě zajetí motoru. Všichni chceme kvalitně zajetý motor. -ALE Jak? Jaké otáčky dodržovat? Delší trasy - kratší trasy? Kdy motoru začít přídávat? Do té doby dávat plyn jen do půlky? Když dojedu, nechávat "vychladit" turbo? Po kolika ujetých KM je motor zajetý?    Napište a poraďte nejen mně, ale i ostatním jak na to a pojďme se o tom trochu pobavit. Předem děkuji za všechny sdílené zkušenosti. 
    • Těžko říct, co se týče mě - nejsem moc vysoký a nemám problém s nastavením sedačky řidiče a ani středová loketní opěrka mi nečiní problém. Podotýkám, že mám SIII ve verzi Sportline, takže sedačky jsou o něco odlišné než u ostatních verzí. Naopak ani delší cesty ( klidně 1000 km) mi nečiní nějaké zdravotní problémy (a to i přes to, že mě občas zlobí záda). Doporučil bych vyzkoušet sedačku v jiném S III. 
    • Původní Kodiaq měl volitelně možnost přímé kontroly tlaku v pneumatikách - Asistent KONTROLY tlaku v pneumatikách. Nová verze podle návodu už nikoliv a zůstal jenom Asistent SLEDOVÁNÍ tlaku v pneumatikách. Nevíte, jestli by nešla nějak doplnit? Třeba kódováním + doplnění čteček + samozřejmě samotné senzory? Ten nepřímý způsob, který koncern obvykle používá je k ničemu. Dokonce i S4 má možnost přímého měření a má stejný infotainment.
×
×
  • Vytvořit nový...