Octavia I

Škoda Octavia první generace

Fora

  1. Exteriér

    nárazníky, světla, plechařina atd.

    20 035
    příspěvků
  2. Interiér

    sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.

    18 905
    příspěvků
  3. 57 561
    příspěvků
  4. Podvozek

    tlumiče, pružiny, kolesa apod.

    24 048
    příspěvků
  5. 40 637
    příspěvků
  6. Autohifi

    vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.

    10 870
    příspěvků
  7. Ostatní

    to, co se nevešlo nikam jinam :-)

    19 944
    příspěvků


    • Aktuální příspěvky

      • kto porovnáva origo dážnik z SII s tým z SIII ich asi nikdy nevidel ani v ruke nemal   v SII je krásny dáždnik kvalitný , kožená rukoväť , chromový krúžok a logo   ten v SIII je hrdzavejúci rozpadajúci sa šmejd za doslova tri koruny z číny , jediné čo je na ňom iné oproti dáždniku z tržnice je znak škoda
      • ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km 
      • Taktiež som sa s týmto nestretol, a to sa občas poriadne kúrilo v lete a v pohode.   Skús to reklamovať kľudne môže byť aj nejaká hardwarová chyba, že to prehriatie už nezvláda.
      • Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.
      • Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan. 20180527_114635.mp4