Alexandr.UL Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Dobrý večer,plánuji opravit oděrky a menší korozi na karoserii.Zajímá mě jestli můžu zkombinovat tenhle Kit s touhle základní barvou (je nutná?) a hlavně jestli tahle vrchní barva bílá překryje tu červenou základovku. A.Hlaváček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 Zaměňuješ pojem a průjem. KIT je sada dílů, kterými se dá změnit charakter auta původně nastavený sériovou výrobou například pro závodní účely - nebo je tak označováno vozidlo vzniklé takovou úpravou (pomocí schválené a klidně i pro běžný provoz homologované sady) - příkladem může být "kit sportovního podvozku" - obsahuje například jiné tlumiče, kratší a tvrdší pružiny, případně ještě podložky pod kola. Rozsah sady může být samozřejmě mnohem větší nebo i menší - záleží na množství úprav, které je zamýšleno pomocí KITu provést. Fertig. To, co tady požaduješ posoudit, je KYT neboli TMEL. KYTEM se TMELÍ (KYTUJÍ) nerovnosti podkladu před finální povrchovou úpravou. Ten polyesterák je rychleschnoucí, dobrý na srovnání nerovností větších jak asi 0,5mm - pak se samozřejmě musí vybrousit do roviny a lakovat. Ten červený plnič je určený na holý kov jako základovka tam, kde nejsou žádné nerovnosti nebo jen minimální (škrábanec v plechu, který ho neprohýbá nebo stopy po vybroušení oděrek z lisování) a je potřeba jen upravit přilnavost podkladu pro finální lak - nastříkne se a taky se pod finální lak vybrušuje. Já osobně bych je nekombinoval na jedno místo - jestli chceš kytovat větší nerovnost, dej ten polyesterový kyt a po vybroušení do hladka hned lak, jinak jestli dáváš třeba nový blatník a nemáš na něm dolíky, stačí jen fouknout plničem, přebrousit a můžeš lakovat. Jak plnič, tak KYT se brousí většinou za mokra, aby se dosáhlo co nejhladšího povrchu. Ten akrylový sprej by měl při dodržení návodu na aplikaci překrýt všecko - cituju: "...Nádobku držte ve svislé poloze 20-30 cm od stříkanéplochy. Barvu doporučujeme stříkat v 1-3 vrstvách křížovýmnástřikem v intervalu 2-3 hodin Po skončení práce obraťte nádobku dnem vzhůru aodstříknutím ventilek pročistěte...." Po prvním nástřiku to asi bude ještě prosvítat, druhý by to měl zcela spolehlivě překrýt. Největším problémem i při dodržení všech postupů ale bude vzniklý svítící flek nového laku na pozadí původního vystárnutého a v případě bílé asi i mírně zažloutlého původního laku auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.