sisin Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Zdar všichni,potřebuju poradit,kde přesně mám zapojit dráty z alarmu(ŘJ) pro dálkový start. V manuálu je napsané: šedo-černý vodič-vstup pro ovládání chodu motoru. Vstupní odpor ne menší než 10 kOhm,citlivost vstupu 1.0V Ovládání motoru pomocí alternátoru-připojit šedo-černý drát k výstupu alternátoru,který je...(in ist turn) připojen k signálce v přístrojové desce. Úspěšné nastartování je kontrolováno přítomností kladného napětí(+12V) na výstupu generátoru během chodu motoru. Pokuď je šedo-černý vodič správně připojený,startér by měl vypnout součastně s naskočením motoru nezávisle na naprogramované době trvání aktivace startéru(délka točení). Nastavit na 3 sekundy. Ovládání motoru pomocí senzoru otáček motoru-připojit šedo-černý drát k senzoru otáček motoru. Nastartování motoru je diagnostikováno změnou frekvence signálu.Pokuď je šedo-černý vodič správně připojen,startér by měl vypnout součastně s naskočením motoru nezávisle na naprogramované době chodu startéru(délka točení). Nastavit na 3 sekundy. Ovládání motoru pomocí napětí systému vozu-Pokuď je obtížné nalézt obvod senzoru otáček nebo alternátoru,je dovoleno ovládat startování motoru pomocí systémového napětí vozu. V tomto případě šedo-černý drát není připojen a musí být izolován. Start motoru je potvrzen automaticky když proběhne. Nevýhoda této metody ovládání spočívá v pevné době aktivace startéru. Pro správný chod startéru bez nadměrné aktivace(délky točení) je nutné nastavit požadovanou dobu trvání jeho aktivace na dobu 800,1200,1800 nebo 3000 ms. Kde a jak přesně to nejjednodušeji napojit??? Díky moc za všechny rady a návody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.