Březen 7, 201411 r Ať se tady nepobijete, jemně rozladím komunikaci. Můj (už) známý, kterému sem dělal před 3 lety BMW X5 4,4l V8 235kW se systémem Omegas (2xreduktor) auto naštěstí prodal. Ze začátku bylo pár problémů, ale cca po 2 měsících se to dotahlo do konce. Před nedávnem auto prodal a koupil novější verzi. BMW X5 (E70) 4,8l V8 260kW se systémem Magic 2 G3, 1x reduktor, vstřiky Magic FX. Našel ho v Praze... Něco málo závad: - sem-tam z ničehonic bez jakékoliv návaznosti zhasne přepínač - roztavená pojistka i s obalem pojistky (vyřešeno) - při sundání nohy z plynu za 5sekund vrátí do benzínu a znovu zapne na LPG - špatně zapojený drát (vyřešeno) - ve výkonu vrací do BA - špatný start motoru ráno i po 1 hodině stání - systém nelze schopně naladit aby jel bez problémů (v opačném případě z volnoběhu tarokuje) Pozn: Tento člověk využívá plného výkonu motoru do omezovače velmi často - sport režim je využíván běžně. Nemám nic proti tomuto systému, ale asi bych ho nepoužíval na takových specifických motorech. O kvalitě práce ani nemluvím Nyní bude následovat přemýšlení nad druhým reduktorem, kontrola a nastavení vstřikovačů, výměna trysek, možná přemístění trysek v sání a poté teprve znovu seřízení, které doufám už vyjde. Aneb jak s oblibou říkám....Základem je mechanika (reduktor, vstřiky, práce). Čím víc ji podceníš, tím víc se naděláš se software (nastavení, seřízení, speciální funkce). Upraveno Březen 7, 201411 r od PauLofWoCC
Březen 7, 201411 r my tu X5 E70 4.8 dělali, navíc má zvýšený výkon, je to motor Valvetronic....tam musí být velice dobře udělaná voda,aby to při tom výkonu nezamrzalo...žádné navrtávané trysky vysoko,musí být udělány tak, aby byly pod benzínovými tryskami.....s BRC P@D ( jedním reduktorem MAX, žlutými vstřiky)nemá problém ani v maximálce a to doslova lítá, na dálnici přes hrubo přes 200 (zabudovaná rušička),nemá přívstřik benzínu, a nemá problém....takže přeji hodně ůspěchů, než to vyladíš tak jak by si zákazník přál, za tu dobu by jsi namontovat dalších 10 aut a šel klidně domů,navíc prakticky překopat auto, za které ti skoro nic nezaplatí ve srovnání s tím, co na tom strávíš hodin.....a vo tom to je...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.