Publikováno Červen 3, 201213 r Ahoj, co říkáte na úpravu moto na café racera? Mám GSX z 85tého a prodávat jí nechci ale jízda a design už mě taky moc netáhne... Na jízdu si chci pořídit něco silnějšího a novějšího.Z téhle udělat stylovku.Pořídit bombon helmu atd Neberu to jako ničení ,jelikož tahle mašina není nic moc extra coby veterán.... A dole moje vize VS moje babička
Červen 24, 201213 r Autor Pane joo téma v hospodě,takže se tu dá řešit každej prd a přitom mašinu nikdo se mnou neprobere? Názory...co bych jak mohl...Proč a proč ne? Notak
Červen 24, 201213 r Ta masinka je , na tu bych se citil i ja , kozena bunda , orech , kozene kalhoty a jedem Odeslano z Iphone 4S
Červen 24, 201213 r Autor Právě....Žalud na palici mám Prostě na výlety s mladou pořídím Bandita 1250,nebo jiného BIG naháče...Ale toto bych měl pro radost. Mě snad víc než ježdění baví na tom něco kutit
Červenec 12, 201213 r Autor Tak Sůzu zatím nechám jak je, dám sem tedy svojí už rozjetou práci na prskoletu. Babetta - Beretta - Café Racer Chudák měla jít do šrotu.Byla taky pod vodou a nikdo se o ní nepostaral.Takže ložiska všude K.O. Jen tak z hecu jsem jí vytáhnul z kůlny a začal přemýšlet.... Dávat jí do kupy v originále? Na co když se dají ve slušném stavu sehnat do 4 tis... Takže jsem začal ladit První 2 fotky v albumu..to byla má přibližná vize Taková sranda ludra na fichtl srázky. Ale postupem času se mi to začalo líbit . Takže schánění AL ráfků ze simsona a MZ .Výroba všeho možného z AL...Odřezání všeho co není nutné.... Už mě čekají jen detaily a hlavně NEW lak ala Fabia 2 RS. Podle mě budu o 10 kilo lehčí než originál... Takže tak kolem 25 kil. Foto: http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Ultralight/
Září 3, 201213 r Autor Tak po pár měsících tu mám další pokračování...Motor už je v kupě a mám už i konečnej vzhled řidítek,páček atd Defakto mi zbejvaj jen drobotiny a lakování. Foto: http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Beretta-Cafe_Racer/ Moc mě tahle čistá práce baví...Motor jsem si skládal na stole v ložnici Když je vše vyčištěné a nové,tak je to radost dávat do kupy
Září 3, 201213 r Tak to je mazec,až to bude hotový tak to tě budou stavět švestky jen aby si to prohlídli . A jaká bude barva?
Září 3, 201213 r No to bude babetka jedna radost,pěkně si hraješ. A když jsme v tom cafe r. tak přihodím svuj stroj co mám tak měsíc doma v garáži,zatím nejni moc času,ale už pár vyjížděk bylo a je to paráda jak si člověk vyčistí hlavu.Upravy žádné velké nechystám,spíš tak doladit ji.Zustane co možná nejvíc origo.
Září 4, 201213 r Autor Díky díky No barvu plánuju černou matalízu se zlatejma linkama a navrch lak. Číza je moc pěkná Taky bych z nostalgie něco takového na ježdění měl....Ale já na těhlech strojích spíš víc naběhal než najezdil :kol-28: Upraveno Září 4, 201213 r od Ondrero
Září 8, 201213 r Autor A poslední verze,tak mi koukejte poradit jak to nalakovat. Sám se prostě nerozhodnu. Je to většinou černá VS zelená
Září 8, 201213 r To co máš tak do černé se zlatyma linkama ale já bych šel do slonová kost s linkama v barvě cayne oranž. Barvy jako měl spartak/octavia Upraveno Září 8, 201213 r od Vlasta
Září 8, 201213 r Autor Když tam by asi ta pěkná veterán barva nevynikla...Nejsou na tom žádné velké plochy.. Ale asi vyhrává černá...Už scháním zlaté bowdeny a zlatou folii na nápisy a proužky.
Září 10, 201213 r Autor Hrubé shrnutí toho co jsem pořizoval. Ložisko 6004 C3 (x1): KC 49.00 Ložisko 6203 C3 (x2): KC 52.00 Gufero motoru 15x24x7 (x1): KC 14.00 Gufero řadícího bubnu 28x38x7 (x1): KC 18.00 Gufero motoru 17x28x7 (x2): KC 14.00 Gufero řetězového kolečka 20x30x7 (x1): KC 14.00 Gumová průchodka kabeláže motoru (x1): KC 25.00 Izolační vložka sání B207 (x1): KC 21.00 Těsnění kolena výfuku Babetta (x1): KC 8.00 Těsnění mezi karburátor a koleno Babetta (x1): KC 4.00 Těsnění plovákové kom. Babetta (x1): KC 10.00 Tlumící guma válce Babetta (x4): KC 16.00 Vedení řetězu vedlejšího (x1): KC 17.00 Zátka nalévacího otvoru oleje-kovová (x1): KC 20.00 Cvrček zadního kola (x1): KC 96.00 Čepička indukční cívky (x1): KC 12.00 Filcová vložka kola (x2): KC 8.00 Fibrová podložka 14x20 (x1): KC 2.00 Kladka šponováku řetězu (x1): KC 22.00 Klínek šlapadel (x2): KC 12.00 Koncovka lanka - šroubek (x3): KC 18.00 Manžeta př. vidlice Babetta (x2): KC 29.00 Rozeta B207 - 35zubu (x1): KC 185.00 Řetěz sekundární 112 článků (x1): KC 249.00 Řetěz startovací Babetta 82 čl. (x1): KC 76.00 Těsnění palivového kohoutu (x1): KC 10.00 Páčka dekompresoru (x1): KC 64.00 Ložisko 6001 2RS (x2): KC 45.00 Matice M12x1,5 samozajišťovací (x3): KC 12.00 Pružina bowdenu př.brzdy Bab. (x1): KC 8.00 Pružina brzdových paken Babetta (x1): KC 10.00 Koncovka lanka - šroubek (x2): KC 18.00 Pero krytu zapalování Babetta (x1): KC 14.00 Sada těsnění Babetta 207 (x1): KC 54.00 Těsnění sání B207 (x2): KC 4.00 Uzamykací zátka nádrže Babetta (x1): KC 197.00 Ojnice kompletní Babetta (x1): KC 598.00 Tyristor zapalování GYT (x1): KC 396.00 Návlek rukojeti levý Simson (x1): KC 34.00 Návlek rukojeti plynu Simson (x1): KC 34.00 Kabelová koncovka neodrušená,malá (x1): KC 19.00 PVC páska černá (x3): KC 15.00 Svíčkový kabel 0,5m (x1): KC 15.00 Svíčka N15C Brisk (x1): KC 40.00 Bowden plynu Babetta rychlopal (x1): KC 41.00 Průkazka Babetta 207 (x1): KC 42.00 Svornik válce Bab. (x4): KC 19.00 Štítek rámu černý Babetta (x1): KC 80.00 Tlumící guma válce Babetta (x2): KC 16.00 1 x 6203 Hadička benzínová PVC 5 (6203) = 12,-Kč 1 x 6348 Filtr benzínový XL Moto (6348) = 34,-Kč 1 x 6455 Sítko palivového kohoutu Babetta (6455) = 37,-Kč 1 x 5212 Ložisko kuličkové přední vidlice Babetta (5212) = 73,-Kč 1 x 5001 Kolečko řetězové z-12 Babetta 207 (5001) = 130,-Kč 1 bowden Alligator LY 666 1metr 8847 6 33,00 198,00 0,00% 2 převodník KHE 5mm 42T 637 1 390,00 390,00 0,00% 3 koncovka Alligator HPA09 1ks zlatá 9020 6 10,00 60,00 0,00% 4 koncovka lanka IPA-03 10ks zlatá 6123 2 10,00 20,00 0,00% 5 lanko Force řadící nerez 1ks, blistr 10571 1 29,00 29,00 0,00% 6 lanko Alligator nerez brzdové 1ks 1327 2 35,00 70,00 0,00% Ráfky 500 Řidítka 200 Výbrus plus gripy 800 Pneu 1090 Takže sumasumárum něco kolem 8 tis jen za díly.... A to jsem možná ještě na nějaké drobotiny zapomněl Za ty 2 roky těch 8 tis není tak znát...Kupovat to naráz tak se asi poseru Nehledě na to že řetězy,řetězová kolečka a další díly co jsem nepoužil prodám dál. Motor samostatně (hlavní díly) Jehlová ojnice-600Kč Výbrus-720 Kč Tyristor-400 Kč Svíčka,těsnění,ložiska,gufera- Tak 500 Kč cca. Plus sehnání válce,hlavy,kolínka a karbce z typu 210.
Září 15, 201213 r Autor Tak jsem přidal new fotky příprav na rámu. Bystřejší si všimnou upraveného plechu pod nádrž(Zúžený a udělaná větší díra pro karbec). V rámu udělaná díra pro lanko na plyn. Krytky na šrouby na zadní tlumiče. A hoodně vyztužený doraz na přední tlumiče.(jen ho dopilovat trošku) Plus momentka při kutění.Všimněte si výrazu zelenáče na telce http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Beretta-Cafe_Racer
Září 24, 201212 r Autor Tak jsem si udělal model brejlí na Simsoňácké tlumiče.Už jen splašit dural a při noční si to vyrobit Tím se hnu dál,když budu mít konečně tlumiče přidělaný.Potom řešit uložení kola,brzdy atd....
Září 25, 201212 r Jsi šílenec,ale to je dobře. Zejtra jedu pro další čízu,tak když to vyjde a bude pěkná tak přibude k 180tce origo 175 sport rv.69. na ježdění pro staříka.
Září 27, 201212 r Tak vše dopadlo jak mělo a je doma ČZ 175/471 Sport rv.69,motorka je bez jediného neodborného zásahu takže vše naprosto originální,najeto dle tacho 6600,což kromě zašlého 40ti letého laku a chromu odpovídá,žadné vule v kolech tlumiče o.k. takže spokojenost.
Září 27, 201212 r Autor Riper: Ono to vypadá že se flákám... Ale ono se to dá stíhat při práci... Když mi jiná mašina vyrábí a jede třeba 12 minut...No tak to je na fušky hafo času...
Září 27, 201212 r Sem nepsal že se flákáš .Já bych při noční taky vyšťoural dost času ale u nás tyhle šikovný mašinky nejsou . Jen si hraj aspoň nevymejšlíš p.čoviny a my máme na co koukat Vlasta:pěknej kousek.
Říjen 3, 201212 r Autor Tak další ořezávka rámu (držák zámku,brzd.reakce).Teď je ten rám 100% symetrickej Udělané polotovary brýlí.Už jen rozříznout a udělat ještě odlehčovací prvky... Brýle jsou 6mm utopené a ta kapsa je o 1mm na průměru vetší mež miska. Aby se na ložiska dostávalo co nejméně bordelu. Doraz brejlí je vyvařenej a zpevněnej. Už jen seříznout a odlehčit šavle... Na papírmodelu jsem odlaďoval dorazy na brejlích(vytočení řidítek).Aby pak byly trubky 1cm od nádrže... http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Beretta-Cafe_Racer/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.