milde11 Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Zdravím, po pročtení diskuze bych na vás měl dotaz. Uvažuji o koupi OII v automatu DSG. Doposud jsem jezdil v SI 1.9 TDI 96 kW manuálu a musím říct, že s tímto vozem jsem opravdu spokojený. Jenže kvůli své práci potřebuji vozítko s pořádným kufrem, což superb jako sedan nesplňuje. Proto bych si rád pořídil OII. Vzhledem k tomu, že nějaký ten km ročně najedu (ale není to tak jako u Karlose a spol.) cca 40tis km tak proto TDI. Byl jsem rozhodnutý pro motor 2.0 ale po pročtení vašich zkušeností jsem docela na vážkách. Zajímaly by mě vaše zkušenosti s 1.9 TDI DSG a 2.0 TDI DSG? Je 77 kW s automatem a takovým typem vozu jako OII dostačující. Je mi jasné, že se od tohoto motoru nemůže čekat to, že bude trhat asfalt, ale jde mi o to jestli se s tímto motorem v automatu dá slušně jezdit. Nejsem žádný závodním, ale čas od času je potřeba na to šlápnout, případně předjet atd.. Další věcí k motoru 2.0 jak jsem se někde dočetl je, že problémy, které se tady rozebíraly měly především motory 2.0 TDI PD 16V 103 kW vyrobené od ledna do srpna 2005. Novější 2.0 již takové problémy nemají? Případně vaše zkušenosti s automatem v OII. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 chcem kupit OII ale neviem sa rozhodnut ci 77kw alebo 103kw. Po stránke kvality motora skôr 77kw ale zasa po stranke lepšieho ťahu asi skôr 103kw. Mám strach,že tá silnejšia verzia bude mať problém s motorom (prasknutá hlava, zotrvačník, spotreba oleja). O týchto chybách som sa dočítal na rôznych stránkach na internete. Ja by som sa skôr prikloonil, k tej 103 kw, ale nechám si poradiť. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Já bych koupil 77kW. Právě skrz ty věci, o kterých ses zmiňoval. PS: po čipu budeš mít výkon ten sám, co 2TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Já bych koupil 77kW. Právě skrz ty věci, o kterých ses zmiňoval. PS: po čipu budeš mít výkon ten sám, co 2TDI Ale koľko stojí taký čip ?? A nemôže sa stať, že to poškodí motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Pokud ten čip bude od nějakého slušného úpravce, nestane se s autem nic. stojí to od 5000 do 20000. Osobně bych volil soft dieselpowera. Je špička Tady o něm uslyšíš jen dobré si myslím. Mrkni na webovky. http://race.dieselpower.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Pokud ten čip bude od nějakého slušného úpravce, nestane se s autem nic. stojí to od 5000 do 20000. Osobně bych volil soft dieselpowera. Je špička Tady o něm uslyšíš jen dobré si myslím. Mrkni na webovky. http://race.dieselpower.cz/ Ďakujem za radu, asi fakt zvolím tu 77 kw, aj mne sa vidí byť lepšou variantou výberu kombinácia 77 kw + chiptuning. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Jako myslím si, že Ti toto řekne každý, je to podstaně méně poruchový motor. Kamarád ho má a je stím velice spokojen, spotřeba do 5 litrů, když tomu dá plnej, tak max 7. Nehledě na to, že údajně to má více kW než udává výrobce, údajně kolem 85. Ale to jsem jen slyšel, co je na tom pravdy nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Pokud ten čip bude od nějakého slušného úpravce, nestane se s autem nic. stojí to od 5000 do 20000. Osobně bych volil soft dieselpowera. Je špička Tady o něm uslyšíš jen dobré si myslím. Mrkni na webovky. http://race.dieselpower.cz/ nebylo ti divný, že píše Slovensky, když mu doporučuješ firmu ze severních čech ? Koukám, že je z Prešova a Dieselpower z Chomutova. Tak to má opravdu kousek, je to 750 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Jako myslím si, že Ti toto řekne každý, je to podstaně méně poruchový motor. Kamarád ho má a je stím velice spokojen, spotřeba do 5 litrů, když tomu dá plnej, tak max 7. Nehledě na to, že údajně to má více kW než udává výrobce, údajně kolem 85. Ale to jsem jen slyšel, co je na tom pravdy nevím. To som počul aj ja, že má zhruba o nejakých 10 kw viac, ale tiež tú informáciu nemám overenú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 nebylo ti divný, že píše Slovensky, když mu doporučuješ firmu ze severních čech ? Koukám, že je z Prešova a Dieselpower z Chomutova. Tak to má opravdu kousek, je to 750 km. To s tym čipom je pravda, že je to trošku ďaleko, ale keby nebola iná možnosť, tak si urobím výlet aj do Chomutova. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 To s tym čipom je pravda, že je to trošku ďaleko, ale keby nebola iná možnosť, tak si urobím výlet aj do Chomutova. ) Nemusíš jezdit až do Chomutova, stačí do Bohumína k TDIfunovi. A já mám 100% ověřeno, že moje 1.9 TDI PD 77kW má nějakej ten kW navíc. Byl jsem nedávno na brzdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Nemusíš jezdit až do Chomutova, stačí do Bohumína k TDIfunovi. A já mám 100% ověřeno, že moje 1.9 TDI PD 77kW má nějakej ten kW navíc. Byl jsem nedávno na brzdě. ja som počul, že aj ked je zle zabehnuté auto, tak škoda garantuje stále tých 77 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 ja som počul, že aj ked je zle zabehnuté auto, tak škoda garantuje stále tých 77 kw. To netuším, ale nyní mám najeto kolem 35 tis. km, před týdnem dělaný čip na 110kW a je to úplně jiný auto. Ten zátah je neuvěřitelnej, oproti sérii. Stojí to vážně za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 nebylo ti divný, že píše Slovensky, když mu doporučuješ firmu ze severních čech ? Koukám, že je z Prešova a Dieselpower z Chomutova. Tak to má opravdu kousek, je to 750 km. Já se spletl. Myslel jsem TDIfuna. Oni když maj ty videa atd, tak tam vždycky vidím dieselpower, tak mě to spletlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Nemusíš jezdit až do Chomutova, stačí do Bohumína k TDIfunovi. A já mám 100% ověřeno, že moje 1.9 TDI PD 77kW má nějakej ten kW navíc. Byl jsem nedávno na brzdě. No taky dobrý, tam je to "jen" 350 km. To si probůh myslíte, že na Slovensku je ještě doba kamenná nebo co ? Proč by jezdil do Čech ? Ať si to nechá udělat doma, ne ?! Hola, bratja Slováci, poraďte mu někdo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 To s tym čipom je pravda, že je to trošku ďaleko, ale keby nebola iná možnosť, tak si urobím výlet aj do Chomutova. ) prípadne môžeš dať aj ecobox ako mám ja, ale to nie je nejaký extrémny nárast výkonu. Myslím že TDIfun má aj v Blave nejakých spolupracovníkov alebo ako to nazvať. Ja som tiež z Prešova ...inak ak ti to načipujú na veľký výkon tak môžeš čakať výmenu spojky to mám potvrdené aj od TDIfuna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 To netuším, ale nyní mám najeto kolem 35 tis. km, před týdnem dělaný čip na 110kW a je to úplně jiný auto. Ten zátah je neuvěřitelnej, oproti sérii. Stojí to vážně za to. a koľko ťa to stálo? Musel si im to auto na nejakú dobu nechať alebo ti to chipli na počkanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 a ještě jednu věc : pokud chceš koupit nový auto a nechat si to načipovat, počítej s tím, že při nějaké reklamaci motoru ti jí nemusí uznat. Proto bych nehledal potenciálního úpravce někde v horoucích peklech, ale naopak aby byl někde po ruce, kdybys to náhodou potřeboval dát rychle do původního stavu. Někdo může říct, že tě zbytečně straším, ale ujišťuju tě, že vím zatraceně dobře, o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 No taky dobrý, tam je to "jen" 350 km. To si probůh myslíte, že na Slovensku je ještě doba kamenná nebo co ? Proč by jezdil do Čech ? Ať si to nechá udělat doma, ne ?! Hola, bratja Slováci, poraďte mu někdo . Problém je v tom, že já jsem z ČR a co mají tam nevím. A kdyby mě někdo napsal, že je to pecka tu, tak si ten výlet udělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 prípadne môžeš dať aj ecobox ako mám ja, ale to nie je nejaký extrémny nárast výkonu. Myslím že TDIfun má aj v Blave nejakých spolupracovníkov alebo ako to nazvať. Ja som tiež z Prešova ...inak ak ti to načipujú na veľký výkon tak môžeš čakať výmenu spojky to mám potvrdené aj od TDIfuna U spojky hodně záleží na tom, jak s tím výkonem zacházíš. Není to pravidlo, aby odešla, ale pravděpodobnost, že se to stane je samozřejmě vyšší. A i teď vím, o čem mluvím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 a ještě jednu věc : pokud chceš koupit nový auto a nechat si to načipovat, počítej s tím, že při nějaké reklamaci motoru ti jí nemusí uznat. Proto bych nehledal potenciálního úpravce někde v horoucích peklech, ale naopak aby byl někde po ruce, kdybys to náhodou potřeboval dát rychle do původního stavu. Někdo může říct, že tě zbytečně straším, ale ujišťuju tě, že vím zatraceně dobře, o čem mluvím. nechcem nove ale ojazdenku takže s tym nebudem nať problem. Zaleži ako natrafím na konkrétny kus. Dnes sa pomaly už ani servisnym kniham veriť nedá lebo tie sa falšujú bežne. Kamoš tak kupil octaviu 1.9tdi 81kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Jak uvádí kolega chip cca na 110kw není extra nárust,proto postači seriová spojka a při slušným zacházení něco vydrží. Na Slovensku chipují v Martině, hledej někde je o tom psáno. Ani 103kw octavie bych se nebál. Hlavně prosím nevěř slovům jako kamarád říkal, nebo slyšel jsem že.....!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Jak uvádí kolega chip cca na 110kw není extra nárust,proto postači seriová spojka a při slušným zacházení něco vydrží.Na Slovensku chipují v Martině, hledej někde je o tom psáno. Ani 103kw octavie bych se nebál. Hlavně prosím nevěř slovům jako kamarád říkal, nebo slyšel jsem že.....!!! to máš pravdu aby som takym rečiam neveril ale keď viac negativ ma 103kw ako 77kw takže .........? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 nechcem nove ale ojazdenku takže s tym nebudem nať problem. Zaleži ako natrafím na konkrétny kus. Dnes sa pomaly už ani servisnym kniham veriť nedá lebo tie sa falšujú bežne. Kamoš tak kupil octaviu 1.9tdi 81kw Tak tím jsme asi měli začít. Z mých vlastních zkušeností i ze zkušeností řady dalších majitelů, se kterými jsem mluvil, můžu říct, že 2.0 TDI PD s kódem motoru BKD, ročníky 04, 05 a 06, je to nejhorší, co opustilo brány Škodovky. Všechno, co mě mohlo potkat, mě potkalo a co se mohlo posrat, se posralo. Takže moje rada je jasná, raději se vyhni jetýmu 2.0 TDI obloukem. Může to být pěkná past. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Nevím co ti mám na to říct. Dost kilometrů jsem najezdil se103kw octou a akcelerací pohodlím a vším co řidič potřebuje je opravdu nejlepší. Doma mám 81kw octu čiplou na 146hp,ale 103kw se nevyrovná. 77kw s DSG zrovna pro manželku kupuju, taky jsem zjišťoval co bude nejlepší variantou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.