Publikováno Březen 6, 201411 r Zdravim,neviete co moze byt za chybu: 000016 - rada valcu 1: vackovy hriadel A (saci) P0010 - 000 chybna funkce polohovace - Sporadicka. 000017 - rada valcu 1: vackovy hriadel A (saci) P0011 - 000 nastaveni POZDEJI nedosazeno-Kontrolka zavad ZAP. 008328 - rada valcu 1: prestaveni vackovych hridelu P2088 - 000 zkrat na kostru - Sporadicka. Po vymene ventila N205 mi vyhadzuje tieto chyby. P0010 Rada 1, prestaveni vackovych hridelu sacich ventilu,chyba staticka. P2088 Rada valcu 1, prestaveni vackovych hridelu zkrat na kostru, chyba sporadicka. Bol som v Skoda servise Spisskej Novej Vsi,ale tam mi uz dalej nevedia poradit,tak sa chystam do servisu Skoda v Poprade.
Březen 10, 201411 r Autor Rozvody neboli robene,ale co bolo,tak sportova spojka,turbo k4,blowoff ventil,cooler,...
Březen 12, 201411 r Autor Vcera som nechal auto v Skoda servise a dnes mi volali,ze problem je v riadiacej jednotke. Cena novej riadiacky je 1850€. Kable su v poriadku a aj snimac vacky. Uvidim,ze ako sa to bude dalej vyvijat. Da sa zohnat riadiacka za 200-300€.
Březen 21, 201411 r Autor Vidim,ze si tu pisem sam so sebou :-) Dnes mi volali zo Skody. Vypytali si 95€ za robotu. Povedali,ze problem je v riadiacke. Ked je studena riadiacka,tak je vsetko ok a ked sa zahreje po 5-tich minutach,tak nastane studeny spoj. Bol som u chalana,co sa tomu rozumie. Rozobrali ju a vravel,ze je tam studeny spoj,co ma nastarosti ventil N205. Nemohol sa k tomu dostat,lebo je tam plastovy kryt na privod kablov a ten spoj je pod tym krytom. Tak ju nahrial s teplodusnou pistolou na 400°C,spoje sa zacelili a vsetko funguje ako ma fungovat. Povedal mi,ze este ju nezasilikonuje,obalil ju do plastoveho sacka,aby voda nezatiekla a ze mam prist buduci tyzden. Ked sa nic nevyskytne,tak riadiacku zasilikonuje. Upraveno Březen 21, 201411 r od fzj
Září 28, 201410 r Autor Do tyzdna sa to vyriesilo. Riadiacka sa dala cez PC a system ukazal,ze treba previest zakladne nastavenia vackoveho hriadela. Nepodarilo sa to nastavit. Nakoniec sa musela vymenit cela riadiacka. Dala sa nova, ktora sa nemusela otvarat a po kabli sa da riesit software. Ta povodna odisla preto, lebo ked sa upravoval vykon na aute a vymienali sa diely na zvysovanie vykonu, tak sa musela vzdy otvorit riadiacka a poslednykrat to nevydrzal spoj, lebo maticna doska v riadiacke sa vzdy ohybala. Takze je to vyriesene. Upraveno Září 29, 201410 r od fzj
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.