Publikováno Srpen 18, 201411 r Zdarte. Aký je najlepší elektroventil (ten bazmek čo v motore uzatvara privod do reduktora. Ja mam Lovtec s filtrom. http://www.lpgprofi.cz/elektroventil-lpg-lovtec Premyslam ci je ten lovtec vhodny na vyssie vykony.
Srpen 18, 201411 r Těžko kdo poradí.Lidi co se tím živí ,to považují za svoje know-how. Osobně si myslím,že na vyšší výkony(vyšší odběr plynu) bude elektroventil pro průměr 8mm.Někde by to mělo bejt napsaný do jakýho odběru kterej elektroventil s filtrem je.
Srpen 18, 201411 r Autor musim sa podivat ci je to naozaj TEN (Neviem isto či je ten môj 6mm alebo 8, )pretoze som to zobral podla obrazku. Ale LOVTEC na tom je...a nezdal sa mi vovnutri prilis dobre dimenzovaný... Vypadá to takto: Upraveno Srpen 18, 201411 r od kluvi
Srpen 19, 201411 r No vidíš, konečně jsi zase našel něco, co můžeš zase rozpitvávat....každopádně nám názorně ukazuješ, jak vlastně ten systém v tvém autě vypadá-poskládané zařízení z kdečeho-ventil od jednoho výrobce,vstřiky od jiného, reduktor od třetího, jednotka od čtvrtého, prostě radost pohledět...jako by uklízeli ve skladu a zbavovali všeho co tam zůstalo ležet...v tomto opravdu nemůžeme s našimi systémy BRC,Landi,Prins konkurovat, ti mají vše od hadiček,sponek,vstřiků,red.,jednotek a dalších komponentů od jednoho výrobce, ale to jsem odbočil od tématu tvého ventilu, u nás je v sadách od 100 kW výše ventil s vývody na trubku 8 mm automaticky...
Srpen 19, 201411 r Jako nováček s LPG si můžu troufnout říct, že o něm vím max to že smrdí a hoří ale řešit jestli mi elektroventil (cut-off) ubírá výkon nebo ne, to už je moc. Ten STAG, to je pomsta za Katyň nebo tak něco?
Srpen 19, 201411 r Asi tak nějak...ono i když se dá do silnějšího systému ventil 6mm, vždycky je šance to nějak "doladit", např. zvýšením tlaku(že, Kluvi), delším vedením, možností je více...
Srpen 19, 201411 r Autor Jako nováček s LPG si můžu troufnout říct, že o něm vím max to že smrdí a hoří ale řešit jestli mi elektroventil (cut-off) ubírá výkon nebo ne, to už je moc. Ten STAG, to je pomsta za Katyň nebo tak něco? Nevsimaj si Karla. To si on proste honi svoje triko aby zohynal kunčaftov. V skutočnosti sa on rozhodol pre BRC (mozno v tej dobe opravnene) a teraz plive na vsetko ostatne. A pritom nevie kam sa ti ostatni pohli. Napriklad tvrdi ze STAG vyzaduje pripojenie snimania otacok na zapalovaci modul a pritom 1) stag to umoznuje i na snimac na halovej sonde na vačke 2) on sam to pripojuje na zapalovanie. Mohol by sa v hodnoteni druhych systemov trčochu krotit, ked nieje v obraze.
Srpen 19, 201411 r Autor Asi tak nějak...ono i když se dá do silnějšího systému ventil 6mm, vždycky je šance to nějak "doladit", např. zvýšením tlaku(že, Kluvi), delším vedením, možností je více... Ale neviem isto ci to je 6mm, mozno lovtec robi aj 8 ale ked si spomeniem na rukopis toho kretena co to montoval, tak tam asi bude 6mm. Vysvetlovalo by to asi pokles tlaku a zdanlivo zle parametre reduktora MAGIC 250Hp. Ale to by znamenalo že to istú dobu ide na zasobu kvapalneho plynu v reduktore a nechce sa mi verit ze by to vydrzalo ist povedzme 7 sec na tú zásobu. Ale otázka znie AKÝ tam dať. Teba sa ani nemusím pýtať: Dávaš tam VRC :-D Asi ho tam skúsim, díval som sa a páči sa mi. A čo ostatné typy?
Srpen 19, 201411 r jednak si triko honit nemusím, to, že jsi ty přišel na něco nemíním komentovat, už proto, že to dávno víme ze školení přímo od techniků z Polska,a že to zrovna tobě hned nevysypu z rukávu, to ještě neznamená, že se musím nechat od tebe urážet. To, že se v minimální míře věnuji polským systémům(to neznamená, že je neopravuji,možná víc za měsíc, než ty se za tu dobu napojíš do PC) a preferuji italské je jen o tom, že když mi dojede auto s italským systémem po 150 tisících, má stále stejné parametry, což u Stagu se musí několikrát dělat vstřikovače, protože jsou tím pádem mapy a vše kolem rozladěné, ale to neznamená, že tento systém nejezdí. Jezdí,ale...a to, že se ti nechce něco věřit je jen a jen tvůj problém...a nemusíš nám stále zdůrazňovat, že tvůj mechanik ojebal to a to, myslím, že už tu ani nikoho nezajímá, podívej se kolem, všichni jezdí a málokdo tu něco pořád řeší...čím to asi je???
Srpen 19, 201411 r Autor Soráč, ale myslíš, že niekoho zaujíma tvoje neustále naťahovanie trika miesto poskytovania informácií? Pre zmenu toto vlákno je o tom aký ventil tam dať a nie o tom či ho mám dobrý a kto za to môže.
Srpen 19, 201411 r Autor A neviete ako to je s papierovaním keď ho budem chcieť vymeniť. Je to predsa zapísané v tej plynovej prílohe k TP (zoznam homologovaných prvkov súpravy)
Srpen 19, 201411 r Jsem rad ze se od Karla dovidam ze i auto se STAGEM muze jezdit Kdyz koukam posledni dobou na fora tak se tam spis dovidam to ze lidi nadavaj na zasrane vstriky prave italske/japonske produkce, a ani toto forum neni vyjimkou. Navic si myslim, ze posledni dobou Karel pise i neco o technice a nekde Ti i konkretne poradi... Co je na LPG nejhorsi jsou prave tyhle doprasene montazei. Proto tady mame kluviho, ktery kdyby mel stesti na plynare tak nam tu jeste nezalozil ani jedno tema a byl spokojenej uzivatel... Nastesti tech dobrych plynaru je uz taky dost a aut na plyn jezdi mraky takze clovek muze dobreho plynare najit ve svem okoli celkem snadno. Jinak k tematu, kdyz je to 1,8T navic s cipem tak dle meho nazoru jedine prumer 8mm od nadze az do reduktoru i multiventil. Ja mam na vsech autech, rozdil je to par stovek. Kdyz jsem tohle resil s vicero majitelama techto foukanejch motoru i plynarema tak se dozvedel ze spousta z nich ma treba prazdnej filtr pred reduktorem jako zasobnik, nebo ruzne nakroucene spiraly. Sem se dozvedel z i u jednoho auta z nemecka byly natazene k reduktroru dve CU 6mm... Od nikoho jsem se ale nedozvedel jestli meril tlak pred reduktorem v plne zatezi... asi dost nemozne.... Kdyz jsem psal primo na zakaznicke centrum STAG tak mi tam nejaky pan (nejaky vedouci nejakeho technickeho useku) rekl ze mam pouzit dva reduktory Upraveno Srpen 19, 201411 r od silarm
Srpen 19, 201411 r Autor Aspoň niekto ma chápe. Myslím, že diskusiou si môžeme navzájom poskytnúť informácie ktoré sú obom stranám užitočné. Diskusia o tom, že som si to mal dať spraviť inde naozaj nikomu nepomôže. To znamená mne ani publiku (možno Karlovi). Uznávam, že KArel mi občas i poradil, ale pomer rady a nerady je dosť smutný. A nieje ochotný diskutovať. K veci:Súhlas že s turbami je to o DOSŤ náročnejšie na odpor trasy kvapaliny a parametre regulátoru reduktora. A preto zovšeobecňovanie že pre výkon XXXkW je potreba reduktor s o niečo väčším výkonom je mimo misu. Pretože to môže platiť pre atmosférický motor, pri turbe je k dispozícii menší rozdiel tlakov nádrž->sanie. Takže sa s tým musí lepšie porovnať reduktor ale je dobré aby aj trysky boli kôli tomu dimenzované väčšie (stačí nižší tlak). Zásobník Ťa zachráni len na chvíľu, je to prasárna a nerieši to problém. Navyše by zásobník PRED reduktorom musel obsahovať vzduchovú podušku tak ako expanzka vo vodárni alebo kúrení. Kvapalina je viacmenej nestlačiteľná, takže žiadna zásoba nevznikne. Tak isto je prasáreň ten ventil pre priemer 6 čo tam dalo to čuně. Ano, meranie tlaku PRED reduktorom by bolo pekné, ale potreboval by si digi snímač a priviesť to do dataloggeru resp do STAGu ako signál (alebo kam). Cena je fešácka, takže 8mm je jasná voľbas. Otázka aký a čo s papierovaním.
Srpen 19, 201411 r tak když už mě zas přetřásáte oba dva....zase blbosti, ale budiž...tlak před reduktorem se nemění, to by se musela nahřívat nádrž aby se zvedal tlak před reduktorem,spíš jde dolů ubývajícím plynem a složením,právě ta slavné laciné plyny obsahují více butanu než je zdrávo, to nám jistě kluvi rozebere, takže je tam menší odparek, tím pádem menší tlak na vstupu do reduktoru. Tyto věci mám dávno za sebou,moře pokusů kterými se tu Kluvi snaží oslnit, jenže mi to připadá tak, že leží v posteli, čučí do stropu a vymýšlí-co kdyby tam bylo jiné to a to, já hošánku na rozdíl od tebe tyto tvé teorie už mám za sebou, protože jsem je vyzkoušel na rozdíl od tebe v praxi, strávil u nich stovky hodin jen proto, abyh to nakonec dal zase zpět a začal znovu jinou cestou.... Reduktor sníží tlak, odpaří plyn a žene ho tlakem ke vstřikům...Chytrý Stag Kluviho ho tam žene tlakem 1.0 ke vstřikům, takže při sebemenším prudkém přidání reduktor má honičku tento tlak udržet,protože plyn snižuje teplotu reduktoru,což už tu taky řešil...blbé BRC to má tak, že nastavím volnoběh na tlak 1.8 (zrovna jsme tu dnes jednu čipovanou RSsu z Ostravy dodělali), při prudkém přidání si klidně tlak vyletí až k hodnotě 2.6-2.8, takže motor má dostatečné plnění po celu dobu akcelerace až do max. otáček) SCHVÁLNĚ SI NĚKDO Z VÁS ZMĚŘTE LIŠTU BENZÍNU, KOLIK DÁVÁ TLAK A KOLIK PŘI AKCELERACI),takže obhajování neustále, že mi stačí tlak malý a trysky velké je jenom pořád dokola stejná písnička, tobě nemá cenu radit, ty jsi jenom rypna, která tu dělá rozruch...pokud je auto namontované tak jak má, nemusí se nikde vyndávat žádný filtr a dělat jakési hovadiny,ty vůbec nechápeš zákonitosti plynu, takže jakáliv moje odpověď je opět důvodem tvého napadání,toto není diskuseo nějakých problémech,ty si myslíš, že když si něco někde vyguglíš,že jsi IN, ale praxe je praxe, tu já si schovávám pro svoje slušné zákazníky... Upraveno Srpen 19, 201411 r od karel.lpg
Srpen 19, 201411 r co se deje pred reduktorem a jestli se muze plyn v trubicce odparit uz jsme resili... Ja jsem nic takoveho nemeril ale jsem toho nazoru ze kdyz se naplno roztoci turbo je skokovej narust spotreby hodne velkej a ne kazdej reduktor se s tim popere. Tim spis ne kdyz je tam trubicka s prumerem 6mm. Jestli tam je nejaky pokles tlaku nebo neni je nepodstatna filipika. Dulezite je co je na vystupu, jak reduktor drzi tlak. Jestli si tam BRC reduktor umi zvysit tlak podobne jak si pridava regulator tlaku benzinu tak jen dobre. Jestli mas nekde schema jak takova regulace funguje rad si rozsirim obzory. Uz chapu obchodni nazev To neni reduktor to je maximalni Genius S tim "zasobnikem" pred reduktorem to mam od dvou uzivatelu na foru, kterym se tak podarilo vyresit padani do benzinu na turbovlne. Zasobnik pomohl a reduktor si pak dokazal tlak udrzet. Ty dve trubicky od nadrze mi popisoval kdysi davno Ivan... Ja jsem na svem aute nic takoveho nepraktikoval... Davam Ti za pravdu, je to takove zaplatovani...
Srpen 19, 201411 r Autor Reduktor: ano, musi to zvladnut, ale zla privodna trasa to este zhorsi a ked nema reduktor tlak na vstupe tak ho tazko doda na vystup. So 6mm trubickou to je samozrejme UPLNE bez sance, to mi tam ten fušer dal na začiatku a vyhovaral sa že to monter poplietol (dokonca som to hned na zaciatku požadoval). Tak to menil a nevymenil ten ventil. Ale myslel som že ventil je OK a nevšimol že na 8mm trubičku nasadil redukciu do ventilu pre nízky prietok (určený pre 6mm). Proste čo si sám nespravím, že... Popis ako funguje reduktor dám inde....
Srpen 20, 201411 r Autor Karle. Všímaš si že na tvoje výpady nereagujem? Skús si prejsť tvoj príspevok a podívať sa na koľkých miestach ma v ňom napadáš. S tým tlakom na vstrekoch si stále mimo. Keby si si aspoň prečítal čo Ti neustále píšem. Takže ESŤE RAZ: Podľa Tvojho merania tlaku mne tlak na plny vykon tiez vyletí na 2,8. A navyše to nemá na starosti STAG, ale reduktor (do STAGu žiadne plynové hadičky nevedú). Čo sa týka tej práve dnes dodělanej RS z Ostravy: majiteľovi prajem veľa spokojne najazdených kilometrov. Ale vrátil by som sa k téme diskusie: aký elektroventil doporučuješ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.