Jump to content

kluvi

Uživatel
  • Content Count

    442
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17 Good

About kluvi

  • Rank
    VĚDÁTOR

Recent Profile Visitors

803 profile views
  1. kluvi

    Možnosti kódování u OIII

    Haloo. Je tu niekto prípadne neviete o niekom, kto by mi uviedol do pôvodného stavu firmware infotainmentu a asi i central electronics (body control module). Asi to bude musieť ísť cez re-flash. Menil som to s Caristom a od nejakej doby mi zmizli nejaké položky v menu. Neviem presne čo, ale z princípu ma to poriadne serie. Minimálne mi chýba nastavenie sklápania zrkadiel pri zamknutí a aj ich blikanie .. Predpokladám že to tam pôvodne bolo, pretože keď to bolo nové, tak som sa hral s nastavením. Je to Octavia III r.v. 2014, podrobnosti samozrejme dodám. Nieje to urgentné, ale chcem to dať do poriadku. Cez Caristu to meniť ide, len chýba menu v infotainmente... Taký soft (Carista) čo nieje schopný spraviť backup a restore (na užívateľovú voľbu) a pritom to poserie je fakt nanič. Pohybujem sa tak v oblasti Vsetín, Zlín, prípadne Brno, Třebíč. Ďakujem
  2. Takže tu je výsledok môjho zisťovania od autora Caristy: Voľne zhrnuté: Carista si robí históriu zmien ktorú ide vrátiť naspäť. Ale tak že zvolíte "Report problem" a oni zahrnú do ďalšieho release patch pre tvoje auto (vrátiť všetko naspäť). Carista si to skladuje v "Android shared preferences" a nie vo file systéme (neviem či sa k tomu dá dostať, je možné že nie). V okamihu keď odinštaluješ Caristu, tak sa tieto dáta nenávratne zmažú. Takže resumé premňa: nájsť niekoho kto mi preflashuje infotainment a central electronics (u zbytku netuším, či mi tam niečo zamizlo..). A zvážiť či používať Caristu.. Originál: If you want to restore from changes that were made before, that with a phone that you don't have access to, then there's obviously no way for us to get that data. The backup is not stored on the file system; it's stored in "Android shared preferences", which are managed by Android and they can't be found in a file. If you do have access to that phone and you still have the Carista app on it, then you can just open the slide-out menu and use "Report a problem" to send a report. You don't even have to be connected to a car for that. That will include the coding change history, assuming you haven't deleted and reinstalled Carista since the changes were made. Deleting Carista deletes the backup.
  3. Ja mám asi podobný problém s 1.8T 132kW. Prasknutá trubka mierky oleja. Vo VAG mi nabeháva ...mixture too lean. Prečo presne to robí chudobnú zmes? Predstavujem si to tak že v kľukovke je podtlak, keď to netesní, tak sa to cez ten ventil snaží dohnať, ale stále to pumpuje vzduch zvonku cez kľukovku. A potom to ide do sania mimo MAF?
  4. Práve to riešim so supportom. Z infotainmentu mi zmizli niektoré položky. A oni že nech im dám nejaké skryté logy z telefonu a že z nich by to malo ísť. Lenže ten pôvodný telefón leží niekde v konteineri. Prečo tie paká nespravili funkciu BACKUP a ja by som si to niekam nahral? Merde!
  5. kluvi

    startovaci kable

    Nezdá sa mi to, ale skúsim.
  6. kluvi

    startovaci kable

    Škoďáku. Možno sa považuješ za VETERÁNA, ale to ťa neospravedlňuje sa chovať ako hulvát. Pokiaľ by ta to zaujímalo, tak si medzi uživateľmi známy ako neochotný chytrolín.
  7. kluvi

    startovaci kable

    Dobrý nápad...Predpokladám že sa vyradia aj tie vychyralé zbytočné veci ako Start/Stop(ten som sice zrušil s Caristom, ale..). Ale asi to bude fňukať na infotainmente a tak... Otázne je či to nejak neublíži baterke. Dnes jeden nikdy nevie...
  8. Už som to tu raz zaregistroval ale nenašiel nejaké riešenie. Po nejakej dobe používania Caristu mi zmizli z infotainmentu niektoré ovládacie parametre. Napríklad sklopenie spätných zrkadiel pri zamknutí. Ale je toho oveľa viac. Je nejaké iné riešenie ako nahrať infotasinment (prípadne čo iné) všetko znova? Uvedenie Default settings nepomohlo...
  9. kluvi

    startovaci kable

    To čo píšeš platí na tom mojom Samuraiovi kúpil som ho pred 10 rokmi, baterka bola bohvie odkedy a na jar a jeseň ho nabijem a vydrží celú zimu len popochádzať 300m. A naštartuje na prvú. Nové autá žerú v kľude i cez 20mA. Za mesiac 15Ah. Mne začlo žrať 100mA a nemám čas zistiť kde to uteká...A jazdím s ním len sporadicky.
  10. kluvi

    startovaci kable

    To asi t¨nebude ešte celá pravda. Čo takto nechať auto stáť mesiac na mraze? Všetky tie nové udělátka ti baterku vymlátia. Spolu s chytrým nabíjaním (i keď ideš dlhšiu trasu, neskončíš s nabitou baterkou) a štart/Stop je to istá cesta na smrť.
  11. kluvi

    startovaci kable

    Dovolil by som sa podeliť s mojimi skúsenosťami so štartovacími káblami a ich výrobou. Inšpiroval ma tento článok: http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zradci-v-nouzi-77518 1)Kúpil som nejaké káble za 500Kč, bolo na nich že tuším 600A 6m (samozrejme že ničnehovoriaci údaj). Tak som ich odmeral (na meranie používam svoj jednoduchúčky a prehľadný Suzuki Samurai- jediná elektronika sú palubné hodiny)a pri odbere 105A bol úbytok (len na vodiči! bez svoriek) 1.25V (odpor jedného vodiča 12mOhm). Je to pomedený hliník 16mm2. Na Oct 2.0 TDI som cez oba káble pripojil baterku a pri stlačení štartéru to len bliklo, zacvakalo a rozsvietili sa snáď všetky závady čo to pozná. Motor snaď ani necukol. Ani reset chýb to nespravil. Bolo treba najazdiť 1km a vynulovať až po tom. Takže ako sa píše v tom článku: myslíte že máte štartovacie káble ale s nimi tú baterku v lepšom prípade rýchlo dobijete. 2)Moja výroba: Kábel na zváračku meď 25mm2 2x3.4m. Naletovaný na obidve polovice každej z klieští (môj nápad, zvýši sa tak kontaktná plocha 2x) Cena 550Kč kábel +Krokosvorky 4x40Kč, nejaký ten cín (100Kč?) 2.5h práce. Asi by to šlo urýchliť použitím lisoovacích ôk, ale po skúsenostiach a poistkovou skrinkou si neviem čo o tom myslieť. (iné vlákno tuna (https://forum.skodahome.cz/topic/117882-alternátor-o1/?page=3) Parametre? : Pri 130A (zmenšil sa odpor trasy tak si štartér aj viac berie, o 70%) 0,3V (0,4 i s prechoďákom na ACU a pôvodný kábel.(1 vodič), Odpor jedného vodiča 3.1mOhm Takže na TDI predpokladám štartovací prúd cca 300A (??) čiže úbytok 1.9V Spravil som zas skúšku s 2.0 TDI, taštartovalo to ako keby tam tie káble neboli. Prúd cez 330A Napätie spadlo na 7.6V 3)Starý kábel čo som mal, označený 450A 16mm2 3m Stál pred asi 10 rokmi 450Kč. Pri 120A je úbytok 780mV (1 vodič) netto (bez prechodu na svorky batérie) 830mV Brutto Čiže 6,5-7mOhm Čiže niečo medzi mojimi káblami a tými sračkami. K tom kupovanému káblu a 600A, tak to je asi to isté ako P.M.P.O pri čínskych lacných zosilovačoch. PMPO je výkon ktorý by to dodávalo do menovitej záťaže keby zosilovač dodával na výstupe svoje napájacie napätie a to by zdroj utiahol. Skutočný výkon je asi tak asi 20x menší. Takže keby som ten 600A kábel (resp len jeho vodič) pripojil bez prechodového odporu k zdroju ktorý udrží napätie 12V i pri vysokých prúdoch, tak by ním tieklo 500A (ale môže to byť i nepresnosť môjho merania, takže asi 600A). Na 600A by ste museli dodať 14.4V Inak odpor odpovedá káblu 16mm2 Hliník. V obchodoch (Tesco, UniHobby a pod ) som videl i káble ktoré mali lanko tenučké asi 4mm2 a navyše nebolo na konci vôbec zalisované. Bolo len ohnuté cez izoláciu a zlisované ako celok. Takže sa to len dotýkalo, pri ohriatí studeňáku izolácia zmäkne a rozpojí s ato úplne, takže vlastne poistka proti roztaveniu... :-( Šmejd z obchodu: Ak sa vám páčilo, tak prosím olajkovať.
  12. Ja som to v III tiež nerozchodil...(bez chytrých sedadiel)
  13. Tip: príde mi lepšie ako sem dávať screenshoty obrazoviek s nastavením vášho auta sem poslať TXT súbor s exportom toho istého. Ja to tak robím už dlho pre vlastnú potrebu. Dá sa ľahko zistiť čo som zmenil a kedy a prípadne čo sa zmenilo v Caristovi. TXT súbor dostanete Caristovi tak že keď ste už v CUSTOMIZE tak napravo hore je ten symbol pre zdieľanie. Cez to sa dá komplet stav všetkých parametrov uložiť do TXT. Napr takto s180801 Alebo to sem vložiť zo schránky: Doors / Windows / Remote: Auto-lock doors when the ignition is switched on YES / *NO* Auto-lock doors when moving YES / *NO* Auto-unlock doors when key is taken out of ignition *YES* / NO Auto door locking/unlocking menu in MMI DISABLED / VIEW-ONLY / *ADJUSTABLE* Auto-lock when doors are closed and smart key is outside vehicle YES / *NO* Pop trunk via remote *ENABLED* / DISABLED Blink turn signals when locking/unlocking with remote *YES* / NO Allow configuring beep when locking/unlocking *YES* / NO Menu for configuring beep when locking/unlocking *ENABLED* / DISABLED Beep when unlocking with remote *YES* / NO Beep when locking with remote Čo vy na to?
  14. kluvi

    Haldex 5.generace

    Na mojom bol (predtým ako som ho ojazdený kúpil) problém že údajne nešiel zadok. A problém mal byť že nevymenili olej a filter. Je to ale z 2 ruky.
  15. kluvi

    Haldex 5.generace

    Tak ako si užívate zimičku. U nás napadlo asi 35cm snehu, tak si užívam a testujem. Moje postrehy: 1)Skúšal som to na snehu na parkovisku. Vletel som do toho "plný plyn" a plný volant. A správa sa to skoro ako čistá zadokolka. Vpodstate sa to točí skoro na mieste. Keď vypneš asistenta tak osa otáčania ide viacmenej stredom auta. Ale i so zapnutým to ide podobne, len menej agresívne. Dobrá zábava. 2)Ošidné to ale je na normálnej ceste pri normálnej jazde. Pri pridaní plynu má tendenciu predbiehať zadok. Dokonca i v priamom smere. Akurát keď máš zapnutého asistenta, tak to predbieha len jemne a keď koriguješ volantom, tak to začne hrkať a zrovná sa podľa volantu. Lenže asistent ti ani nedovolí dať moc veľký plyn. Mám pocit, že ťa to viacmenej dostáva do šmyku. Pri veľkom plyne (nielen plnom). S asistentom na SPORT alebo vypnutým je to ala Ken Block. Proste sa to točí. Ale vcelku dobrý pocit keď to čakáš. 3)Mám cez Caristu vypnuté haldex čerpadlo počas kľudnej jazdy "reduced noise". Mal som rozbitý fón, takže som to nemal ako vrátiť. Takže ešte skúsim prepnúť do režimu NORMAL alebo INCREASED TRACTION (MORE POWER TO REAR WHEELS) . Uvidíme či bude rozdiel. 4)neviete či nieje zadok sprevodovaný mierne do rýchla? To by vysvetľovalo to predbiehanie.... 5) Občas sa mi podarilo pretočiť zadok i na normálnej ceste. Chcel som sa rýchlo strčiť na hlavnú cestu a pri výjazde na cestu ma začal predbiehať zadok. Viacmenej suchá až mierne mokrá cesta. 6)Všetky 4kolky sú tak trochu zrada. A tu (haldex)sa napríklad chovanie auta zmení i pri drsnej jazde za sucha. Resp zmení skokovo po prekročení nejakej medze. Zďaleka to nieje tak čitateľné (ako 2x2 RS1). Haldex je dobrý pri rozbehu a tak. Ale zatáčky sú slabšie. Ale som prekvapený že to neustráži asistent. Samozrejme že poserovia čo idú 40 a šolíchajú to- tí to ani nepoznajú. Rozbehnú sa lepšie na rovine i do kopca, ale zlepšenie jazdných vlastností to vlastne nepotrebujú. Ale keď sa k tomu chováš ako k zadokolke,(a očakávaš to), tak ťa to nezaskočí. Na rovine proste uberieš. V zatáčke podľa podmienok (keď nieje glatajs tak sa to dá hrnúť aj bokom - skoro by sa to dalo nazvať driftovaním) Ďalšia záludnosť asi všetkých 4koliek je v tom že na snehu a tak sa to sice lepšie rozbieha, ale brzdí to rovnako naprd ako 2kolka. Takže človek má falošný pocit lepších podmienok. A čo neubrzdíš, to 4x4 neukecá... Pridané: tak po prepnutí na INCREASED TRANCTION je mierne zlepšenie. Ale môže to byť subjektívne, pretože tie potvory po 2 dňoch ten ujazdený sneh posypali. Žiaden extra rozdiel, ale cítim sa trochu istejšie... Keď vám zima zaklepe na dvere Ťok Ťok Ťok... PS:takto teraz parkujem..
×