Jump to content

kluvi

Uživatel
  • Content Count

    450
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17 Good

About kluvi

  • Rank
    VĚDÁTOR

Recent Profile Visitors

914 profile views
  1. Zdarte. Je to tu ešte živé? Ja mám tento karbec na motore Suzuki Samurai 1.3. Mám problémy s voľnobehom v zime. Pred naštartovaní zošlapnem pomaly plyn. Naštartuje to väčšinou OK. Motor nechám bežať na voľnobeh. Po nejakej dobe (rádovo 3 min) to začne brblať, znižujú sa otáčky až do zdochne. Keď to znovu naštartujem a držím otáčky pedálom, tak to ide, po nejakej dome (rádovo minuty) keď sa motor ohreje, tak to už zas ide na voľnobeh OK. Mám pocit že to zdochne na príliš bohatú zmes (ale niesom si istý..) Napríklad mi to spravilo dnes keď bolo asi +2stC. Čím by to mohlo byť? Predpokladám že to ten termostat začne uberať (sytič) príliš skoro alebo neskoro. A nebola tu vysvetlená funkcia tej topnej špirály...
  2. Ďakujem, len tak ďalej. Musím si rozmyslieť či zatiaľ jazdiť tak (tiež mám S/S vypnuté SW) alebo káblik... Ja tam mám myslím že ešte originálnu AGM (2014 150tisíc, bufík). Tak neviem či jej dať vyššiu šancu...
  3. Čiže je tam stále AGM. A koľko si asi najazdil? Neskúšal si test kapacity? Neobjavili sa nejaké problémy (okrem toho že nefunguje S/S :-D )
  4. Ako povedal nebohý John Hardy: pravdu má jenom BOUCHAČKA. Tiež ma fascinuje kde chodia tieto systémy na namerané hodnoty... Mne podobné vtákoviny ukazuje i jednotka LPG ktorá je pripojená priamo na baterku.... Keď sa chceme baviť o analýze batérie, tak asi jedine merák na ACU.
  5. To nás myslím šialene zaujíma. Držím palce. Nechal si tam pôvodnú baterku? V ako bola stave? Koľko už máš?
  6. Tak to je jasné. Rozvody po aute sú veľmi komplikované. Už len to že od batérie do kabíny vedia viacmenej JEDEN poriadny kábel. Za ním sa to rozdeluje na hlavné okruhy (trvale, len so ZAP zapaľovaním atď). Potom sa to rozdeľuje na jednotlivé poistky a potom na jednotlivé spotrebiče. Takže ak by bol na okruhu so zásuvkou nejaký spotrebič, tak jeho vplyv bude najväčší. Ale i vplyv iného na inej poistke bude stále vyvolávať úbytok na spoločnom vodiči a na zásuvke uvidíš zmenu (najlepšie to vidno keď zap/vyp). Čím ďalej od zásuvky a čím bližšie k baterke je ich spoločný bod, tým menší vplyv má. Napríklad tu uvidíš nejaké orientačné prúdy/odpory / úbytky . : https://forum.skodahome.cz/topic/117882-altern%C3%A1tor-o1/page/3/#comments napr 3)Napäťová strata medzi spoločným pólom poistiek (prívod od baterky) - > akási 10A poistka v boxe PRED(opravou) 440mV@50A PO 175mV@50A Atď. Takže presné meranie je možné LEN priamo na batérii.
  7. Ale to sa musí vymeniť súčasne s vytiahnutím káblika merania prúdu. Inak to nemá zmysel, samo že AGM tam nieje zbytočne. Pochopil som, že to potom deaktivuje S/S, chytračenie s (ne) nabíjaním a potom je z toho normálne slušné auto ktoré baterku neničí a preto nieje nutná AGM.
  8. Myslím, že nieje. Podľa mna sa predikciou myslí že to stále monitoruje nabíjací a vybíjací prúd/výkon , odhaduje samovybíjanie a teplotné závislosti a podľa toho si domýšľa ako nabitá je batéria, pri akej teplote dá aké napätie a prúd a prípadne dačo dopočíta z charakteristík uvedených spotrebičov. Odpojením káblika tieto AI funkcia celkom rozumne pošlete tam kam patria. Do ( . )... Môj názor. Myslel som že tam je nejaký chytrý bazmek, ale teraz som sa díval a fakt tam skoro nič nieje a len 2 dráty. Takže s vysokou pravdepodobnosťou prúdový bočník. Ten by sa dal ošáliť. Ale nie jedným odporom, ale odporovým deličom (2 odpory do série, na druhom je výstup. hodnota prvého by bola asi menšia ako 2). Ale nieje mi jasné čo tým dosiahneš. Auto si bude myslieť že sa málo nabíja i málo vybíja. Okrem toho že bude všetko zle ale nezabrániš aby si to nabíjalo ako sa tomu zachce.
  9. Haloo. Je tu niekto prípadne neviete o niekom, kto by mi uviedol do pôvodného stavu firmware infotainmentu a asi i central electronics (body control module). Asi to bude musieť ísť cez re-flash. Menil som to s Caristom a od nejakej doby mi zmizli nejaké položky v menu. Neviem presne čo, ale z princípu ma to poriadne serie. Minimálne mi chýba nastavenie sklápania zrkadiel pri zamknutí a aj ich blikanie .. Predpokladám že to tam pôvodne bolo, pretože keď to bolo nové, tak som sa hral s nastavením. Je to Octavia III r.v. 2014, podrobnosti samozrejme dodám. Nieje to urgentné, ale chcem to dať do poriadku. Cez Caristu to meniť ide, len chýba menu v infotainmente... Taký soft (Carista) čo nieje schopný spraviť backup a restore (na užívateľovú voľbu) a pritom to poserie je fakt nanič. Pohybujem sa tak v oblasti Vsetín, Zlín, prípadne Brno, Třebíč. Ďakujem
  10. Takže tu je výsledok môjho zisťovania od autora Caristy: Voľne zhrnuté: Carista si robí históriu zmien ktorú ide vrátiť naspäť. Ale tak že zvolíte "Report problem" a oni zahrnú do ďalšieho release patch pre tvoje auto (vrátiť všetko naspäť). Carista si to skladuje v "Android shared preferences" a nie vo file systéme (neviem či sa k tomu dá dostať, je možné že nie). V okamihu keď odinštaluješ Caristu, tak sa tieto dáta nenávratne zmažú. Takže resumé premňa: nájsť niekoho kto mi preflashuje infotainment a central electronics (u zbytku netuším, či mi tam niečo zamizlo..). A zvážiť či používať Caristu.. Originál: If you want to restore from changes that were made before, that with a phone that you don't have access to, then there's obviously no way for us to get that data. The backup is not stored on the file system; it's stored in "Android shared preferences", which are managed by Android and they can't be found in a file. If you do have access to that phone and you still have the Carista app on it, then you can just open the slide-out menu and use "Report a problem" to send a report. You don't even have to be connected to a car for that. That will include the coding change history, assuming you haven't deleted and reinstalled Carista since the changes were made. Deleting Carista deletes the backup.
  11. Ja mám asi podobný problém s 1.8T 132kW. Prasknutá trubka mierky oleja. Vo VAG mi nabeháva ...mixture too lean. Prečo presne to robí chudobnú zmes? Predstavujem si to tak že v kľukovke je podtlak, keď to netesní, tak sa to cez ten ventil snaží dohnať, ale stále to pumpuje vzduch zvonku cez kľukovku. A potom to ide do sania mimo MAF?
  12. Práve to riešim so supportom. Z infotainmentu mi zmizli niektoré položky. A oni že nech im dám nejaké skryté logy z telefonu a že z nich by to malo ísť. Lenže ten pôvodný telefón leží niekde v konteineri. Prečo tie paká nespravili funkciu BACKUP a ja by som si to niekam nahral? Merde!
  13. kluvi

    startovaci kable

    Nezdá sa mi to, ale skúsim.
  14. kluvi

    startovaci kable

    Škoďáku. Možno sa považuješ za VETERÁNA, ale to ťa neospravedlňuje sa chovať ako hulvát. Pokiaľ by ta to zaujímalo, tak si medzi uživateľmi známy ako neochotný chytrolín.
  15. kluvi

    startovaci kable

    Dobrý nápad...Predpokladám že sa vyradia aj tie vychyralé zbytočné veci ako Start/Stop(ten som sice zrušil s Caristom, ale..). Ale asi to bude fňukať na infotainmente a tak... Otázne je či to nejak neublíži baterke. Dnes jeden nikdy nevie...
×
×
  • Create New...