Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, 
mám motor 2.0 103kW, CFHC. Zaznamenal jsem, že má často vyšší otáčky (1000 ot./min) při volnoběhu a divně smrdí. Čas od času šel z výfuku při zvednutí otáček na cca 3000ot./min bílo-modrý dým, ale jen z počátku, pak jako by se vše profouklo a dým zmizel.
Nechal jsem tedy:

  • vyčistit DPF filtr (snížil se proud výfukových plynů z výfuku, ale po cca 5000 km jsem znovu zaznamenal dým při regeneraci)
  • zkontrolovat vstřiky na stolici (jsou prý OK)
  • mechanik mi kontroloval turbo - bylo čistý

Trochu jsem spoléhal na chybu jednoho ze vstřiků (bál jsem se propálení pístů), ale ty to tedy nejspíš nebudou, takže už opravdu nevím, co by to mohlo dělat. Očividně jde ze spalovacího systému dál nějaký bordel, který zanáší filtr, který se znovu regeneruje. 

 

+ čas od času se při vypnutí zapalování zachvěje celý motor - jsem si myslel, že by to mohlo být špatným spalováním u jednoho ze vstřiků. 

 

Poraďte prosím, já i mechanik jsme v koncích :/

 

Upraveno od Bandymen

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chvění motoru při vypnutí je zanesená škrtící klapka, stačí jí jen vyčistit.

a modrý kouř může být spalovaný olej:/

  • 9 měsíců později...
V 4. 12. 2019 na 10:18, Bandymen napsal:

Ahoj, 
mám motor 2.0 103kW, CFHC. Zaznamenal jsem, že má často vyšší otáčky (1000 ot./min) při volnoběhu a divně smrdí. Čas od času šel z výfuku při zvednutí otáček na cca 3000ot./min bílo-modrý dým, ale jen z počátku, pak jako by se vše profouklo a dým zmizel.
Nechal jsem tedy:

  • vyčistit DPF filtr (snížil se proud výfukových plynů z výfuku, ale po cca 5000 km jsem znovu zaznamenal dým při regeneraci)
  • zkontrolovat vstřiky na stolici (jsou prý OK)
  • mechanik mi kontroloval turbo - bylo čistý

Trochu jsem spoléhal na chybu jednoho ze vstřiků (bál jsem se propálení pístů), ale ty to tedy nejspíš nebudou, takže už opravdu nevím, co by to mohlo dělat. Očividně jde ze spalovacího systému dál nějaký bordel, který zanáší filtr, který se znovu regeneruje. 

 

+ čas od času se při vypnutí zapalování zachvěje celý motor - jsem si myslel, že by to mohlo být špatným spalováním u jednoho ze vstřiků. 

 

Poraďte prosím, já i mechanik jsme v koncích :/

 

¨Ahoj povedlo se ti to vyřešit?čím to bylo ?Děkuju za informaci 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.