Kedar19 Vloženo 29. Březen 2023 Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 Zdar chlapi. Mám takový problém o kterém jsem se nikde nedočetl. Vlastnim O2 RS s DSG a kodem motoru CEGA. Všude jsem četl že při regeneraci DPFka běží i obě sahary jak za nastartovaného motoru tak i po vypnutí pokud regenerace ještě nedoběhla a motor se potřebuje dochladit. Já řeším ale opačnou věc a to tu, že se mi u regenerace sahary nespouštějí. A nespustí se ani po vypnutí motoru. Jestli vůbec fungují jsem testoval tak, že jsem zapnul klimu a čekal co se bude dít. Cca po minutě se sahary rozjely ale takovým “lažóplažo” tempem, ale ještě nebyly vedra takze to bych chápal. Chtěl jsem otestovat jestli fungují alespoň po rychlé jízdě, tak jsem jel hodně přes 130 na dálnici a teplota oleje byla 106 stupňů. Nohu z plynu jsem dal až před benzinkou kde jsem zastavil a šel zkontrolovat to, jestli se točí. (Venkovni teplota byla asi 12 stupnu) netočily se. Ale začaly asi po 2 minutach a to asi jen na 1 stupen. A tocily se zhruba pul minuty az minutu. co tim chci tedy řict.. vim ze funguji a točí se, ale nejsem si úplně jistý správností. A to hlavně při regeneraci DPF kdy se pry každému sahary točí na 2 stupeň, ale mně ne. může za to napřiklad čidlo chladici kapaliny? Mam i totiž volnoběžnou spotřebu bez klimy 0.9l/h a je jedno jestli ma kapalina na budikach 50 nebo 90 stupňů. Po nastartování je spotřeba cca 1.3-1.5l/h a po pěti minutách jizdy 0.9-1l/h kde se dřží i po zahřátí na provozní teplotu. diky moc za jakoukoliv odpověď. zdar a sílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.