Přejít na obsah

HOSPODA č.6


Sejis

Doporučené příspěvky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Jj v podstate tak.. ;) a to fouakani je uz takovej estetickej bonus.. :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Neco jo...protoze uz mi vysel clanek ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?

no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak ;)

a cena ? myslim, ze me to zanedlouho taky ceka :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...