acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...
Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit...
kocht Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?
Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak? Jj v podstate tak.. a to fouakani je uz takovej estetickej bonus.. :D
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak? ...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...
mischicka Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak? ...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak... Ty se nezdáš, v tobě něco je
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven... V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter.. Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak? ...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak... Ty se nezdáš, v tobě něco je Neco jo...protoze uz mi vysel clanek
mischicka Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Ty se nezdáš, v tobě něco je Neco jo...protoze uz mi vysel clanek Na OC nebo kde? Teď se mimatně vybavuje, že jsi něco říkal..
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Ty se nezdáš, v tobě něco je Neco jo...protoze uz mi vysel clanek Na OC nebo kde? Teď se mimatně vybavuje, že jsi něco říkal.. vysel...na zachode
Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 kochtík je nějak při úterku smíšek Malicko.. :D
kocht Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss
BadyS Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss kurec ty funíš jak ten BOV
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss No nevim, jestli cizi nestesti slouzi k pobaveni druhych
baurak Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-) A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?
baurak Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-) A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ? no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak
baurak Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Aby jiřikovi pak taky neodešel článek lol to uz by se Kocht posral a pochcal
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Aby jiřikovi pak taky neodešel článek lol to uz by se Kocht posral a pochcal :)
acter Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-) A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ? no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak a cena ? myslim, ze me to zanedlouho taky ceka :-(
Spidi Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Na salon se chystam ve středu, kua doufam že už tam nebude tolik lidi jak bylo na fotkach, to je pak k ničemu Ve středu ? Kde a v kolik ?
Doporučené příspěvky