Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Jj v podstate tak.. ;) a to fouakani je uz takovej estetickej bonus.. :D :D

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Neco jo...protoze uz mi vysel clanek ;)

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Neco jo...protoze uz mi vysel clanek ;)

Na OC nebo kde? Teď se mimatně vybavuje, že jsi něco říkal..

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Neco jo...protoze uz mi vysel clanek ;)

Na OC nebo kde? Teď se mimatně vybavuje, že jsi něco říkal..

vysel...na zachode ;)

:smich:
:smich:

Neco snad k smichu ? ;)

kochtík je nějak při úterku smíšek lol

kochtík je nějak při úterku smíšek lol

Malicko.. :D :D :D

Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss

Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss

kurec ty funíš jak ten BOV lol

Jezisi tak me to pobavilo no a,mi jeste vynadejte.........tssssss

No nevim, jestli cizi nestesti slouzi k pobaveni druhych ;):)

a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?

a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?

no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak ;)

Aby jiřikovi pak taky neodešel článek lol lol lol

Aby jiřikovi pak taky neodešel článek lol lol lol

to uz by se Kocht posral a pochcal lol

Aby jiřikovi pak taky neodešel článek lol lol lol

to uz by se Kocht posral a pochcal lol

:) :) :)

a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?

no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak ;)

a cena ? myslim, ze me to zanedlouho taky ceka :-(

price byla very very guuuut

Na salon se chystam ve středu, kua doufam že už tam nebude tolik lidi jak bylo na fotkach, to je pak k ničemu :(

Ve středu ? Kde a v kolik ? ;)

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.