lubos1234 Vloženo 20. Října Sdílet Vloženo 20. Října Dobrý den, rád bych se poradil ohledně několika problémů s mým vozem (Škoda Octavia 2, r.v. 2012, 2.0 TDI CR). Při regeneraci DPF pozoruji světlý dým za vozem, i po vyčištění DPF se situace nezměnila. Olej ani chladicí kapalina neubývají. Log je z cesty z Brna do Zlína po dálnici. Prodloužená a častá regenerace DPF: Zdá se mi, že regenerace trvá příliš dlouho. Může být problém v oxidačním katalyzátoru DPF? Přikládám graf teploty DPF (obr. 1, graf 3), kde je vidět, že se velmi pomalu zahřívá na 600 °C. Z grafu (obr. 1, graf 2) je patrné, kdy probíhá regenerace dle nabíhajícího času. Rychlé plnění DPF: DPF se rychle plní, což může být způsobeno kouřivostí motoru. Na jaře jsem čistil škrticí klapku, ale nyní na podzim se opět objevila chyba a klapka byla znovu zanesená. Mohou být problémem vstřikovače? Přikládám graf rozdílu vstřiků v závislosti na čase (obr. 2, graf 1) a maximální hodnotu rozdílu ze všech 4 vstřiků (obr. 2, graf 2). Špatné ohřívání motoru: Při nižších teplotách jsem si všiml, že se motor špatně ohřívá. Z diagnostiky (obr. 1, graf 2) jsem zjistil, že termostat se otevírá již při 62 °C, neměl by správně až při 90 °C? Jsem objednaný na výměnu termostatu u chladiče. Do nafty přidávám aditivum od Volkswagenu (G 001 790 M3) dle doporučení známého. Děkuji za vaše rady a zkušenosti. LogBrno-Zlin.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.