kuba.wondr Vloženo 18. Listopadu Sdílet Vloženo 18. Listopadu (editace) Cau. V lete sem koupil 2013 Octavii s tím, ze když sem vyjel na dálnici tak mi motor v nízkých otáčkách začal kaslat. Ten co mi to prodal řekl at tedy sensor odpojim jestli to bude porad dělat. Motor slapal bez problémů jen mi blikala kontrolka zhaveni. Druhy den se mi rozsvítila kontrolka motoru. A potom kontrolka filtru pevných částic. V servisu mi řekli ze to bylo tím ze sem nemel zapojeny ten sensor. Vycistily filtr a vymazali kódy . Typek co mi to prodal řekl ze tam dával novej MAF sensor ale nebyl moc drahy ze mi posle novy. Poslal novy lepší který sem tam dal a auto dělalo to samy. Zajel sem do servisu kde mi řekli ze motor je bez problémů ze to musí byt sensorem a primo mi řekli který. Ten sem koupil ale porad to pri nízkých otáčkách tak zvláštně jakoby kašle. Tak sem tam zajel znova a řekli mi ze to muže byt kabelama. Bydlím v Norsku a oprava by vyšla az skoro na 20k. Typek řekl ze tato závada motoru neškodí, tak sem si řekl ze v květnu pojedu do CR a necham to opravit tam. Ted se mi občas stane ze když to nastartuju tak mi kontrolka zbaveni začne blikat, ale když to vypnu a znova zapnu tak přestane. Někdy se mi stane ze auto ridim a motor jede bez problémů. Chci se zeptat jestli někdo nevíte cim to muže byt? A jestli to opravdu motoru nevadí jezdit s touto vadou. Díky Editováno: 18. Listopadu, autor: kuba.wondr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.