Přejít na obsah

cvká spojk.pedál


roman5a9

Doporučené příspěvky

to ne,to je zvuk jako kovový klepnutí,když přiložíš nohu na spojk.pedál a začneš na nej pomalu tlačit tak asi v polovině rozsahu pedálu to klapne,cvakne(lupne),je to dost halsité,musí to být s pedálovky,ozývá se to zespod.přístrojovky od pedálovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už nic!dnes mě odtáhnuli do servisu.Zastavil jsem na semaforech,když padla zelená tak šlápnu na spojku a v tu ránu se ozvalo prasknutí na nohu mi vypadla velká pružina,nějakej malej plíšek a ulomenej kus plast.tyčky a pedál zůstal na zemi.

Ten chlapík z odtahovky z Jarova řikal že je prasklá konzola pedálu spojky,že to je celkem často,před 3dny prý odtahoval nového Passata s tím stejným problémem.Prý u těchto OII,Passat,Golf V atd.je konzola pedálu spojky samostatná od ostatních a je z plastu a že sem tam to u některých aut praskne a rozsype se to,prý jako nahr.díl už tu konzolu dodávaj kovovou.

Takže doporučuju,jak vám někomu začne občas při sešlápnutí spojky se ozývat cvaknutí tak fofrem do servisu nebo zkončíte na odtahovce jako já,mě se to začalo projevovat min.víkend a o týden později křup!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď som to čítal,, tak mi napadlo, že by to mohla robiť nejaká pružina. Le myslel som priamo v spojke. A pozerám, že som s tou pružinou zase až tak ďaleko nebol. Nebude to tým, že sa na spojku u TDI musí pôsobiť nohou predsa len o trochu silnejšie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi ani nikdy nepřišlo že by byla tužší spojka u ropáků,až teda na to když jsem měl u mé poslední OI přes 300tis.km tak už šla ztuha,ale makala dál,ale že by se mi někdy takhle rozpadnul pedál to jsem za svoji éru už pár miliónů km ještě nezažil.

No stane se.

Jako nahr.díl přijde ta konzola pedálu spojky i s novým spojk.válcem tak to mám komplet celý nový.

Ten technik mi to ukazoval tu prasklou konzolu s plastu,parádně rozsypaná,ta nová už je kovová i ta tyčka se spojk.válce,ta byla původně taky plastová.

Řikal sám,že to bylo vždy s kovu a bez problému,že s tímhle nikdy nezažil jedinný problém,ale ted co pořád něco inovujou a snižujou váhu,tak že zrovna tohle se jim moc nepovedlo že tam už několik aut s tímto měli.Ptal jsem se i jestli to je jen zaležitost ropáků,tak mi řekl že ten poslední Passat s tím samím byl 2.0FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V silnejšej spojke sú aj silnejšie pružiny a ich silu treba prekonať pri stlačení spojky. Ale je to všetko len o zvyku. Ak si na niečo človek zvykne, tak to ostatné mu príde nenormálne. Ja teraz zaskakujem na Scanii, čo je tak vysoká, že Tatrovácke strechy sú presne vo výške očí. To je potom tragédia presadať do bežného auta.

Ja to príliš neviem porovnať, lebo poväčšinou sú všade TDI a ja mám v TFSI rovnakú spojku.

roman5a9 - a aký MR máš ty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně že to je o zvyku.Mám auto vyrobené 04/2006.

Ty plast.konzole spojk.pedálu co mi praskla davaj od 2006,když to někomu rupne tak tam dávaj kovovou inovaci,ale podle technika je to prakticky trochu zmodernizovanej starej typ kterej davali od 2004-konec 2005.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi nejspíš.

Ta konzola je trojuhelnik. tvaru a ke karoserii je upevněna 3x maticemi a vlastně praskne ta dosedací plocha té horní matice a po té při vyšlápnutí se začne ozývat takové cvaknutí,lupnutí a je to i cítit v noze,jako by tam něco přeskočilo ( ne pokaždé ),po té se veškerá síla při vyšlápnutí přenese na spodní 2x matice,ale ty už to pak moc dlouho nevydržej a kolem nich to praskne taky ( u mě to trvalo týden,tj.je u mě cca 2000-2500km).Pak to už byl mžik,šlápnete na spojku,ozve se rána a pedál se vylomí na stranu k pedálu brzdy a zlomí se i ovládaci tyčka spojk.válce a pedál spojky padne k zemi.

Foto nemám,ale naskenuju sem obrázek z příručky OII a zakreslim tam kde to praská.Ukazoval mi to ten technik po opravě tu moji prasklou konzolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To označené červeně to prasklo samo,je to kolem te horní upevňující matice a kolem těch spod.matic+ta tyčka spojk.válce(označené modře) to prasklo už jen kvůli tomu že to pak při sešlápnutí celé pružilo,což teda při sešlapování spojky vůbec v noze nebylo cítit že by ten pedál pružil,jen bylo slyšet jen sem tam cvaknutí.

Když jsem podepisoval reklam.papíry tak tam byla cena konzola pedálu+válec spojky úplný,brzd.kapalina = 7.234,-.

post-62-1170942294.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...