Jump to content

Ostatní

Co nepatří jinam....


660 topics in this forum

  1. Koupě Octavie II 1 2 3 4 87

    • 2.2k replies
    • 257.7k views
    • 80 replies
    • 139k views
    • 63 replies
    • 65.1k views
  2. Octavia II SCOUT 1 2 3 4 20

    • 488 replies
    • 105.2k views
  3. (Auto)fólie 1 2 3 4 20

    • 482 replies
    • 107.5k views
  4. Reklamace 1 2 3 4 29

    • 720 replies
    • 141.8k views
  5. Octavia II RS 1 2 3 4 53

    • 1.3k replies
    • 215.6k views
    • 0 replies
    • 8.3k views
  6. Octavia II - Facelift 1 2 3 4 118

    • 2.9k replies
    • 344.7k views
    • 43 replies
    • 22.8k views
  7. Emisie bez DPF

    • 4 replies
    • 695 views
  8. Kapky na 5 dveřích

    • 1 reply
    • 705 views
    • 0 replies
    • 612 views
  9. Rozpěrná tyč O II 1 2 3

    • 51 replies
    • 14.3k views
    • 2 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
  10. Kniha "Octavia II"

    • 10 replies
    • 10.1k views
  11. BAZAR

    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 10 replies
    • 4.3k views
  12. Š. Octavia II 2.0 TDi RS

    • 1 reply
    • 1.7k views
    • 8 replies
    • 2k views
    • 45 replies
    • 22.6k views
  13. Autofolie Suntek

    • 13 replies
    • 19.9k views
    • 6 replies
    • 3.1k views
    • 1 reply
    • 1.8k views


  • Aktuální příspěvky

    • Těžko říct, já mám trochu jiný vůz, jen M6 LaK, motor - olej zahřeju tak po 30km pokud je kolem nuly, vypalování po 150000km aktuálně co 750km tedy skoro stejně jako na začátku. Spotřeba dlouhodobě kolem 5.3l/100km podle lístků, počítač ukazuje většinou stejné hodnoty jako vychází dle tankování, většinou jezdím dálnice a pak větší města. Podle mě je něco špatně už dle toho vypalování.
    • Tak asi to zahřívám moc opatrně 😅😅 Ale opravdu to mám ráno takhle. Odpoledne z práce musím nejdřív vykousat slušný kopec + je trochu tepleji, takže to mám tak cca po 20 km, dřív také ne. Jen dopresnim, mám už EVO
    • Ahoj, jezdím 140kw 7q DSG předokolka a přijde mi, že to žere neúměrně moc. Měl jsem stejnou konfiguraci s 6q DSG a byl jsem o půl litru až litr níž. Teď ročník 2020, minulej 2016. Dojíždění denně 55 km jedna cesta, 80% dálnice, kde jedu 135 tempomat a mám tam pořád kolem osmi na sto. Žádný město. Na dálnici najíždím s vodou ohřátou na 90, olej kolem 65 stupňů. Nedrtim to než je olej přes 90. Dostat to i na okresce s rychlosti kolem kila pod sedm je téměř nemožný. Jasně je to těžkej krám, kombi, skoro v plný palbě ale to byl ten starej taky. Navíc jsem zaregistroval pravidelnou regeneraci DPF po cca 250 km ( resetuju si denní počitadlo km ) u té 2016 to bylo kolem 500km. Nemůže tam být něco v pr…… ? Nějaká souvislost se spotřebou? Díky za každý tip 😉. 
    • no taky bych si u nej rozmyslel co bych chtel a co ne :-)) ale jasny, jako je to se vsim..kazdeho vec co chce a co ne a za kolik co kdo nabizi a za kolik co kdo je ochotny zaplatit :-))) 
    • proto jsou nizsi vybavy a vyssi vybavy.. kazdy si muze vybrat co chce..  a kolik si mu finance dovoli..prece nebudou vsechny auta mit stejnou plnou vybavu.. vse je o penezich a co komu vyhovuje. 
×
×
  • Create New...