Ostatní

Co nepatří jinam....

    644 topics v tomto fóru

      • 78 odpovědí
      • 85 582 zobrazení
    1. Koupě Octavie II

      • 2 080 odpovědí
      • 191 993 zobrazení
    2. Octavia II SCOUT

      • 487 odpovědí
      • 77 214 zobrazení
    3. Reklamace

      • 720 odpovědí
      • 111 272 zobrazení
      • 47 odpovědí
      • 19 809 zobrazení
    4. (Auto)fólie

      • 480 odpovědí
      • 81 669 zobrazení
    5. Octavia II RS

      • 1 322 odpovědí
      • 173 580 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 484 zobrazení
      • 2 939 odpovědí
      • 283 101 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 243 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 823 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 202 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 7 138 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 639 zobrazení
      • 303 odpovědí
      • 36 671 zobrazení
      • 44 odpovědí
      • 12 467 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 2 616 zobrazení
      • 67 odpovědí
      • 32 294 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 617 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 703 zobrazení
    6. Ceník 2007

      • 2 odpovědi
      • 633 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 1 381 zobrazení
      • 87 odpovědí
      • 9 190 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 414 zobrazení
    7. Font Pisma

      • 0 odpovědí
      • 835 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.