Jump to content

Ostatní

Co nepatří jinam....

656 topics in this forum

  1. Koupě Octavie II 1 2 3 4 87

    • 2,157 replies
    • 216,827 views
  2. (Auto)fólie 1 2 3 4 20

    • 482 replies
    • 92,079 views
    • 78 replies
    • 115,217 views
  3. Octavia II SCOUT 1 2 3 4 20

    • 487 replies
    • 87,747 views
  4. Reklamace 1 2 3 4 29

    • 720 replies
    • 122,449 views
    • 47 replies
    • 29,974 views
  5. Octavia II RS 1 2 3 4 53

    • 1,322 replies
    • 187,621 views
    • 0 replies
    • 5,527 views
  6. Octavia II - Facelift 1 2 3 4 118

    • 2,939 replies
    • 299,812 views
  7. První moje Octavie

    • 1 reply
    • 110 views
    • 0 replies
    • 172 views
    • 4 replies
    • 323 views
  8. Kód motoru OII 77kw

    • 13 replies
    • 22,980 views
  9. LPG + rezervní kolo

    • 1 reply
    • 328 views
  10. Prevoz diskov

    • 0 replies
    • 611 views
    • 18 replies
    • 6,713 views
  11. Je bourané?

    • 2 replies
    • 939 views
    • 49 replies
    • 20,092 views
    • 7 replies
    • 913 views
    • 240 replies
    • 61,639 views
    • 9 replies
    • 947 views
    • 1 reply
    • 815 views
  12. Název výbavy

    • 5 replies
    • 1,728 views
    • 0 replies
    • 884 views
    • 304 replies
    • 45,884 views


  • Aktuální příspěvky

    • Je třeba si uvědomit, že tyto brzdy - FS III - jsou extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. Ať materiálovou, nebo rozměrovou.   Obecně se dá říct, že když má auto sklony křivit kotouče, tak je třeba zjistit vůli ložisek - měla by být do 0,05 mm. A pak házivost nábojů. Na tlumič uchytit držák hodinek, hodinky nastavit na náboj, jak je na obrázku výše a nábojem rovnoměrně otáčet bez působená radiální na náboj. Házivost pod 0,03 mm je přípustná.    Když se tyhle dvě podmínky splní, tak při namontování origo sady kotoučů a destiček, je slušná šance, že to bude OK.   Na fabii a to nejen mojí jsem si s těmito brzdami užil svý. Nejhorší bylo kombinace toho, nahradit zvlněné brzdy druhovýrobou a pak jet dlouhou štreku po dálnici s minimem brždění - typicky někam na dovolenou k moři. Po 1000 km budou brzdy kopat.     
    • Trochu zmatkuješ, pokud je tam jednotka pro BT originál, tak je pod sedadlem spolujezdce na podlaze. A v konektoru co se zapojuje do rádia by byl i malý zelený konektor.
    • Jan R.   velice pěkná ukázka ,díky!  Našel jsem ještě pěkný článek  k motoru 81 kW  mimo jiné.   https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/   obrázek  jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
    • a také na ty ceny za MWh... to bude masakr
×
×
  • Create New...