TomasB Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1&article=11109 to sou vemena, 1,6 bude docela málo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ? Mam pocit, ze pro VW je nejvyssi cas, ze v tomhle ponekud zaspali dobu. Takze uz aby to bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 tady to sice nepisou, ale ta 1.6ka bude silnejsi nez soucasna 1.9 TDI PD 77kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ? obávám se, že jsem nějak nepochopil, co jsi chtěl přesně říct To že bude TDI končit, to vím dlouho, ale překvapilo mně, že budou místo toho valit 1,6 TDI CR, což si myslím je trošku škoda, protože ta 1,6 přecejen není to co 1,9. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 tady to sice nepisou, ale ta 1.6ka bude silnejsi nez soucasna 1.9 TDI PD 77kW nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem. Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem. Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ??? no, tak to uznávám, že 1,9 a 2,0 je tak nějak dost podobné. Možná je to spíš tím, jak ten dvoulitr žeroucí olej vnímám. Jede to moc pěkně, ale co jsem tak zatím tady četl, tak spíš mám ten dojem, že chlastá olej, víc žere než 1,9 (to je logické) a jak to bude s výdrží a spolehlivostí, to ukáže až čas. Mně docela vyděsila u toho 2,0 spotřeba, když jsem s tím pár km pojezdil a na PC bylo 17/100. Je pravda, že jsem mu trošku dával do kožichu, ale s 1,9 takovou spotřebu nemám ani těsně po nastartování, ať dělám, co dělám. Jasně, dá se s tím jezdit i za 5, ale prostě mi tenhle motor nějak na sto procent nesedí. Ale asi jsem divnej, protože se mi nejvíc zamlouvá stará 66 nebo 81. 1,9 PD mi taky moc pod nos nejde, ale zas lepší jak ten 2,0. Na druhou stranu si to 1,6 nějak neumím představit, tak jak si neumím představit jezdit s 1,4. Takže stejně nakonec skončím chtě nechtě asi u toho 2,0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení Presne na to jsem chtel poukazat, povinne ruco! A toto na ukor mensi platby povinneho ruceni nezni zase tak spatne ne??? "1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Souhlas se Spidakem a Davonem!!! 1.6 a 2.0 pro výrobce i pro nás uživatele ideální strategie!!! Každý si tak může vybrat to svoje co mu vyhovuje!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 (editace) presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky Editováno: 8. Únor 2007, autor: Grygy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Podle mě ta šesnáctka může uhánět lípnež devatenáctka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 Určitě je to dobrý krok, konstrukčně zastaralé motory už musí VW vylepšit a zásadně. Motor 2.0 TDi bude super a 1,6TDi bude určitě lepší než současná 1,9TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky no samo hosi kdo zaspal a nezalozil nejaky klub tak je v riti no...my z toho zijem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolafa Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Jezdil jsem ve Fabii s tim silnejsim 1,4TDi a byl jsem z toho nadsen! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozlustechnykus Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 "1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)" Trošku ho jeste poladit na cca 140 koniku a mame tu FII RS. Nedivil bych se kdyby to tak dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Tak to by bylo dobré. Toho výkonu bych se teda nebál. Viz KIA Cee´d 1.6 CRDi (85KW/4000, max. toč.m. 255Nm/1500-2750ot/min.). Tak asi počkám, jestli něco takového začnou rvát do FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.