Publikováno Únor 7, 200718 r http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1&article=11109 to sou vemena, 1,6 bude docela málo
Únor 7, 200718 r A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ?
Únor 7, 200718 r A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ? Mam pocit, ze pro VW je nejvyssi cas, ze v tomhle ponekud zaspali dobu. Takze uz aby to bylo
Únor 7, 200718 r Autor A další pán na holení. O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ? obávám se, že jsem nějak nepochopil, co jsi chtěl přesně říct To že bude TDI končit, to vím dlouho, ale překvapilo mně, že budou místo toho valit 1,6 TDI CR, což si myslím je trošku škoda, protože ta 1,6 přecejen není to co 1,9.
Únor 7, 200718 r Autor tady to sice nepisou, ale ta 1.6ka bude silnejsi nez soucasna 1.9 TDI PD 77kW nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem.
Únor 7, 200718 r nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem. Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ???
Únor 7, 200718 r Autor nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem. Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ??? no, tak to uznávám, že 1,9 a 2,0 je tak nějak dost podobné. Možná je to spíš tím, jak ten dvoulitr žeroucí olej vnímám. Jede to moc pěkně, ale co jsem tak zatím tady četl, tak spíš mám ten dojem, že chlastá olej, víc žere než 1,9 (to je logické) a jak to bude s výdrží a spolehlivostí, to ukáže až čas. Mně docela vyděsila u toho 2,0 spotřeba, když jsem s tím pár km pojezdil a na PC bylo 17/100. Je pravda, že jsem mu trošku dával do kožichu, ale s 1,9 takovou spotřebu nemám ani těsně po nastartování, ať dělám, co dělám. Jasně, dá se s tím jezdit i za 5, ale prostě mi tenhle motor nějak na sto procent nesedí. Ale asi jsem divnej, protože se mi nejvíc zamlouvá stará 66 nebo 81. 1,9 PD mi taky moc pod nos nejde, ale zas lepší jak ten 2,0. Na druhou stranu si to 1,6 nějak neumím představit, tak jak si neumím představit jezdit s 1,4. Takže stejně nakonec skončím chtě nechtě asi u toho 2,0.
Únor 7, 200718 r No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení
Únor 8, 200718 r No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení Presne na to jsem chtel poukazat, povinne ruco! A toto na ukor mensi platby povinneho ruceni nezni zase tak spatne ne??? "1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)"
Únor 8, 200718 r Souhlas se Spidakem a Davonem!!! 1.6 a 2.0 pro výrobce i pro nás uživatele ideální strategie!!! Každý si tak může vybrat to svoje co mu vyhovuje!!
Únor 8, 200718 r presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat
Únor 8, 200718 r presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil...
Únor 8, 200718 r presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky Upraveno Únor 8, 200718 r od Grygy
Únor 9, 200718 r Určitě je to dobrý krok, konstrukčně zastaralé motory už musí VW vylepšit a zásadně. Motor 2.0 TDi bude super a 1,6TDi bude určitě lepší než současná 1,9TDi.
Únor 10, 200718 r presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej teda az tam tu sestnactku zascnou davat jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky no samo hosi kdo zaspal a nezalozil nejaky klub tak je v riti no...my z toho zijem
Únor 20, 200718 r "1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)" Trošku ho jeste poladit na cca 140 koniku a mame tu FII RS. Nedivil bych se kdyby to tak dopadlo.
Únor 20, 200718 r Tak to by bylo dobré. Toho výkonu bych se teda nebál. Viz KIA Cee´d 1.6 CRDi (85KW/4000, max. toč.m. 255Nm/1500-2750ot/min.). Tak asi počkám, jestli něco takového začnou rvát do FII.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.