Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A další pán na holení.

O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ?

A další pán na holení.

O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ?

Mam pocit, ze pro VW je nejvyssi cas, ze v tomhle ponekud zaspali dobu. Takze uz aby to bylo :palec2:

tady to sice nepisou, ale ta 1.6ka bude silnejsi nez soucasna 1.9 TDI PD 77kW

  • Autor
A další pán na holení.

O tom, že koncepčně zastaralý, těžký a hlučný vznětový motor 1.9TDI s rozvodem OHC se mluví už více než pět let. Po návratu ze slepé uličky se systémem Pumpe-Düse i Common-Rail bylo vše nasměrováno ve prospěch celohliníkového motoru 2.0TDI s rozvodem DOHC. Je to tak těžké pochopit technickou evoluci ?

obávám se, že jsem nějak nepochopil, co jsi chtěl přesně říct :huh:

To že bude TDI končit, to vím dlouho, ale překvapilo mně, že budou místo toho valit 1,6 TDI CR, což si myslím je trošku škoda, protože ta 1,6 přecejen není to co 1,9.

  • Autor
tady to sice nepisou, ale ta 1.6ka bude silnejsi nez soucasna 1.9 TDI PD 77kW

nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem.

nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem.

Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ???

  • Autor
nj, ale co krouťák? By se hovno stalo, kdyby zachovali ten 1,9 jako objem.

Místo 1.9 máš dvoulitr, to je málo ? Nebo je úplně nornální vyrábět v rámci jednoho koncernu dva vznětový motory o obsahu 1.9 a 2.0 litru, pouze s poněkud rozdílnou konstrukcí ???

no, tak to uznávám, že 1,9 a 2,0 je tak nějak dost podobné. Možná je to spíš tím, jak ten dvoulitr žeroucí olej vnímám. Jede to moc pěkně, ale co jsem tak zatím tady četl, tak spíš mám ten dojem, že chlastá olej, víc žere než 1,9 (to je logické) a jak to bude s výdrží a spolehlivostí, to ukáže až čas. Mně docela vyděsila u toho 2,0 spotřeba, když jsem s tím pár km pojezdil a na PC bylo 17/100. Je pravda, že jsem mu trošku dával do kožichu, ale s 1,9 takovou spotřebu nemám ani těsně po nastartování, ať dělám, co dělám. Jasně, dá se s tím jezdit i za 5, ale prostě mi tenhle motor nějak na sto procent nesedí. Ale asi jsem divnej, protože se mi nejvíc zamlouvá stará 66 nebo 81. 1,9 PD mi taky moc pod nos nejde, ale zas lepší jak ten 2,0. Na druhou stranu si to 1,6 nějak neumím představit, tak jak si neumím představit jezdit s 1,4. Takže stejně nakonec skončím chtě nechtě asi u toho 2,0.

No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení lol

No rozhodně nejsem odborník na motory, ale když srovnám svoji 1,9TDI 81KW s kamarádovou 1,6 HDI 81KW v 307 SW tak mi ten francouzskej motor s menším objemem příjde skoro živější. Myslím, že snížení obsahu nebude vůbec na úkor ničeho a ještě ušetříme na povinným ručení  lol

Presne na to jsem chtel poukazat, povinne ruco! ;)

A toto na ukor mensi platby povinneho ruceni nezni zase tak spatne ne???

"1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)" :D:D:D

Souhlas se Spidakem a Davonem!!!

1.6 a 2.0 pro výrobce i pro nás uživatele ideální strategie!!!

Každý si tak může vybrat to svoje co mu vyhovuje!! lol

presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy ;)

koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej ;)

teda az tam tu sestnactku zascnou davat :D

presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy ;)

koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej ;)

teda az tam tu sestnactku zascnou davat :D

jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... :D:(

presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy ;)

koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej ;)

teda az tam tu sestnactku zascnou davat :D

jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... :D:(

Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky :smich::smich:

Upraveno od Grygy

Podle mě ta šesnáctka může uhánět lípnež devatenáctka

Určitě je to dobrý krok, konstrukčně zastaralé motory už musí VW vylepšit a zásadně. Motor 2.0 TDi bude super a 1,6TDi bude určitě lepší než současná 1,9TDi. :palec2:

presne tak...ja sem rad ze vw jde konecne tudy ;)

koupim si novou fabuli pak s 1.6 tdi a octu s 2,0 a sem vysmatej ;)

teda az tam tu sestnactku zascnou davat :D

jj fabka s timto motorem bude asi voda ziva, co? Kua Vitto, ty mas ale penez kdyz planujest takoveto koupe, SKODA ze jsem se lepe neucil... :D:(

Hele, staci byt el presidento a rozesilat samolepky :smich::smich:

no samo ;)

hosi kdo zaspal a nezalozil nejaky klub tak je v riti no...my z toho zijem :D

  • 2 týdny později...

Jezdil jsem ve Fabii s tim silnejsim 1,4TDi a byl jsem z toho nadsen!

"1,6 TDI CR, který bude ve vrcholné verzi nabízet výkon až 92 kW (125 k)" :D:D:D

Trošku ho jeste poladit na cca 140 koniku a mame tu FII RS. Nedivil bych se kdyby to tak dopadlo.

Tak to by bylo dobré. Toho výkonu bych se teda nebál. Viz KIA Cee´d 1.6 CRDi (85KW/4000, max. toč.m. 255Nm/1500-2750ot/min.).

Tak asi počkám, jestli něco takového začnou rvát do FII.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.