Duben 13, 201114 r BTW: Šestka má jiný převod než pětka. Dokonce i mezi šestkama jsou rozdíly (neexistuje jen jeden typ šestistup. převodovky)
Duben 13, 201114 r Jen o spotřebě to není i když ta asi taky trochu klesla. Kombinovaná hádám o 0,1 – 0,3 l/100, jak moc jedeš dálnice pak i víc. Dřív jsem jezdil měřeno do dvou plných nádržích za 5,3 – 5,8, teď 4,9 - 5,5, na spotřebu má ale vliv moc faktorů (gumy, teplota, náklad řidič, topení, klima atd.) Najeto na úpravu mám 18 tis. (celkem 80 tis.) a zatím pohoda, jen v zimě byl problém s olejem co mi tam při úpravě dolili, zatuhávala převodovka, přístup k této reklamaci byl trochu chladný, ale domluvili jízdu s panem Sixtou a pak vyměnili olej za originál škoda do šestikvaltu v manuálu a byl klid, olej jsem si platil sám 500kč/l Jinak na tvůj dotaz já bych pětku rozhodně neprodlužoval, naopak součástí úpravy je zkrácení pětky na 2100 otáček při 100km/h (předtím cca 2000), což se fakt super, sice malá změna, ale je celkem poznat. Šestka taky skvělá, při rychlostech od 110 – 140 jsi nad 2000 otáčkami, tedy maximum točivého momentu, motor ještě moc netočíš, ale jsi za oblastí dunivého zvuku. nahodou nejaky link na tu firmu co ti to delala nemas? na kolik ta sranda vysla?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.