Publikováno Duben 2, 200817 r Solidní lpg fi z Prahy či okolí chci sekvenční vstřik do 1,6 74 kw octavia nevíte?
Duben 2, 200817 r Solidní lpg fi z Prahy či okolí chci sekvenční vstřik do 1,6 74 kw octavia nevíte? zkus Autogas Coubal nebo Neptun-Harfa.
Duben 2, 200817 r Autor O té Harfě jsem slyšel nepěkné věci je to na www.lpgcernosice.cz vesměs o seřízení a poté problémy s funkcí lpg a jejich přístup ale jistě je to jen názor jednoho zákazníka no proto jsem založil toto forum měl jsem výborné zkučenosti s Lpg Bartoš Pilař v Libni ale nějak se nepohodli a skončili....dík za příspěvek
Prosinec 11, 201014 r Přidám Vám sem můj příběh přestavby vozu na LPG. Dal jsm ho sem na víc diskusí, abych trošku varoval. Možná jsem opravdu jediný prblémový, ale jestli ano, tak jsem to vyžral za všech prý 150 bezproblémových přestaveb. Jsem majitelem vozu Superb 2,8 V6. Hned na začátek, nemám nic proti lpg a když je udělaný dobře, je to ideální alternativa benzinu a nafty. Příští auto chci zase v benzinu s přestavbou na LPG, ale nechám si ho přestavět jinde... Nechal jsem si svůj vůz přestavět v autoservisu 3H pod Impexem v Praze. Příjemné vystupování, ve všem vycházeli vstříc. Byl jsem spokojený. Odevzdal jsem klíčky a jel domu, že to za 2 dny bude hotové. Za 2 dny mi volali, že to hotové není a že budou potřebovat ještě 2 dny. To mě rozčarovalo, ale říkal jsem si, že když na to budou mít dvojnásobek času, udělají to alespon pořádně. Když jsem přebíral auto, měl jsem odřený přední nárazník, zničený popelník pod loketní opěrkou - nešel zavřít, zakodovanou navigaci a když jsem to chtěl nastartovat, nenastartovalo to. Řval jsem, oni, že vše vyřeší, at se nezlobím. Dostal jsem náhradní vozidlo a jel pryč. Nárazník mi zaplatili, popelník opravili, navigaci neodkodovali a to startování mi vysvětlili tak, že to je problém VW, že musím vždy před vypnutím motoru vytočit motor do otáček. Tak jsem to dělal a šlo to. Mnohokrát mi svítila kontrolka motoru. Když jsem tam přijel, vymazali a jel jsem. Byl pořád cítit uvnitř plyn, jezdil jsem tak na 30% navýšení spotřeby oproti benzinu. Šel jsem ke konkurenci, zeptal se, jestli je to normální s tím startováním a ti mi řekli, že určitě ne. Musí to startovat normálně. Naštval jsem se, donesl jim tam výpověd smlouvy a chtěl vymontovat lpg z auta. Nakonec jsme se domluvili na náhradním vozidle, 2 dnech a kompletní opravě. Prý byla potřeba výměna porouchané řídící jednotky. Potom auto startovalo normálně, spotřeba se ustálila kolem 15% navýšení, plyn skoro nebyl nikdy cítit. Občas se mi stalo když jsem přidal nebo naopak prudce ubral plyn, že mi vypadnul motor. Motor nechcípnul, ale nereagval na plynový pedál. Když jsem vypnul LPG, na benzin to naskočilo to a jel jsem dál. Stalo se to občas. Pak se mi to začalo stávat častěji. Jedna jízda třeba 4x převážně při předjíždění, kdy vám prostě chcípnul motor a museli jste se zařadit nazpátek. Šel jsem to reklamovat 2h práce a výměna nějakého čipu. Vypadalo to o.k. Druhý den jedu na Průmyslové a začne mi pípat lpg, jako by byla prázdná nádrž. Nesmysl, byla z poloviny plná, nešlo to vypnout, ani zapnout, Když jsem vypnul motor a znovu nastartoval, šlo to zase normálně, ukázalo plyn v nádrži, ale jen chvíli. Jel jsem s tím zase na reklamaci a to už se mi LPG ani při zahřátém motoru na 90° nezapnul a už prostě nefunguje. S reklamací jsem do tohoto autoservisu jel asi 15x, většinou s únikem plynu, kontrolkou motoru. To udělali, vymazali počítač. Vše na počkání bez papíru... Auto prý očichali, ale nikde plyn neuniká. Kolikrát jsem se bál nastartovat, abych nevzplál. Ještě, že nekouřím. Ted na mě vypálili, že nemůžu odstoupit od smlouvy, že je na to prý jen 3měsíční záruka (nesmysl) a že jim tam mám nechat auto min. na 7 dní, aby to celé zkontrolovali a opravili. Takže na celém světě trvá kompletní instalace LPG do 2 dnů a tady potřebují 7 na překontrolování. Projezdil jsem hromadu PH a strávil mnoho času kvůli jejich špatné práci. Chci Vás tímto varovat před 3H autoservisem při přestavbě LPG Stala se mi ještě drobnost. Začalo mi něco hrozně mlátit v motoru, byl jsem s tím u svého servisáka, ten zajel na Jarov a ti řekli, že je to něco se sáním a že to je kvůli LGP, protože navrtali sání a oni se v tom nemůžou hrabat. Nikdy předtím se s tím ale nesetkali. Šel jsem to reklamovat, pán mi volal, že to je na výměnu celého sání za 20000,- a že to není vina LPG, ale že prostě odešlo. Odpoledne jsem mu volal, dal svolení ke koupi a instalaci nového sání, ale že chci všechno, co z toho vyndají, at to můžu dát na expertízu. Za pár hodin mi p. Kympl (pardon) volal, že jeho technici to sání rozebrali a zjistili, že to je jen jednou podložkou, která se nedá samostatně koupit, tak jí nechají za 800,- vyfrézovat... Nechali si zaplatit i diagnostiku a platil jsem asi 5000. Kdybych mu neřekl, že chci špatné díly dát na expertízu, vyměnili by tu podložku a naúčtovali plné sání. Ukažte mi jediného prodejce, kterému když dovolíte kšeft za 20 bude se štourat, aby vám ušetřil peníze...
Prosinec 11, 201014 r A ještě malý dodatek. Když jsem měsíce jezdil stylem vytočením motoru před jeho vypnutím, kdy se na Vás všichni na parkovišti dívají jako na magora a neustálé tvrzení techniků 3H, že je to normální u všech vozů VW, jsem se rozčlil a šel se na to zeptat ke konkurenci. Byla to právě uvedená Harfa. Tam mi pán na příjmu, když jsem mu vysvětlil problém, řekl, čím to je. Šel jsem tedy do 3H a řekl jim, že jsem byl u konkurence a není to standartní, jak oni tvrdí, nesmí to dělat a dokonce mi řekli, čím to je. Technik se mě tedy zeptal, čím? Tak jsem mu odpověděl, že tady nejsem pro to, abych jim školil techniky.. Je pravda, že Neptun Harfa se specializuje čistě jen na lpg, takže by měl mít problematku zvládnutou na 1. 3H dělají všechno, od laku, přes gumy, servis, geometrii až po lpg. Neumějí tedy ani jedno dokonale Příští servis, ke si nechám přestavět LPG bude Neptun Harfa... Musím ale varovat před jejich myčkou. Byla to první tunelová myčka, jakou jsem použival a byl jsem příjemně překvapený, jak jsou ty štětiny jemné. Byl jsem tam jen 2x a totálně mi to poškrábalo lak na bocích. Předtím jsem měl lak opravdu jako nový. I v ruční myčce mi ho chválili a po projetí touto myčkou, už ho nechválí
Prosinec 13, 201014 r No paráda, ještě tady někdo za chvílu pomluví mě a bude to už uplně všechno Mám dotaz: kdo je výrobce instalovaného LPG systému(resp. Značka) a zajímalo by mě, co to je, když musí člověk před zdechnutím vytočit motor do 4000ot/min, protože to sem nikdy ještě neslyšel a ani nevím, co tento tah řeší za problém...a rád bych se toto moudro přiučil A jinak? Kára už jezdí? Nebo jak to teda dopadlo? Nebo to ještě nedopadlo? Upraveno Prosinec 13, 201014 r od PauLofWoCC
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.