Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

čo na to poviete? ako maju byt umiestnene vstrekovace daleko? kde maju miesto na montaz? Co sposobi taketo prerezanie sania na kryte motora? prosim o odborne vyjadrenie. vdaka

post-21875-1219166537_thumb.jpg

post-21875-1219166559_thumb.jpg

post-21875-1219166577_thumb.jpg

Moje fábka (omlouvám se za kvalitu - foceno potmě s mizerným bleskem):

Jinak proti tomu deklu bych protestoval: je narušená regulace teploty přicházející vzduchu.

post-2988-1219173948_thumb.jpg

post-2988-1219173973_thumb.jpg

post-2988-1219173988_thumb.jpg

post-2988-1219174004_thumb.jpg

post-2988-1219174019_thumb.jpg

Upraveno od MichalJ

Sory za OT ale ty vrtulníky jsou taky na LPG? ;):)

Omlouvám se Colinsovi že jsem se hned neozval,skolila mě angina a včera jsem neměl vůbec na nic chuť, ani na práci ani na PC, jen se zeptám,které čuně to montovalo, trysky mají být co nejblíž motoru a délka hadiček tak max. 15 cm, asi tak jak to má MichalJ, tomu jsem auto dělal, aby cívky vstřikovačů ničemu nezavazely a nic nerozbily tak jak je to vidět na tom filtru, vždyť se to tam ani snad nemůže vejít, tou dírou si to přisává falešný vzduch a nemůže to fungovat tak jak má, motor nemá při sání odpor filtru, to reklamuj, každý typ Škodovky má zpracovanou typovou zástavbu, tzn., když dojedeš ke mě a postavím 20 fabek na plac tak musí být jedna jak druhá a navíc..... měly by být stejné tak i u ostatních firem, takže se vlastně nemůže stát, že někdo namontuje vstřikovače tam kde jsou narvané pod filtrem,když mají být tam kde je má MichalJ. Teď by ten dotyčný měl nám všem napsat tu firmu kde to tak zpackali, pak to reklamovat a následně nám popsat, jak se k tomu postavila ta firma, já dělám auta od 1994, taky jsem udělal sem tam botu, člověk se pořád učí, ale vždy jsme to s majitelem auta vyřešili aby byla spokojenost na obou stranách......

Blbnu, omluva Siemensovi, navíc máš tam lištu na čtyřválec, a sebraná 2cívka, pokud se to tak dělá např. u 5 válců tak se vždycky vypojuje poslední cívka aby "nezblbla" ŘJ, když nastavím 5vV motor, tak ji to dojde, alekdyř odpojím prostřední cívku, tak to pořád bude hlásit chybu....

  • Autor
Omlouvám se Colinsovi že jsem se hned neozval,skolila mě angina a včera jsem neměl vůbec na nic chuť, ani na práci ani na PC, jen se zeptám,které čuně to montovalo, trysky mají být co nejblíž motoru a délka hadiček tak max. 15 cm, asi tak jak to má MichalJ, tomu jsem auto dělal, aby cívky vstřikovačů ničemu nezavazely a nic nerozbily tak jak je to vidět na tom filtru, vždyť se to tam ani snad nemůže vejít, tou dírou si to přisává falešný vzduch a nemůže to fungovat tak jak má, motor nemá při sání odpor filtru, to reklamuj, každý typ Škodovky má zpracovanou typovou zástavbu, tzn., když dojedeš ke mě a postavím 20 fabek na plac tak musí být jedna jak druhá a navíc..... měly by být stejné tak i u ostatních firem, takže se vlastně nemůže stát, že někdo namontuje vstřikovače tam kde jsou narvané pod filtrem,když mají být tam kde je má MichalJ. Teď by ten dotyčný měl nám všem napsat tu firmu kde to tak zpackali, pak to reklamovat a následně nám popsat, jak se k tomu postavila ta firma, já dělám auta od 1994, taky jsem udělal sem tam botu, člověk se pořád učí, ale vždy jsme to s majitelem auta vyřešili aby byla spokojenost na obou stranách......

vdaka za odpoved. nema niekto presne nejaky montazny navod, ako to ma byt namontovane? potrebujem to totiz tomu montaznikovi nejak vyargumentovat. zial ten plastovy kryt stoji 4tis

  • Autor
Blbnu, omluva Siemensovi, navíc máš tam lištu na čtyřválec, a sebraná 2cívka, pokud se to tak dělá např. u 5 válců tak se vždycky vypojuje poslední cívka aby "nezblbla" ŘJ, když nastavím 5vV motor, tak ji to dojde, alekdyř odpojím prostřední cívku, tak to pořád bude hlásit chybu....

chybu chvalabohu nehlasi, ale neviem dat rady s tou spotrebou. co s tym?

autokalibracia prebehla bez problemov, co s tym treba este dalej robit? pod 7,6 sa neviem dostat

Jak víš,že to nehlásí chybu v ŘJ plynu, ty do ni vidíš??? i tomůže být právě příčina špatného načtení a zyýšené spotřeby!!!

  • Autor
Jak víš,že to nehlásí chybu v ŘJ plynu, ty do ni vidíš??? i tomůže být právě příčina špatného načtení a zyýšené spotřeby!!!

dnes si to dam nacitat a budem trvat na tom aby mi to ukazal. vdaka za tip

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.