zeno Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Nevím jestli to zde nebylo, ale co jsem koukal tak jsem to zde nenašel. Potřeboval bych poradit s jednou závadou. Mám motor 1,6 (typ AEE). Většinou se závada děje když motor není dostatečně zahřátý. Při přeřazování na vyšší stupně motor začne silně cukat (na otáčkoměru cca 2000 ot.), občas nereaguje na sešlápnutí plynu a chytne se až později. Jeví se to jako kdyby nebyly dostatečné otáčky, i když ty tam při přeřazování jsou . spíš z toho mám pocit, že se dusí??? Ale nevím. díky moc za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Špatnej benzín Zapalovací kabely Svíčky Palivový filtr Slabej tlak paliva - čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Mám podobný problém na mé Feldě combi, r.v. 1999, 1.3 MPi, 50 kW. Já to ale za problém nějak nepovažuju, beru to spíš tím, že je to normální chování u motoru za studena. Pokaždé, když nastartuju auto za studena, tak trošku silně vibruje a vždy na prvních 15 vteřin jízdy, spíš rozjezdu, chvilku nereaguje na plyn, udělá nepříjemný lupnutí v motoru a pak už to jede normálně a přestane vibrovat a chová se normálně. Nebo je v tom nějaký problém? Či něco z toho, co napsal KaJe? Předem díky za případné info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.