KaJe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 895
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

28 Výborná

8 Sledujících

O uživateli KaJe

  • Hodnost
    OaF1 MoD
  • Datum narození 23.8.1981

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 488 zobrazení profilu
  1. Nemůžu to napsat tuhle chybu u prvního válce, to je blbost. Chce to udělat pořádnou diagnostiku a uvidí se. Kolik km již tam ta chyba je?
  2. Umím si to představit, kdyby bylo špatně nalisované ložisko.
  3. Také může zůstávat zavřená klapka vnitřního okruhu vzduchu.
  4. Jsou měděné nebo odporové? Viky jsou měděné, což je super, mám je také, asi 3,5 roku a 70 tisíc km a nemám problém. Až odejdou, zase koupím je, klidně je budu měnit po 60 tisících km, za ty prachy se to vyplatí.
  5. Ti půlka věci nějak nefunguje.
  6. Udělej základní nastavení a vytvoř readines kód. Tam proběhne kontrola lambda sond atd.
  7. Ve svém autě mám Wahler asi 4 roky a 75 tisíc km a je dobrý. Vernety jsem dával tři, nic jiného u nás v té době v prodejně neměli, první odešel po půl roce, tak se vyreklamoval, druhý odešel po roce, pak šel Wahler. Na Fábii jsem taky dávali tátovi Varnet a do roka KO, takže šel také Wahler a fábka se prodala mému kolegovi z práce a myslím, že také drží. To bude min. 5 let.
  8. Osobně se mi francouzské Vernety moc neosvědčily, životnost nic moc, dávám už jen Wahlery. Jen tak pro info, kdyby to začalo zase za půl roku zlobit.
  9. Osobně bych to asi nahradil hadicí, ta se dá ohnout a kus té původní trubky bych použil jako spojku.
  10. A ty svíčky tam máš nyní jaké?
  11. Dayco, Contitech.
  12. A proč by nemohl být v háji? Na tom černým kabelu není nic jiného než alternátor, takže co jiného by tu baterku mohlo vybíjet? Měl jsem to samé, proraženou diodu v altíku.
  13. Můžu být v háji ten alternátor a cucat baterku.
  14. On to není jen motor, je to taková řídící jednotka.
  15. Rada je jednoduchá, dej tam zpátky motor stahovačky a zase to bude fungovat.