Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem. Snažil jsem se zde najít podobný problém, ale nenašel jsem. Možná je to tím že jsem pěkně naštvanej. Mám OII RS s motorem 2,0 TFSI upraven na 235 PS od firmy Oberscheider. Auto je staré dva roky a tři měsíce, najeto 114 tis km. Už začátkem léta jsem cítil, že v extrémních podmínkách motor najednou zvadne a chvíli trvá, než se zase chytne. Byl to problém hlavně při předjíždění, když jsem potřeboval výkon, najednou to spadlo a mnohdy jsem měl problém se zase zařadit za auto, které jsem chtěl předjet. V té době to bylo ještě v garanci a tak se měnilo. Počítač hlásil, že došlo k poklesu tlaku paliva a tak nejprve přišlo na řadu palivové čerpadlo v nádrži. Problém se nevyřešil. Po konzultaci se Škoda a.s. se měnili nějaké ventily a čidla, které tento tlak paliva hlídají. Problém se nevyřešil. Nakonec přišlo na řadu vysokotlaké čerpadlo, které je poháněné vačkou. Problém se nevyřešil. Bylo mi řečeno, že patrně je to problém v tom tuningu motoru a že to oni neodstraní. Když jsem to konzultoval s dodavatelem úpravy motoru, tvrdili, že se musí jednat o nějakou mechanickou závadu a že to jistě není programem v řídící jednotce. Zkusil jsem tedy jiný servis, kde provedli diagnostiku a zjistili to samé - pokles tlaku paliva. Protože vše, co by to podle nich mohlo dělat bylo vyměněné, odpověď tedy zněla " něco je s programem" Nezbylo mi tedy nic jiného, než se vydat na cestu do Lustenau k firmě Oberscheider, který je specialista na motory Audi. To se uskutečnilo až v této době, protože přez léto nebyl čas. Tam nejprve zjistili, že program včetně řídící jednotky je v pořádku a začali hledat. Třetí den hledání už kolem auta chodili s respektem, protože s takovou závadou se ještě nesetkali a hlavne, stále na to nemohli přijít. Čtvrtý den jsme všichni (vlastně krom mě) řvali "hurááá" Závada byla nalezena. Zjistilo se, že vačka, která pohání vysokotlaké benzínové čerpadlo je na tolik sjetá, že neumožní pístu čerpadla dostatečný zdvih a tím pádem v extrému, kdy je potřeba více benzínu, tak to čerpadlo prostě nestíhá vytvořit takový tlak a rídící jednotka to hodí do chyby. Ten motor díky tomu prostě neměl benzín. Celá vačková hřídel až na ten konec, který pohání to čerpadlo je prakticky netknutá. Ten hup pro pohánění čerpadla je však ohoblovaný jako by ani nebyl zakalený nebo cementovaný. Jel jsem domů na jednu stranu rád, že auto je v pořádku a na stranu druhou nešťastný a chudčí o 2300 EUR.

Píšu to sem pro to, protože si myslím, že nejsem jediný s vadnou vačkou. Pokud budete mít někdo podobné problémy, řešte to okamžitě dokud máte auto v záruce. Po záruce to potom hodně bolí.

tak to je docela raketa. U mně se měnila garanci hlava s oběma vačkama a na faktuře byla cena někde kolem 35 - 40 000,-Kč. Já myslím, že si zaplatil hlavně ten čas, co to hledali. Tak jim tu sjetou vačku pošli do MB, ať se vyjádřej, jestli je to normální.

Jjj,tak něco podobnýho jsem slyšel od známýho kluka z Jarova,ale nějak jsem tomu nevěnoval moc pozornost,protože jsem myslel že jde opět o stále nemocný 2.0TDI.......

To se ho schválně na to ještě zeptám.....u 2.0TFSI bych to totiž nečekal...

  • Autor

Jo, to jsem udělal. Do servisu, kam jezdím a kde hledali tu závadu jsem napsal dopis a předal tu vadnou vačku. Přijel si pro ní nejaký člověk z Boleslavi a prý se to dá do zkušebny. Až budu vědět více, dám to sem.

  • Autor

Tak mám dobrou zprávu od svého autorizovaného servisu. Škodovka moje veškeré náklady spojené s opravou u nás i v tom Rakousku uhradí. Přiznávám, že mě to velmi potěšilo, už pro to, že jsem s ničím takovým nepočítal. Očekával jsem výmluvy typu: " to mělo být tak a to zase onak a potom bychom vám to uhradili". Myslím si, že máme dobře zvolenou značku, která dokáže individuálně řešit problém svého zákazníka i v nestandartních situacích. Mám z toho opravdu radost a už teď vím, že příští auto bude zase z MB.

vzhledem k tomu co se deje na trhu celkove a i na mistnim tak tyhle jevy budou asi castejsi. Jeste auto koupit v jine zemi levneji a bude to znacka ideal.

  • 12 let později...

mam ten samy problem po čipu octavia 2 rs 2,0 tfsi jak se jemnuje ta vacka ta ji obednam a vymenim . poradi te me dekuji

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.