Březen 15, 200916 r A proč? Já teda, když jedu s autem, tak si ho chci užívat pocitově. K čemu mi to je, že bude mít dobrý parametry, ale pocitově mi to vůbec nic nedá?
Březen 15, 200916 r Dastax: přesně tak.Moje slova ale je fakt že OII je mnohem modernější co se týče interieru a podle mě i bezpečností.
Březen 15, 200916 r Zajimavé stránky.Už někdo z Vás přivezl takhle auto sám z Německa? Jaký je postup.Zaplatím auto a musim asi zajistit převozky přímo na místě a nebo mít s sebou vlek a ted jde o to co se vyplati víc-co je levnější? Po vlastní ose nebo vlek za auto? Může o tom někdo něco napsat?Jinak neni tu první názor o tom že OI je dravější a po svezení v obou autech to mužu taky potvrdit že RS v jedničce je pocitově lepší než OII kdyby si chtělporadit jak na dovoz auta z Německa tak Ti klidně poradím, ale radši po ICQ nebo SZ, vloni jsem si to se svou O2 absolvoval a je to docela v pohodě.
Březen 15, 200916 r Dastax: přesně tak.Moje slova ale je fakt že OII je mnohem modernější co se týče interieru a podle mě i bezpečností. O tom já nepochybuju...V komfortu a interiéru je OII mnohem dál. Bezpečnost nedovedu posoudit o kolik, ale taky bude určo bezpečnější. Ale prostě OI RS mi přijde taková "surovější" ... ale v OII RS jsem nikdy nejel.. Každopádně OII RS bych klidně bral....ale bylo by mi líto mojí milovaný RS Ičky
Březen 15, 200916 r Jo jo dastax. OIRS je dravejsia.... Na pohlad urcite.... Povedal by som, ze za to mozu ostre hrany na naraznikoch... OIIRS je taka baculata, zagulatena...
Březen 16, 200916 r ... nafty nepocitam ty nejsou Rally Sport ... tak si vem obě dvě seriova necinuta auta a uvidime kdo bude rychlejsi.Jaster : jezdil si někdy OII RS? Zkusil sis nekdy benzinovy auto? Jestli víš co porovnáváš. Co se týče prodejů 90% lidí co si koupí RS naftu to vůbec nepotřebují. Znám jednoho co najezdí 7500 ročně. To se ti nafta fakt vyplatí :D .... to by měl lepší svezení s TSi Samodrejme, svezl se sem poprve ve vrchlabi s prvnima predprodejnima ORS, stejne tak kdyz zacinala OIIRS a meli ji na salonu kde mam znameho mechanika ktery je od nas z mesta a rodice tam kupovali auto.. s benzinama sem jezdil docela dost, tohle nema co delat nafta vs benzin, tak to sem neplet...porovna va se tu RS1 vs RS2 a jen jsem popsal moje dojmy a fakta, a jestli to nekdo potrebuje nebo ne je uplne jedno, RS neni zavodak a rozhoduji prodeje ...dneska asi tezko nekdo najede jen 7500km rocne... PS: Podle tvejch prizpevku je videt ze si se zase nikdy nesvezl v poradne nafte, treba Cupra 4x4 TDi 150PS nebo 3,0TDi quattro v A4 je pecka at se ti to libi nebo ne.. benzin ma svoje prednosti a nafta taky, jde jen o to, ze zatim nekteri nezkousavaji ze muze byt i nafta ve sportovnejsich autech do ktereho patri i RS... Upraveno Březen 16, 200916 r od JasteR
Březen 17, 200916 r JasteR: Hej ani ja neviem prekusnut, ze sa dava nafta do sportovo ladenych aut... Asi sa s tym ani nevyrovnam... V podstate mi je vsak uplne jedno v com sa ludia vozia. Len nech si kupuju vsetci naftu. Je neodskriepitelne, ze ceny benzinovych aut zacinaju byt vyrazne vyhodnejsie a hlavne u velkych objemoch /co aj boli, ale stale sa to prehlbuje/. Coz ja bereim ako vyhodu. Myslim stare auta... Pre priklad BMW E 46 330i s 242 ps za 10 000 a to iste len 330d 16 000. Pre mna uplne jasna volba... Stav oboch aut zrovnatelny, velmi peknucke... RS I. vs. RS II. co na to hovoris? Z hladiska dynamiky a sportoveho feelingu a pocitu s jazdy????.... Nemyslim teraz interier atd.... V tom ma RS II. jasne navrch...
Březen 17, 200916 r Samodrejme, svezl se sem poprve ve vrchlabi s prvnima predprodejnima ORS, stejne tak kdyz zacinala OIIRS a meli ji na salonu kde mam znameho mechanika ktery je od nas z mesta a rodice tam kupovali auto.. s benzinama sem jezdil docela dost, tohle nema co delat nafta vs benzin, tak to sem neplet...porovna va se tu RS1 vs RS2 a jen jsem popsal moje dojmy a fakta, a jestli to nekdo potrebuje nebo ne je uplne jedno, RS neni zavodak a rozhoduji prodeje ...dneska asi tezko nekdo najede jen 7500km rocne...PS: Podle tvejch prizpevku je videt ze si se zase nikdy nesvezl v poradne nafte, treba Cupra 4x4 TDi 150PS nebo 3,0TDi quattro v A4 je pecka at se ti to libi nebo ne.. benzin ma svoje prednosti a nafta taky, jde jen o to, ze zatim nekteri nezkousavaji ze muze byt i nafta ve sportovnejsich autech do ktereho patri i RS... Ty sem stále motáš naftu, srovnává se RS 1 vs RS 2 a RS 1 naftu neměla, takže pro RS 2 v naftě není ekvivalent v RS 1... Jinak tím PS jsi si zrovna u Matesa dost narazíš, myslim
Březen 17, 200916 r Samozrejme RS II. by som bral vsetkymi desiatimi. Napriek tomu mi strohost I-ničky vobec neprekaza....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.