Přejít na obsah

Porucha relé palivového čerpadla J17 Octavia II 2006 1,9TDI


david00007

Doporučené příspěvky

Chlapi poraďte prosím. Multi diag píše závadu relé palivového čerpadla (přerušení, zkrat na kostru) J 17 číslo závady 01259. Kde to relé najdu ? Pročítal jsem dílenskou příručku kde je uvedeno relé palivového čerpadla, na přídavném nosiči relé pod přístrojovou deskou. Ale v jiné příručce je zas odkaz na X-box v prostoru motoru. K čemu to relé je ? Auto jede normálně. Díky moc chlapi

Editováno: , autor: david00007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

relé palivového čerpadla se nachází na přídavném panelu pod volantem, je třeba vyjmout spínač osvětlení, obě lišty a boční kryt od pojistek, pak teprve odšroubovat a vytáhnout plastový kryt, relé je ve čtvrté pozici zleva s označením 4.1 (zdá se mi, že na něm je napsáno J114 nebo tak nějak, ale to si možná s něčím pletu) ... ukazovalo mi to na diagnostice stejnou chybu tak jsem to vyměnil, stojí něco přes 300,- ... nevím jaký to mělo vliv, samozřejmě na autě to nepoznáš, ještě jsem nestačil znovu zajet na diagnostiku, tak nevím co to píše po výměně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za typ. Já jsem se tomu teď taky hodně věnoval stahnul jsem dílenskou příručku a elektrická schémata. Zjistil jsem, že relé (jeho cívka) je na výstupu řídící jednotky vstřiků. Není tam žádná pojistka a na cívce relé je odpor. Takže to typuju, že výstup z té jednotky je potenciálový hlídaný výstup. V autě mám dodělávaný alarm. Nevím kdo ho dělal ani co je to za typ. Ale typuju, že releový výstup pro imobilizaci co tyto alarmy mívají je v serii s tím relátkem. Nevím v jakým stavu je to relé v alarmu při vypnutém zapalovaní a odemknutém stavu, ale logiku to má (tedy pokud je pořád rozepnuté). Podle tvýho návodu to rozkuchám a zkontroluju. Měl by to být černo/šedý a černo/zelený drát. Díky ještě jednou

relé palivového čerpadla se nachází na přídavném panelu pod volantem, je třeba vyjmout spínač osvětlení, obě lišty a boční kryt od pojistek, pak teprve odšroubovat a vytáhnout plastový kryt, relé je ve čtvrté pozici zleva s označením 4.1 (zdá se mi, že na něm je napsáno J114 nebo tak nějak, ale to si možná s něčím pletu) ... ukazovalo mi to na diagnostice stejnou chybu tak jsem to vyměnil, stojí něco přes 300,- ... nevím jaký to mělo vliv, samozřejmě na autě to nepoznáš, ještě jsem nestačil znovu zajet na diagnostiku, tak nevím co to píše po výměně
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...