Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdar octaviáni.vím,že to není auto značky škoda,ale potřebuji něco většího,protože se mi rozrůstá rodina.a tohle se mi líbí nejvíce.máte někdo nějaké zkušenosti.prosím o radu.díky

Na Frantíky moc nejsem ale známej má C4 s někakým 2litrem a je spokojenej.

Kamarád má Picasso a je sním spojen ... má 1.9tdi nebo jak to maj značený ... má dvojčata a co vím tak s místem nemá problém a co se týče motorové stránky tak jsem taky nic neslyšel

francouz...

TomasB: co tím chtěl básník říci? :) já měl Peugeota 306 z roku 1995 a spokojenost :) kdyby měl klimu a ABS, tak s ním jezdím doteď :) ale dostal sem nabídku na Fabku za "pár kaček" tak proč toho nevyužít :)

Mám takový narážky od lidí co to auto viděli sotva z vlaku fakt nejradši.Radši nekomentuju.Jinak co se toho Citróna týče tak bych se toho vůbec nebál,kamarád má necelý 2 roky Xsaru Picasso HDI,najeto 65 tis a max.spokojenost.Párkrát jsem v tom jel a docela to jde.

francouzi sou komfortní autíčka :palec2: mají mouchy asi jako každý jiný značky ;) pokud máš možnost koupit za slušný peníze, tak bych se tomu nebránil ;) máš v hledáčku ještě něco jiného?

jakou cenu by jsi si představoval utratit?

TomasB: co tím chtěl básník říci? :) já měl Peugeota 306 z roku 1995 a spokojenost :) kdyby měl klimu a ABS, tak s ním jezdím doteď :) ale dostal sem nabídku na Fabku za "pár kaček" tak proč toho nevyužít :)

Tak to bys tady Dakie nebyl co? :feve:lol

já bych do něj šel. měl jsem možnost koupit Xsaru 2.0 HDi, ale pak se zjistilo, že má špatnej motor, tak z toho šešlo.

kámoš má Picassa, ale ten vajíčkový model a spokojenost. jsou pohodlný a je tam dost místa a tenhle novej se mi líbí moc

kup si S-Maxe. Můžu vřele doporučit. Na 2,O TDCi 2,O TDI v octávce nemá ani náhodou. ( ověřeno několikrát a všichni měli dlouhou tlamu). Jinak spotřeb ado 7 ( 50% zapráskaná Praha, 30% dálnice, 20% okresky)

je to prostě žabožrout a ty se mi zaprvé nelíbí a za druhé v testech poruchovosti vychází někde na chvostu. Kamarád měl Xantii 2,0 Tdi nebo co to je a raději se toho střepal, protože problémy za moc peněz s motorem. A co jsem s tím jel, tak je to jak kačena.

nesrovnávej 10+ starou hujdu Xantii s C4 Picasso (prodloužená verze Grand). Tohle kromě značky nemá nic společnýho s "kachnou" s kterou si jezdil. Tady není řeč o Xsaře Picasso, ale o nejnověším modelu. Motor je to poslední čeho bych se bál, i opatrní Japonci a ostatní si HDi dávají do svých aut, že, poté co se TDi neosvědčil. Jezdil jsem v normální verzi, než jsem zvolil S-maxe. Vše Ok, nelíbili se mi plasty okolo zrcátka uvnitř, pohodlný podvozek a divná palubka- věc vkusu. S-maxe jsem zvolil jen kvůli lepšímu podvozku ( na MPV). HDi vláčný zatáh bez špičky- prostě rodinný naladění. TDCI do 1500 mrtvo, potom bouchnou saze, od 3500 mrtvo, ale moc moc je znát overboost.

Pokud bych měl být nestranný, a to ještě před pár lety mi Ford nesměl do garáže, tak může slušně porovnávat s koncernem ( A4, A6, New Beatle....OII).

Na Fordu nalítáno něco přes 50000, bez závad, brzdy drží a to tomu dávám docela kouř. Na OII mi při stejným stylu kotouče ( origo ) vydržely tak 5000 KM, pak jedno ostřejší přibržení ze 180 - na 80 a už klepaly, tady nic.

Pokud by něco mohlo zlobit tak alektrika, ale to dneska zlobí v každým novým elektronikou prošpikobvaným autě. Koncern má výhodu, že VAG je v každý vesnici a má s tím hodně lidí zkušenost. U ostaních pojedeš do značkovýho a doufat, že opravují, ne vyměňují.

O zvuku TDI a TDCI či HDI v porovnání je zbytečný se vyjadřovat.

Projdi si Picasso, Mazdu 5, FRV, S-maxe/ Galaxy, Alteu XL a pak mudruj :D

Upraveno od cippis

No C4 nebrat! Švagr si to chtěl kupovat a sám prodejce mu řekl ať to nekupuje...že se tam prý se..re elektrika...a pro děti to není bezpečné...Švagr sám nechápal když mu tohle řekne sám prodejce u Citrouše...Tak si koupil Toyotu Corollu Verso...

Na OII mi při stejným stylu kotouče ( origo ) vydržely tak 5000 KM, pak jedno ostřejší přibržení ze 180 - na 80 a už klepaly, tady nic.

Se vším krom toho co jsem z úryvku nechal s tebou plně souhlasím, ale s těma brzdama zkus zauvažovat jestli to spíš nemůže být vadnejma kotoučema ;) Ono říkat že na OII vydržej kotouče 5t a na Fordu S-Max 50t je blbost, jako všude je to kus od kusu...na OII jezdím opravdu extrém (služební vozidlo) a kotouče na dvou vozech (najeto: u 1 - 10t, u 2. 60t) stále OK ;)

Jináč k C4 grandeP: co jsem viděl, četl a doslechl se, tak rozhodně vzít naftu a nebrat s panoramatickou střechou - i při dvouzonový klimě nezvládá při slunečným počasí chladit a je tam jak ve skleníku.

Za mne bych spíš vzal zmiňovanýho Forda S-Maxe :palec2:

PS: jináč pro srovnání HDi a TDi....HDi rozhodně kultivovanější, úspornější a efektivnější...TDi spolehlivější - a to mi nikdo nerozmluví :p

toto forum je cenzurovano majitelem proti jeho vlastnim pravidlum, prispevek jeho majitel odstranil.

Upraveno od buml

Ja mohu potvrdit, ze je to bud pravda, nebo to byla nahoda, stalo to svary znamemu asi 14 dni v servise na zaruku a elektrika byla nejaka dojebana, nez prisli na to co to je... Nechci to nijak hanit, nevim o tom nic, jen o tom vim, myslim si, sve ;)

Radeji bych volil Focuse, Corollu verso, Tourana, nebo neco odjinud, nez od zabozroutu. Renault napr. me dost zlobil ;)

Davon: teda ta poslední věta nevim nooo, jestli si chceš rozházet prezidenta :smich:;)

Prezidenta a rozhazet? Vzdyt se to nevede ani "gybsonovi" :D :D

Se vším krom toho co jsem z úryvku nechal s tebou plně souhlasím, ale s těma brzdama zkus zauvažovat jestli to spíš nemůže být vadnejma kotoučema ;) Ono říkat že na OII vydržej kotouče 5t a na Fordu S-Max 50t je blbost, jako všude je to kus od kusu...na OII jezdím opravdu extrém (služební vozidlo) a kotouče na dvou vozech (najeto: u 1 - 10t, u 2. 60t) stále OK ;)

Nechci to rozjíždět paraelní topic na téma brzdy, ale to je vlastní zkušenost. Ze všema autama jezdím stejně a myslím dost ostře. Jestli jsou vadný nevim, co tam škodovka dává je jejich věc akorát 5X do 100 tis. měnit kotouče není normální. Frekvence by jistě byla vyšší, ale to bych musel mít čas tam pořád jezdit. Pamatuji si, že jsem vytáh auto ze servisu a jel jsem po D5 z kopce na Loděnice a vjel mi do levého kamion. Při dalším brzdění už zase klepaly. Klidně jsem se mohl otočit a jet tam zpět. Vždycky je měnily bez keců na záruku asi ví ,co prodávají co za klum prodávají.

Na S-maxu jsem takhle brzdil hodněkrát i na mokrý dálnici a nic. A to mám pohotovostní bez pár kilo 2t, OII tuším okolo 1,4t. Uplně stejnej problém řešil kamarád na 330XD, origo max. 5000. Nakonec to vyřešily Bremba skoro za 20K.

Asi origo kotouče jsou po rodinný jezdce, hovada jako já musí investovat nebo si zvyknout :D

Upraveno od cippis

je to prostě žabožrout a ty se mi zaprvé nelíbí a za druhé v testech poruchovosti vychází někde na chvostu. Kamarád měl Xantii 2,0 Tdi nebo co to je a raději se toho střepal, protože problémy za moc peněz s motorem. A co jsem s tím jel, tak je to jak kačena.

ty vole koukni se do tech testu nekdy na ktery se odvolavas prosim te

Black molly - prosim te kdybys jeste uplne nebyl rozhodlej pro xsaru, tak ti umim udelat cenu na renault grand scenic - uplna novinka, kdyztak napis SZ nebo zavolej kamo.

az mi reknete kdo je gybson tak se mozna necham rozhodit :D

OT: nedelej ze nevis, a jestli fakt ne tak si zobraz IP gybsona a porovnej ji s ostatnima, hledej spis ve starsich zaznamech <;o)))

  • Autor

Všem dík a koukám co názor to jiná zkušenost.hledám něco sedmi místného,ale ford ani japonec se mi nelíbí.a co se týče žabožroutů.tak jsem lítal a to doslova ,když jsem byl ještě maladej s peugeotem 405 dvoulitrem v benzínu a začal se sypat až při 270tisících a tak šel,ale do té doby jen běžný servis.vzhledem k tomu,že nyní najedu tak 10tisíc za rok tak mi vydrží asi každé autí.a v rodině máme citrona C5 už v té nové verzi a v plné výbavě a na svezení je to super.najeto 85tisíc a bez problémů.tak tedy díky všem

Petas ,zkus DP,ted tam vyřazují autobusy,to je pro tebe Hujere akorát a máš z toho i karavan a stále je to Škoda lollol:smich::smich:

cippis: Jestli ti neklepalao ABSo lol Hele nevím, já ti píšu taktéž realitu - nevím co vám do OII frkaj za kotouče, ale jak jsem psal u nás žádnej problém a jízda kolikrát víc než ostrá (vozidlo s právem přednostní jízdy ;)) a kotouče prostě drží :palec2:

Omluva za OT, bylo poslední ;)

Black molly: s tím nájezdem km/rok si opravdu můžeš koupit snad všecko lol ....možná bych už ani nepřemejšlel nad naftou a vzal benzín ;) Držím palce při výběru vozidla :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.