Publikováno Srpen 13, 200916 r Rád by som sa spýtal : je tlak vo valcoch pri LPG väčší ako pri benzíne ? Pýtam sa preto, že mám problém s vodou- ,,vytláča " cez ventil na vyčku vyrovnávacej nádobky . Či by napr. nemohlo byť poškodené tesnenie pod hlavou, a nedostával sa tlak aj do vody . Už som akosi bezradný.. neviem čo s tým , ventilátor zopne pri 90 stup. prúdenie cez vyrovnávaciu nádobku je viditeľné, po 2. -3. zopnuti ventilátoru vyprskne tlak s vodou cez víčko.... už som víčko vymenil za nové, ale bez zmeny...a už ma akosi aj na čerpačke zdravia : ďaľší Cinol ? Felícia kombi 1,3 + LPG Lovato Upraveno Srpen 13, 200916 r od alex42
Srpen 14, 200916 r Tipoval bych to na těsnění pod hlavou.....pokud jsi auto někdy neuvařil, jinak by to mohla dělat i mikroprasklinka v hlavě, za studena dobré a po ohřátí voda lítá ven. Jak to startuje za studena, nemá to snahu startovat na 3 válce?
Srpen 14, 200916 r Autor Štart a výkon sa javí vporiadku, akorát to trošku začalo cukať, ale to je čas vymeniť sviečky ... Ale to posledné 2 dni ... S tou vodou je to od začiatku leta - teplejšieho počasia . Ešte asi vymením termostat . Ak to nepomôže , tak asi len to tesnenie ... Uvariť - niesom si vedomí , on to ten ventilátor pomerne slušne drží pri tej 90-ke . Najviac tak 95 stupňov , a to za komionom na Donovaloch ...Štve ma ten úbytok kvapaliny . Treba si stále dávať pozor, či je jej dostatok...Potom by to šlo uvariť raz - dva .Inak spokojnosť ..
Srpen 15, 200916 r Cukání v tomto případě nemusí dělat svíčky, ale to, že se voda ztrácí a jde do některého válce,hlavně když jezdí auto na plyn, pak je z výfuku cítit takový nasládlý smrad, je to z fridexu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.