Přejít na obsah

rada s výběrem OI


sangbal

Doporučené příspěvky

Rád bych Vás poprosil o rady a připomínky ke koupi Octavia 1.8i 20V r.v.98, najeto 200tis. Hledal jsem 1.6 55kW a náhodou narazil na tento kousek, který mi však byl v minulosti rozmlouván s tím, že 1.8 20V rozhodně nebrat - krom citelně vyšších cen náhradních dílů mi však nebylo řečeno proč.

Uvítám jakoukoliv připomínku, která mi pomůže se rozhodnout do čeho to vlastně chci jít. Jedním k hlavních atributů pro výběr je pro mě cena a to ať už pořizovací, tak následné náklady.

Děkuji za Vaše příspěvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej benzíňák žere až 10 litrů po městě. Já když se s RSem vejdu do 10ti litrů po městě tak skáču radostí :-)

1.8 92kw prý žrala olej a i celkově měla trochu větší spotřebu. Co takhle 2.0 85kw?

http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=...r=1257013290000

například...

sice je malinko větší pojištění jak na 1.8, ale jezdí opravdu slušně (zvuk výbornej!!) a spotřeba by měla být menší. Měli jsme jí v rodině a jezdili jsme delší vzdálenosti za 6-7 litrů.

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dvoulitr jsem také zvažoval, ale nenarazil jsem na žádnou dobrou nabídku v mých cenových možnostech. Ona výše zmíněná 1.8 je za pouhých 55tis, což je hodně dobrá cena. Ale raději se informuji na tuto motorizaci předem, abych náseldně celý obchod neproklínal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tímhle motorem 1.8 20V jsem jezdil 8 let a musím říct, že jsem byl naprosto spokojený. Ve městě se sice spotřeba pohybovala okolo těch 8 - 10 litrů, ale mimo město se s tím dalo v celku klidně jezdit za 7 litrů při lehké noze. Za tu dobu co jsem ho měl, tak jsem nedoléval ani deci litru navím mimo pravidelných výměn motorového oleje. Když mě začal zlobit katalizátor, tak se jednoduše vyhodil ven a nahradila ho obyčejná trubka stejného průměru a jezdilo se dál. Nic nehlásila ani elektronika a auto bylo i živější. Bez katu jsem potom jezdil asi 6 let a naprostá spokojenost. Když jsem auto prodával, tak mělo najeto 196tis. a vždy chytalo "nadrc" jak v létě, tak v zimě. Já bych se toho motoru vůbec nebál. Ale záleží kus od kusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tieto agregaty boli v minulosti zatracovane. Neviem co na tom je pravdy. Nepoznam nikoho co tento motor mal. Jedno je vsak iste, ze tieto motorove verzie na cestach skoro nestretavam hoci 96, 97, 98 ked octavie zacinali tak ich bola plna r.....ť. Je tu na fore aj tema okolo tohto motoru, vsak neviem kde presne.

1,6 55kW je lacna, relativne spolahliva a ani si moc necucne za predpokladu ze chodis sam. Rodinne vylety sa daju tiez absolvovat za rozumnu spotrebu ak sa ide velmi citlivo. Predbiehanie s tymto motorom a nalozenym autom uz v dnesnej dobe nie je mozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...