Publikováno Březen 19, 201015 r Koupil bych Kabel vag com, Půjde ALE tim Nastavit přepínání místo v 50 stupních teploty vody misto 85 st.Nebo ne, musi SE dělat servisu LPG diky Upraveno Březen 21, 201015 r od jarda222
Březen 19, 201015 r Koupit si ho můžeš, nastavování teploty se dá nastavit jen v ŘJ plynu....neviděl jsem ještě aby bylo nastaveno přepínání na 85 stupňů ????? Pro dobré odpařování plynu se nastavuje standartně 35-40.
Březen 26, 201015 r Koupit si ho můžeš, nastavování teploty se dá nastavit jen v ŘJ plynu....neviděl jsem ještě aby bylo nastaveno přepínání na 85 stupňů ????? Pro dobré odpařování plynu se nastavuje standartně 35-40. poznam jedneho na fabii 1,4 ma nastavenu teplotu prepinania 18st v pohode celu zimu s tym chodi, ziadny problem
Březen 26, 201015 r poznam jedneho na fabii 1,4 ma nastavenu teplotu prepinania 18st v pohode celu zimu s tym chodi, ziadny problem Já zase viděl motor z 1.4 50kW, kde byla teplota snížena na 15 stupňů a měl ohlou ojnici, prostě malo odpařený plyn prošel přes vstřiky a odpařil se až v motoru....
Březen 28, 201015 r Protože ŘJ plynu (ty nejnovější)může být napojenana na CAN bus nebo na K-line, čte si data od benzinu...
Duben 1, 201015 r Já zase viděl motor z 1.4 50kW, kde byla teplota snížena na 15 stupňů a měl ohlou ojnici, prostě malo odpařený plyn prošel přes vstřiky a odpařil se až v motoru.... ok, moze byt, nehadam sa. vysvetli mi prosim ta ako je mozne ze mal som davno favorit a pri -14 som startoval len na plyn a v podstate celu zimu iba na plyn a autu sa nic nestalo.
Duben 1, 201015 r Nehádám se....pouze mám svůj vlastní názor... Sám nevím, co udělá tekuté LPG ve válci.....nevím, neviděl sem a nechci vidět na nějakém autě, co jsem montoval... U směšovacích zařízení... reduktor pracuje na úrovni diference atmosférického tlaku. Regulovací membrána je řízena diferencí na základě atmosférického tlaku. V případě, že reduktor není vyhřívaný, tak reduktor zamrzne, přimrzně těsnění k tělu reduktoru a auto přestane jét. Stát se stare, na reduktoru naškrábeš pak užičku "sněhu". U vstřikovacích zařízení... reduktor je tady pod stálým tlakem z obou stran - jak od nádrže, tak od vstřiků. Reduktor je furt ovládaný silně stlačenou pružinou (namísto atmosférického ovládání), takže v případě neohřívání tím reduktorem bez problémů může protéct z počátku nějaká dávka kapalného plynu, protože silná pružina tomu pomůže aby prošel. Jediný, kdo tomu může zastavit je vstřik, ale síla vtahnutí jádra vstřikupři otevření bude silnější než aby ten vstřik zamrzl. Je to můj nápad, je to moje blbost, ale aspoň trochu logiku to má. Ale co je na tom pravdy? Nevím...
Duben 2, 201015 r Je to tak, nehldě na to, že když jedeš s autem,má motor teplotu např.90 stupňů, ale reduktor u některých aut třeba jen 50-70, při velikém zatížení míň, na svém autě mám vyzkoušené, když stáhnu teplotu na 20, pojedu tak 15-20 minut pod plynem kolem 150 tak klesne teplota na reduktoru na 2 stupně auto začne už pocukávat, uberu na 90 a zase pomaloučku leze nahoru, takže pod 30 stupňů by se neměla teplota vůbec nastavovat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.