Přejít na obsah

Otřes při startování


wentos

Doporučené příspěvky

Zdravim, asi jsem velky detailista, ale zeptam se. Koupil jsem O2,2008, 1.9tdi 77kW. Motor ma najeto 72000km, pravidelny servis. Mam jeste sluzebni auto je v te same kofiguraci, ale rok vyroby je 2007. Zda se mi, ze start motoru je daleko kultivovanejsi nez u meho, auto se tolik neotrese. Neni slyset zadny pazvuk. Motor chyta ihned, zhaveni trva cca 3s, spotreba je okolo 5 litru, na volnobeh 0,5L. Je to uplne stejne pri studenem i teplem motoru. Volnobeh motor drzi naprosto v pohode a chod je klidny, i pri vyssích rychlostech je auto tiche. Tak nevim, zda to resit nebo ne. Diky za pomoc

Editováno: , autor: wentos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba je výborná, každý auto bude asi trochu rozdílný ikdyž je to stejný model. Mě se taky někdy auto při startu otřese, to snad dělá každý diesel. Mohl by bejt načatej setrvák ale 72OOO km je snad ještě brzy. :) Já mám 85OOO km a zatím spokojenost. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten istý problém OII, 1.9, 2006, 116t km. Ale neurobí to pri každom štarte. Niekedy sa iba trocha zatrasie motor, inokedy zase až rána cez prevodovku do rýchlostnej páky a niekedy úplne bez problémov. Tak neviem v čom by mohol byť problém. Že by už načatý zotrvačník?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to nedalo a byl jsem v servisu jen pro klid v dusi. Auto je v naprostem poradku, jen pro zajimavost prikladam obrazek ze spotreby:-). Cesta po Jizni spojce rano, foceno na semaforu. Prum. rychlost 65km/h

post-48213-1273076333,2131_thumb.jpg

Editováno: , autor: wentos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

cau hosi..ten kopanec co pri startu obcas nastane jsem mel taky...delalo to hlavne u tepleho motoru. nikdy u studeneho..soucasne s tim jem mel problem s teplym startem takze jsem to vyresil jednim manikem co do toho hodne vidi a oprava tepleho startu vyresila i to kopani pri startu..uz je to vice nez rok a startuje naprosto super..mel jsem obavy ze jde do kytek setrvak..tam pry je castka okolo 26 000Kč jen za material..ale diky bohu je to po opraqve tepleho startu ok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mňa to tiež robí častejšie pri teplom motore, u studeného to tak často nie je a robí to aj slabšie alebo vôbec. Ale štarty sú v poriadku za tepla aj za studena. Tak by ma zaujímalo, že ak je napr. vadná dvojhmota či to robilo aj niekomu kto už spojku menil prípadne či sa stým už niekto stretol pri nejakej inej závade.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

U mňa to tiež robí častejšie pri teplom motore, u studeného to tak často nie je a robí to aj slabšie alebo vôbec. Ale štarty sú v poriadku za tepla aj za studena. Tak by ma zaujímalo, že ak je napr. vadná dvojhmota či to robilo aj niekomu kto už spojku menil prípadne či sa stým už niekto stretol pri nejakej inej závade.

Já mám Octavii I a škubání celym autem při startu a zvuk jak když o sebe něco dře mi způsobil prasklej jeden ze dvou šroubů, co drží motor s převodovkou. Bylo to pak nějak hnutý. Po výměně ok :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

cau hosi..ten kopanec co pri startu obcas nastane jsem mel taky...delalo to hlavne u tepleho motoru. nikdy u studeneho..soucasne s tim jem mel problem s teplym startem takze jsem to vyresil jednim manikem co do toho hodne vidi a oprava tepleho startu vyresila i to kopani pri startu..uz je to vice nez rok a startuje naprosto super..mel jsem obavy ze jde do kytek setrvak..tam pry je castka okolo 26 000Kč jen za material..ale diky bohu je to po opraqve tepleho startu ok...

Jak to ten "maník" opravil (respktive co byla příčina)? Mě to dělá výhradně jen při studeném startu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám ten istý problém OII, 1.9, 2006, 116t km. Ale neurobí to pri každom štarte. Niekedy sa iba trocha zatrasie motor, inokedy zase až rána cez prevodovku do rýchlostnej páky a niekedy úplne bez problémov. Tak neviem v čom by mohol byť problém. Že by už načatý zotrvačník?

Toto se mi stává taky mam 1,9TDI 77Kw BXE.A newim čím to je.Většinou se sto stává u teplého startu. Též by mě zajímalo jak to MANÍK od JURYN1 opravil, respektive co dělá tuto neplechu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak isto som si nechal upraviť teplé štarty, aj keď so štartovaním za tepla som problém nemal. Iba to zatrasenie a buchnutie do páky riadenia. A žiadna zmena. Budúci týždeň idem meniť komplet spojku, tak uvidím či sa to zlepší. Ináč tento problém sa tu rozoberá ešte aj v závady, poruchy, servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak isto som si nechal upraviť teplé štarty, aj keď so štartovaním za tepla som problém nemal. Iba to zatrasenie a buchnutie do páky riadenia. A žiadna zmena. Budúci týždeň idem meniť komplet spojku, tak uvidím či sa to zlepší. Ináč tento problém sa tu rozoberá ešte aj v závady, poruchy, servis.

Zdravim,

mam stejny problem,rana pri startu jako by chtel motor odejit z auta nekdy ta rana do radici paky,

ted se podrzte,vcera mi napsal pan ze mel ten samej problem,a jednoducha rada

seriove davaj baterii 61 AH a to je malo,vymenil jsem z druheho auta za 66AH A JE PO PROBLEMU KAZDOPADNE KOUPIM NOVOU

doporucuji 74 AH,boucha to pri startu do starteru ktery to neutoci,neuverutelne,neni to setrvak-----------------------------------------

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den. Dovolím si nesouhlasit s výše uvedeným příspěvkem. Baterii 74Ah 680A používám již od května tohoto roku a problém se nevyřešil. V mém případě je i nová komplet celá spojka a přepouzdřený startér. Auto je kompletně celé proměřené a prověřené v několika servisech (autorizovaných i neautorizovaných) a nikdo na nic nepřišel. Obávám se, že jde spíše o jev než o závadu.

Editováno: , autor: wittmann167
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den. Dovolím si nesouhlasit s výše uvedeným příspěvkem. Baterii 74A 680mAh používám již od května tohoto roku a problém se nevyřešil. V mém případě je i nová komplet celá spojka a přepouzdřený startér. Auto je kompletně celé proměřené a prověřené v několika servisech (autorizovaných i neautorizovaných) a nikdo na nic nepřišel. Obávám se, že jde spíše o jev než o závadu.

Souhlasím. Ale v té citaci je chyba v popisu akumulátoru. A hlavně nechápu jak může ovlivnit starty kapacita baterie. Chápu startovací proud ale kapacita??????????? ;) Přičemž dnes jsou akumulátory s vyšším proudem a stejnou kapacitou viz VARTA SILVER atd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže som si nakoniec nechal vymeniť komplet spojku (dal som tam jednohmotu) a štarty sú stále rovnaké. Hlavne za tepla sa to zatrasie plus rána do rýchlostnej páky. Veľmi by ma zaujímalo, že v čom je problém. Mám niekoľkých známych s O II 1,9(rôzne kódy motorov, rozdielne km, iné ročníky) a ani jeden nemá ten istý problém. Podľa mňa nemôže ísť o charakteristiku toho motora ale o nejakú chybu. No a na tú by som veľmi rád prišiel. Ale mám pocit, že už som v koncoch. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, mám stejný problém při startu. Dělá mi to, ale za každého počasí. Neškubne to sice moc, ale je to znát. Někdy to neudělá vůbec třeba dvakrát po sobě a pak třeba zase šest startů. Intenzita se taky mění. Měl jsem to v autorizovaném servise a řekli mi, že s tím nic není nebo, že jim to neudělalo. No spíše nevěděli tak se do toho ani nepouštěli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po sáhodlouhém dumání, zkoušení a proměřování je příčina pravděpodobně objevena. Na doporučení mého kolegy z práce jsem navštívil s autem jednoho opraváře, který již tuto závadu řešil a prý úspěšně vyřešil. Stejný problém dělal na OII 1,9 TDI asi před rokem a problém byl v těsnících kroužklách na jednom ze vstřiků. Konzultoval to se známým, který opravuje v autorizovaném servisu v Plzni a ten to zase ví od někoho ze Škoda Auto. Je to prý velmi zřídka objevující se závada. Oprava + materiál údajně do 1000 Kč. Po 15.12. si to nechám vyměnit a pak dám vědět co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

jou

- presne to same, start rana ebbbb s autom zatrasie, niekedy malo niekedy viac, niekedy zase vobec tiez by som to rad vedel, zotrvak to urcite nieje, menil som ho teras a to iste ako pred a po viac to vidiet ked za tepla startujem, co som odpozoroval rozdiel je ako zaparkujem auto ci zo zaradenou rychlostou alebo bez ci kusok spustim na volnobeh ci nie no je to takso posudit proste kope to jako svina :)

motor 1,9 tdi 77kw BXE najeto 98900km, tak cakam co to moze byt ked zistim dam vediet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Tak těsnění na vstříkách to není. Nic jsem s autem nedělal a závada zmizela - důvod - protože je zima!!!!!!!! V momentě kdy se oteplí, tak je to tu znova (jako každý rok)!!!! Kolega z práce měl ten samý problém a bylo to nějaké teplotní čidlo za pár kaček. Průšvih je v tom, že to diagnostika nenajde!!! Až pojedu na výměnu oleje, zkusim to nechat vyměnit a uvídíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Dobry den.

Chcem ozivit tuto temu. Minuly rok som kupil O2 1.9 tdi 77kw pd rv 2006 kod BXE. Kupovane v zime, starty v pohode aj pri teplom motore, ale na jar tohto rok som menil dvojhmotu za dvojhmotu a vtedy zacali problemy ako popisujete: studeny start ako tak OK, ale pri starte zohriateho motoru rana a zhasnutie motora, start az na druhy pokus za rapotania motora (niekedy zase start tepleho motora na prvy pokus a potichu). Nasledna reklamacia vymeny dvojhmoty, kde nebolo nic zistene, iba repasnuty starter: vymena cievky a ozubeneho pastorka, ktory sa zasekaval po visunuti. Asi 5 dni klud, no potom zas rovnako ako pred reklamaciou.

Tak som preliezol vela SK, CZ, UK for, kde tomu pripisovali rozne priciny. Dokonca som so znamym vybral starter a skontroloval funkcnost mimo vozidla a skontroloval ci nieje opotrebovany pastorek: vsetko vsak OK, vysuval a tocil ako mal a bez posjodenia.

Nakoniec som sa kdesi docital, ze moze byt slaba bateria. Skontroloval som ju a mal som tam este od vyroby Akuma 61Ah 540A startovaci prud podla EN vyrobene 13 tyden 2006!. Tak som teda kupil novu Vartu 74Ah 680A /EN, a hned po vymene v aute som spravil cca 30 km dialnicu, a po zastaveni startoval po cca 5 minutach (na baterii Akuma by mi to urcite zarachotilo), no teraz auto potichu do sekundy naskocilo, coz sa mi ulavilo, pi prichode domov (cca 20km) som auto nechal 15 min stat a potom 4 razy nastartoval bez akehokolvek pazvuku alebo buchotu. Cize v mojom pripade bola navine bateria, ktora predpokladam po nazhaveni a rozbehu podpornej elektroniky uz nemala doststok kapacity aby dala dostatocny prud aj pre starter a ten nakoniec motor nepretocil. Cca takto to vidim ja. Dufam ze to niekomu dalsiemu pomoze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...