Přejít na obsah

Reklamacie


tomikutik

Doporučené příspěvky

Objednal jsem se, přijel jsem, sepsali jsme co mě trápí, na zakázkovém listu za zaškrtlo Garanční servis, odpoledne jsem si pro auto přišel, předali mi servisní knížku, klíčky a jel jsem. Proběhlo to tak, jak jsem si představoval. Až na to, že 3 ze 3 závad "se neprojevily"... No jednu alespoň odstranili, ačkoli "se neprojevila", to bylo profukování kolem dveří, tak seřídili zámek, ale další dvě (různé drnčení) nic. Jde o to, že když dají do protokolu, že se závada neprojevila, tak člověk nemá možnost po třetím neuspěšném řešení té samé závady odstoupit od kupní smlouvy...

Naštěstí je servisů naší značky plno, tak tady mě již neuvidí, snad to jinde bude lepší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...