Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Podobné téma tu už bylo, ale potřebuju vědět trochu víc...

Mám O2 77 2004 77 kW a majitel přede mnou si tam dal xenony, ale bez čidel na nápravách/nápravě. Chtěl bych si to dodělat. Můžete mi někdo poradit, co dokoupit, jak postupovat při montáži a zda je pak potřeba na iagnostiku. Před tím, než jsem ji koupil byla asi někde ve škarpě, protože byl na LP parabole ulomený PVC držák naklápění, což se mi kupodivu podařilo opravit (místa tak na dva prsty) ;) Asi se to utrho při tom nárazu... Na PP parabole to bylo naštěstí jen vypadlé z kuličky (místa tak na jeden prst) :wacko: Takže lampy jsou teď OK, chci to dotáhnout do konce.

Díky

Myslím, že tyto dodělávky ti udělá Vaša a nebo Rolbař! Zkus jednoho z nich kontaktovat a oni ti už pak dál řeknou co a jak dál! :palec2:

  • Autor

Víš, chci to zkusit sám, když mi nikdo neporadí, budu to muset asi nechat udělat, ale já se v tom rád ryju sám, tím se nejvíc naučím. Díky, ty jména si budu pamatovat, ale teď bych fakt potřeboval poradit. Nebo myslíš, že jeden z nich jen poradí ?

Určitě ti poradí, neviděl bych v tom problém! :)

potrebujes cidla naklonu-predni a zadni naprava,ridici jednotku a natahat kabelas.Delal mi to Vasa za hodne dobrou cenu a kdyz jsem videl kolik to je prace a vseho,tak jako laik bych do toho sam urcite nesel

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

  • Autor

potrebujes cidla naklonu-predni a zadni naprava,ridici jednotku a natahat kabelas.Delal mi to Vasa za hodne dobrou cenu a kdyz jsem videl kolik to je prace a vseho,tak jako laik bych do toho sam urcite nesel

Na kolik Tě to vyšlo, práce + materiál a kolik to asi zabralo času u Váši ?

  • Autor

Musíš sehnat kabeláže. Jednotku a čidla na nápravy není takový problém sehnat.

Jestli máš upravená světla "na kolečko", tak možná budeš potřebovat jiná. Nevím jestli to jde předělat zpět

Taky je nutné mít schémata zapojení. Bez nich to neuděláš.

Dá to dost práce.

Ideální je vyhodit paulbku, dělá se to pak všechno lépe.

Potom v motorovém prostoru filtrbox, batrii, držák baterie+ pár dalších věcí aby ses dostal k jednotce ABS.

Levá kola, podběhy, prahy na levé straně.

Na zadní nápravě jsou jenom otvory a musí se do nich nalisovat lisovací matice, aby bylo možné přišroubovat náklonové čidlo. Tak jako je to originál z výroby.

Mění se kabeláže ke světlům, k levému přednímu a k levému zadnímu kolu.

U kol jsou totiž kabeláže, které mají jen dva konektory - na opotřebení brzdových destiček a ke snímači ABS (4 vodiče se tahají do ŘJ ABS).

Je potřeba kabeláž se třemi konektory. Třetí je k náklonovému čidlu. Dodělávat samo-domu nemá smysl a životnost takového řešení by asi nebyla valná..

Ke světlům jsou kabeláže taky jiné. Halogeny mají 9 pinů a xenony všech 10 a jednotlivé vodiče jsou natažené jinam (do BSG, ŘJ xenonů)

Jeden vodič se myslím připojuje do panelu přístrojů.

Do ŘJ xenonů se připojuje asi okolo 15 vodičů.

Vyměnit spínač nastavení sklonu světel. U xenonů není potřeba.

Nakonec vše poskládat zpět, nakódovat a nastavit správně světla.

Píšu to z hlavy a nekladu si za cíl udělat nějaký vyčerpávající a přesný návod.

Píšu to jen pro představu co to všechno obnáší.

Aby mě někdo nechytal za slovo.

Uvidím, kolik by to stálo, to nechat udělat, ale celkem mě to láká.

Neměl byste někdo ta schémata ?

Díky

Prace u Vasi cely den..2500kc vcetne kabelaze a cidla+jednotka 2800kc..celkem 5300kc coz povazuji za super cenu

  • Autor

Prace u Vasi cely den..2500kc vcetne kabelaze a cidla+jednotka 2800kc..celkem 5300kc coz povazuji za super cenu

O jakého Vášu se jedná ? Mezi členy je jich víc :help:

prostě "Vaša"

Vaša z Prostějova.... www.cardiagnostik.cz

  • Autor

davidek.c : Díky kámo ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.