Přejít na obsah

Goril

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1011 zobrazení profilu

Oznámení Goril

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Jinak auto má najeto 60 tisíc, tak nevím, jestli měnit....
  2. Děkuju za odpovědi. Nevidíte v tý vaší etce, nebo jak se tomu říká), jak je to s rozvodama u motoru 1.4 TDI 59 kW BNV r.v. 02/2010? Interval by měl být 120 tisíc nebo nějaký léta a právě ty by mě zajímaly. Díky, nemůžu to najít.....
  3. Ahoj, měl bych dotaz, od kdy se do Roomstera 1.4 TDI zacalo montovat DPF? A je to velký problém? Chtěl bych koupit rok výroby 2009/2010 s nájezdem do 60-80 tisíc. Díky
  4. Ahoj, omlouvam se, ze pisu az ted. Nakonec to dopadlo tak, ze dorazili do Porsche Prosek manici z Boleslavi, strcili do motoru nejakej oscilometr, nebo jak tomu nadavali a sepsali papir, ze danej projev je zpusobenej natlakovavanim motorovy soustavy olejem a na bezny provoz tento jev nema zadny vliv. V dokumentu take bylo uvedeno doporuceni servisu, aby vozidlo bylo predano majiteli s hodnocenim: bez zavad. Nikde ani zminka o tom, zda to ma vliv na zivotnost, coz mi nebyli schopni rict ani v servisu. Timto jsem svoje snazeni ukoncil a dany problem vytesnil, auto to dela porad, ale jinak jezdi v pohode, hezky, zere tak jak zrat ma a olej nemizi. Ted mi dela radost a danou vec neresim, protoze mi to soudruzi z fabriky vysvetlili..... Jina moznost stejne asi neni, to by se s nima musel clovek jedne soudit a na to nemam ani penize, ani cas.
  5. Ja s tim autem jezdim uplne normalne, nijak na spotrebu, obcas to prozenu, nekdy i 180-200, ale ne zase casto, vetsinou na dalnicich drzim 140-160, ve meste celkem v klidu a mam 6,7 dlouhodobou. Da se s tim jet po okreskach za 5-5,5. Ale to musi clovek jet jako duchodce...
  6. se zavřenou kapotou to klidně můžu natočit taky a chceš to z interiéru nebo z venku?
  7. po opravě https://www.youtube.com/watch?v=SmTPKSkoRoQ
  8. Tak vyměnili přestavovač vačkovýho hřídele a dělá to pořád, možná jenom o něco míň hlasitě, ale ten zvuk, kterej tam být nemá, tam je pořád. Oni opravdu nevědí, co s tím, bude to problém více kusů, v zahraničí prý už mají s tímhle problémem v servisech více aut, ale nemají těm lidem co nabídnout, protože ještě netuší, co zase posrali. U nás jsem prý já první, kdo s tím přijel, auto půjde na 3. reklamaci se stejným problémem, tak uvidím, co bude dál.....
  9. Zitra nebo v pondeli to tam budu davat, tak pak dam vedet...
  10. Mesic se nic nedelo, tak jsem zavolal do Boleslavi, jestli se s tim nekdo vubec zabyva a druhy den hned volali dealerovi, ze ma objednat prestavovac s ventilem a provest vymenu. Tezko rict, jestli je to opravdu tim, nebo jenom strilej od boku, aby ode me meli klid, evidente si nejsou jisty, jestli je prestavovac pricina, nebo dusledek neceho jinyho. Kazdopadne v motoru se ztraci tlak oleje, ale nejsou si jisty pricinou, tak zkousej...
  11. Auto jezdi normalne, ale me osobne docela stve, ze u novyho auto je po nastartovani studenyho motoru takovej rachot - viz. video a ted uz je evidentni, ze to je zavada, tak at to daji pekne do poradku. Jsem jenom zvedavej, jestli to bude otazka kusu, nebo se bude jednat o plosnej problem....
  12. Po vyse uvedene anabazi jsem uz tento problem hodil za hlavu a nechtel to dale resit, ale co cert nechtel, nakonec se to vyresilo tak nejak samo. Daval jsem auto do Porsche Prosek, aby mi seridili panty u dveri spolujezdce a mechanik, ktery si do toho sednul a auto nakopl, hned prohlasil, ze vyse uvedeny zvuk urcite v poradku neni. Zkouseli cistit nejakej ventil, ale nakonec dospeli k tomu, ze se nejspise jedna o vadny nastavovac vackoveho hridele. Ted se ceka na delegaci z Mlade Boleslavi z oddeleni kvality, prej to chtej slyset nazivo, asi prej neverej, ze na tech motorech zase neco zkurvili...
  13. U me to dela taky uz po cca. hodine, mozna i driv. Jinak vyjadreni Auto Jarov: zavada nezjistena. Ale pri predani mi technik rekl, ze vlastne vubec netusi, co by to mohlo byt, ani on, ani mechanik, ani vedouci dilny, kterej si to taky poslouchal, protoze to jsou novy motory a nikdo jeste nevi, co od nich cekat. Rikal mi neco o nejake klapce na turbu, kdyby si mohl tipnout, ale zdaji se mi pravdepodobnejsi ty hydrostely. Kazdopadne me ale prekvapilo, ze dva ze tri techniku, s kteryma jsem tam zatim prisel do kontaktu, vlastne ani poradne nevedela, do jakych modelu dava koncern novy tsi, ten posledni dokonce tvrdil, ze s temito novymi motory nebyly problemy ani v Roomsteru...
  14. Nezkoušel jsi pátrat, čím by to mohlo být? Já jsem zatím musel Jarov odvolat, ale snad příští týden jim to tam budu moct na noc nechat....
  15. Tak to bude asi vlastnost techto motoru, ale celkem me to prekvapilo, kdyz jsem to slysel poprve. Zitra jsem objednanej na Jarov, ze jim to tam pres noc necham, aby si to rano nahodili studeny, tak jsem zvedavej, jak se k tomu vyjadri...
×
×
  • Vytvořit nový...