Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, Poradí mi někdo, na co se zaměřit při poruše haldexu u O3 scout 2014?  Diagnostika ukazuje poruchu  16671 c1112 04 [08] , při nastartovaném motoru 16671 c1112 04 [09], u obou poruch se píše vnitřní chyba systému.   Olej je vyměněný, sítko čerpadla čisté. Na čerpadle byl uhnilý kostřící pásek, navinul jsem nový, kostra funguje. Čerpadlo jsem na stole pomocí napájecího stabilizovaného zdroje úspěšně oživil.    Pomocí akčních členů přes diagnostiku mi žádná zkouška neproběhne (stav - neaktivní), na svorce 30 mám napětí 12V(14,6V), jinak všechny hodnoty čerpadla jsou 0. Jednotka haldexu je 0CQ 907 554 D, H52, SW 7081.   Pomohl by v tomto případě flash jednotky nebo bude jednotka haldexu KO? Případně může být problém v čerpadle, i když na stole běží?   Děkuji.                   
    • vstrekovace, pisu to pod tym videom v komentoch. dalsi tam pise, ze tak chodi 12 rokov a motor stale ide  
    • Přesně takový zvuk jsem našel na YT predem dekuji za rady
    • Ještě bych dodal, že jsem chtěl dát autu to nejlepší a tankoval sem celou dobu předepsanou 95tku na EO + VIF, kde bylo téměr pokaždé 0% biosložky, snad jsem si nelil do auta nějakej sajrajt.. jezdím už raděj na OMV a ten jejich MaxxMotion100plus. Když jsem jezdil denně těch 160km, tak sem bral plnou snad každé 4dny..
    • Dobrý den, koupil jsem jsem filtry do Yetiny značky Bosh olejový P7023 a palivový N 0008 hledali jsme je s prodavačem podle VINka. Když jsem vyndal olejový filtr byl to pravděpodobně Meyle 100 322 0011 a palivový byl podle čísla na filtru Meyle 100 323 0004. Ten olejový má absolutně jiný tvar a i rozměry se liší. Palivový taky vypadá trochu jinak a u Boshe jsem nenašel vnitřní průměr. Máte s tím někdo zkušenosti?
×
×
  • Vytvořit nový...