Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Hej nezlob se ale ty jsi natvrdlý?Ti říkám,že jsme to ladili.Tzn,stáhnul mapu,tu upravil.Následně jsme jezdili a já říkal-tohle udělej tak,tohle tak,tohle ona.Stačí??? Ano,on má SW,který dokáže stáhnout mapu,kterou sám upravuje.nestahuje upravený SW a v tom je ten rozdíl. Tak samo motorovou jednotku.Koupeným SW stáhne obsah jednotky aten upraví.Takže není nalévač.Naléveči kupují upravený soft a neumí s ním dále pracovat. Do doby octávie II jsem stahoval SW motorové jednotky a učil se upravovat.Ještě mám doma jak kabely,tak i SW,ale skončil jsem u OII do faceliftu. Ano,taky jsem byl nalévač,kdy pro mě Jirka Láska z Plzně-Dragpower upravoval mapy a on mě je i učil upravovat. Snad to takhe stačí
    • Nj, to už ale dnešní konstrukce střechy neumožňuje. Co konkrétně myslíš tím "rámem"?
    • Zkusil bych určitě vyměnit kabel buď originální nebo s certifikaci MFI
    • No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.
    • Zdar hoši, přidám svou trochu zkušeností do debaty o příčnících zn. Thule u Rapida. Je to stejný systém kotvení do střešního rámu dveří na čep. Po čase přes veškerou snahu a pečlivost, se začal v těch místech na rámu vymačkávat lak v létě a následně při ochlazení loupat. Nejdebilnější systém, který opakovat na Scale nehodlám. Nejlepší systém dle mého byl čelisťový na O1 v liště střechy.
×
×
  • Vytvořit nový...