Jump to content

363 topics in this forum

  1. Alternátor 1 2 3 4

    • 85 replies
    • 54,673 views
  2. Centrál 1 2 3

    • 54 replies
    • 27,877 views
    • 32 replies
    • 26,237 views
  3. Nestartuje 1 2 3

    • 69 replies
    • 33,506 views
    • 22 replies
    • 9,349 views
  4. svetla prebliknu

    • 10 replies
    • 4,148 views
    • 0 replies
    • 512 views
    • 9 replies
    • 6,034 views
    • 0 replies
    • 535 views
  5. Nesvítí světla

    • 0 replies
    • 506 views
    • 42 replies
    • 30,886 views
    • 0 replies
    • 917 views
  6. Poistka stieracov

    • 0 replies
    • 1,276 views
  7. nefunkční stěrače

    • 2 replies
    • 2,976 views
  8. Nejde klakson

    • 0 replies
    • 1,562 views
    • 1 reply
    • 1,423 views
    • 0 replies
    • 1,482 views
    • 2 replies
    • 1,426 views
    • 1 reply
    • 2,103 views
    • 1 reply
    • 1,975 views
    • 37 replies
    • 72,351 views
    • 0 replies
    • 2,361 views
  9. Problém s alarmem

    • 1 reply
    • 2,788 views
    • 2 replies
    • 2,203 views
    • 0 replies
    • 1,964 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdejší poznatek jsem využil v práci, kde na služebním S1 to taky furt nesvítilo a ejhle na dílně až po nasměrování mechanika byl odstraněn stejný "problém" s páčkou. Díky borci!
    • Popravde tohle nevim. Mel jsem to v servisu 2 dny, kde se snazili zjistit zavadu.Predpokladam, ze vi co delaji. Nikdy mne nezklamali.Az ted, kdy mi rekli ze si nevi rady.
    • K tomuto tématu vyšel ve SM článek se zavedením filtrů, hovoří jasně.  
    • No motor 1.5 Tsi má filtr GPF, takže norma VW 508.00 je pro něj předepsána a Škodovka o tom nebude diskutovat. To, že  zatím v této normě je schválen jen olej specifikace 0W-20, tak je zase jiná věc. Pochybuji, že se bude dělat nějaký schválený a normovaný olej VW 508.00 s vyšší viskozitou. Tam jde určitě automobilce hlavně o tu spotřebu. Mám ale osobně vyzkoušeno, že po přechodu z tzv. řídkých olejů na vyšší viskozitu mi stoupla spotřeba o cca 0,3-0,5 l/100 km. Sám si každý  musí za sebe  říci, co  je pro něj důležitější, jestli spotřeba, nebo životnost a výdrž motoru I servisy mají strach z emisí, takže aby je někdo nežaloval, že po výměně oleje v servisu s jinou než předepsanou specifikací neprošel na STK, tak tam nic jiného dávat nebudou. PS: můj subjektivní soukromý názor je takový, že olej s normou VW 504.00  místo VW 508.00 bych si já tam klidně doma dával ( i když je předepsána jen VW 508.00, nebo snad né, těch tabulek je nějak moc ?) a vsadím se o celou svoji měsíční výplatu, že na emisích projdu. Lid musí být strašen a neustále v pozoru!!!!! Každý ať si dělá podle svého.
    • Díky za vysvětlení i nabídku, bohužel to mám z dalekého východu trochu z ruky Ještě to zvážím.
×
×
  • Create New...