Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    356 témat v tomto fóru

    1. Centrál

      • 54 odpovědí
      • 23 656 zobrazení
      • 32 odpovědí
      • 22 492 zobrazení
    2. Alternátor

      • 84 odpovědí
      • 45 788 zobrazení
    3. Nestartuje

      • 69 odpovědí
      • 28 615 zobrazení
      • 22 odpovědí
      • 7 049 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 198 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 521 zobrazení
      • 37 odpovědí
      • 59 857 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 25 794 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 942 zobrazení
    4. Problém s alarmem

      • 1 odpověď
      • 1 379 zobrazení
    5. Felicia Centrál - nefuguje

      • 0 odpovědí
      • 1 435 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 056 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 931 zobrazení
    6. Rozsvícení parkovaček

      • 0 odpovědí
      • 1 261 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 489 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 087 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 423 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 479 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 245 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 2 263 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 766 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 087 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 591 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 949 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Umisteni ruznych cidel jsem nasel. Napr cidlo venkovni teploty by melo byt za mrizkou pod svetlem u ridice a cislo nasavane teploty zas u pylovyho filtru. Takze kdyz obe cidla blbnou nema asi cenu zapinat auto rezim protoze by stejne nefungoval kdyz jsou venku minusy. Co se tyce pousteni klimy behem jizdy a te spojky klimy? Muzu za jizdy libovolne menit nastavení nebo jak abych tomu neškodil

        Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

      • Může to být mrazem, je tam nějaká ochrana před prasknutím membrány v reproduktoru.
      • Zatiaľ mám odjazdených iba nejakých 200 km a brzdy iba jemne zabieham (žiadne prudké brzdenia), Predpokladám, že podrobnejšie sa budem môcť vyjadriť až niekedy koncom kalendárnej zimy.
        Čo sa týka účinku, zatiaľ brzdia podobne, ako staré brzdy, t.j. majú slabší nábeh brzdného účinku. Keď som mal auto nové (kupoval som ho so 6 tisíc km), tak brzdy už pri jemnom stlačení pedálu sa zahryzli veľmi silno, teraz ten efekt nie je. Ale uvidíme, keď budú mať za sebou pár tisíc km, zatiaľ by som to nehodnotil.

        Inak budem dávať do svojho vlastného vlákna fotky svojich starých platničiek. Pochopíte, že pociťoval zhoršenie brzdného účinku. :)
      • čidlo teploty venkovní v záslepce myslím vlevo měří skutečnou teplotu. Vede do climatronicu a odtud dalším kabelem do panelu. Pokud neukazuje správnou teplotu je vadné.  Kvůli mechanické námaze a zátěži baterie jsem při startu klimu vypínal nebo aspoň hodil do ECON. V Econ nejede kompresor, kompresor je spínán magnetickým přitažením kladky.  Kampresor se vypíná někde kolem 6? stupňů prefacelift. Asi 3 Facelift. Econ obvykle v létě 10 min před koncem jízdy aby se vysušil výparník. Stačí jinak hledat.
      • No to DSG dělá co chci, ale připadá mi, že s velkým spožděním, prostě nedokáže nahradit lidský mozek a neví, že zrovna budu chtít předjíždět, to mi asi na tom vadí nejvíc, ani tím pádlem to není hned jako když si včas podřadíš. Ještě k té parkovací brzdě - jaký je tedy rozdíl mezi parkovací ruční brzdou a parkovací brzdou na pákovém voliči (v reálném použití)
    ×