
-
policeman změnil svou profilovou fotografii
-
Vymena motora u Superba
To pietro: Díky moc. Otázka je, kolik má ten "nový" motor naběháno.
-
Vymena motora u Superba
Děkuji za rady a odpovědi. My necháme původní jednotku (čip ze 114 na 140kW) i čerpadlo s písmenem J na konci, protože to bylo krátce před smrtí motoru zkontrolováno v Kravařích.
-
Vymena motora u Superba
Ahojda, koukám velmi starý příspěvek... Dělám teď to samé, AYM budeme nahrazovat motorem BDG. Jak Ti to funguje? Nechal jsi původní ŘJ a čerpadlo? Co na STK? Děkuji předem za informace, jsem už z této motorizace poměrně zoufalý.
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
-
Spotřeba 1.8T 110kw/132kw
Měl jsem kdysi RS z roku 2001, koupil jsem ji s najetými 70.000km. Bylo to moje nejspolehlivější a nejlepší auto, co jsem měl. Průměrná spotřeba byla 8l/100km, kdy jsem jel jednou do Chorvatska s kolama na střeše a jel velmi klidným tempem, měl jsem dle palubního PC spotřebu dokonce 5,9. Nevím, co mě to napadlo, ale jednoho dne jsem se pak rozhodl ereso prodat. Nejdříve sám, ale pak se mi ozvali AAA a auto za asi 92.000Kč vykoupili (bez RS kol, které jsem vzápětí střelil za 14). Technik, co to jel projet, se divil, proč to prodávám, když to vše perfektně funguje. Od té doby jedno auto horší než druhé, ale to už je jiný příběh. Od té doby vím, že koupit funkční ojeté vozidlo nejen v ČR je fakt sázka do loterie.
-
AYM vs BDG
Plán je po poslední diskuzi následující: "Nový" motor BDG bude instalován do superba, čerpadlo, řídící jednotka a elektronika zůstane původní. Též spojka s dvouhmotovým setrvačníkem (je funkční, na nový nemám). Rozvody byly dělané na starém motoru kompletně nově, takže pravděpodobně se tyto díly rozvodů použijí znova. Jestli je mezi Vámi nějaký dobrodruh, asi bude tohle auto k mání.
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
- AYM vs BDG
-
AYM vs BDG
Děkuji za odpověď. Upřesním ještě historii toho, co se s autem dělo. Koupil jsem ho poměrně levně s najetými 290.000km s tím, že motor vibroval. Původní majitel už to nechtěl řešit, protože v servise nezjistili, o co se jedná. Repasovali mu čerpadlo, což nepomohlo, dále měnili hydraulický silentblok motoru. Já krátce po tom, co jsem auto převzal (ty vibrace mě dost vadily), sehnal jsem jednoho opraváře, co se na tyto motory specializuje a auto mu svěřil do péče. Ten zjistil, že vibrace způsobuje jednak vadný vstřik a též dvouhmotový setrvačník. Tyto věci opravil (vyměnil) a též vyměnil vačky na pravé straně motoru, byly už údajně vydřené. Auto mi předal a já vesele jezdil 2 měsíce. Poté přišla pro mě 1. závada - nešlo turbo a posilovač řízení, tak volám opraváři, ten typoval špatnou vývěvu. Když ale auto rozdělal, tak zjistil, že už se někdo vrtal ve vačkách na levé straně a že tam zapomněl dát půlměsíc a tak vačka běhala jen v hliníkovém domečku, až vyběhla ven. Vyměnil též rozvody, protože byly špatné kladky. Tak jsem si říkal, teď už to bude fungovat a taky jsem dal auto do inzerce, protože ztratilo důvěru. Najel jsem přesně 400km, když se mi najednou přetrhl klínový řemen a já musel volat odtah a auto 110km táhnout k opravářovi. Ten zjistil, že ten hliník, co je v něm řemenice, je úplně popraskaný a vyměnil jej spolu s řemeny. V tu dobu už jsem to auto fakt nechtěl a jezdil s nedůvěrou v něj. No a po týdnu si takhle jedu do Vrbic u Poděbrad a na zpáteční cestě auto ztratilo tah, začlo to čoudit jak wartburg, takže jsem zastavil, abych posoudil co se stalo. Z pravé hlavy zezadu vylétla zátka a z motoru stříkal olej, bylo slyšet, že je tam všechno špatně...
- AYM vs BDG