Zdravim Vas vsetkych. Vymenil som u svojho Superba 2,5 TDI V6 motor. Namiesto poskodenaj 114-ky, som tam dal motor novsej koncepcie - teda 120 kW.
Problem mam v tom, ze ulozenie motora je iné ( iny princip hydroluzek). Kym u 114kW viedli iba kable a elektronika bola na silentblokoch - u 120kW k hydroluzkam vedu podtlakové ( tlakové ? ) hadicky. A tu je zaklad problému - aky elektromagneticky ventil tam vlastne ide ? Potreboval by som cislo toho ventilu a schemu jeho zapojenia v spleti tych hadiciek, ktore tam su.
U 114 kW je ventil pod označením N239, u 120 kW je vedený pod N398 a doslova pisany k tym hydroluzkam motora.
Predpokladam, ze by mal byť pri nadržke serva na spoločnom drziaku s N18 (E.M.V. spetneho vedenia vyfukových plynov a namiesto N239 - E.M.V. klapky v sacom potrubi. Ten som vyhodil von, lebo na 120 kW je ta klapka elektrická. Z Etky sa neda rozpoznat.ktory to je. Mozno sa mylim, ale jednak mam starsiu a priznam sa nie som v tomto nejaky zrucny.
Vopred Vam vsetkym velmi pekne dakujem, lebo na tomto stoji cele moje usilie.
1 - Umiestnenie ventilov N18, N239 a N398.rtf