Přejít na obsah

pietro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    70
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • ICQ
    379635018

Návštěvy profilu

978 zobrazení profilu

Oznámení pietro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím Ťa Jirko. V mesiaci apríl si mi robil BCM. Veľká spokojnosť.

    Chcem sa opýtať - môžem dať Tvoju adresu jednému známemu, ktorý by potreboval taktiež upraviť

    BCM jednotku ? Nerád dávam údaje bez súhlasu. Dik. Vlado - Košice. Pokiaľ môžem poprosiť buď

    tak láskavý a nebude Ti to vadiť, pošli mi aj telefonický kontakt. Neboj sa nedám ho nikomu bez Tvojho súhlasu. Ešte raz dik.

  2. To Wittman : STK nie v zahraničí, ale na Slovensku.
  3. To Wittman : Neviem ako u Vás, no s tým motorom som nabehal možno 100.000 km skoro po celej EU a kontrol som zažil takmer v každej krajine, vrátane kontroly motora aj u Vás (ČR) - bez problémov. STK nikdy mi nekontrolovali motor, dali dole kryt motora, zbežne prezreli a bolo všetko. To "policeman" : Dobrá voľba, bez starosti. Meniť olej každých 10 až 15.000 km - mne to pomohlo. Držím palce.
  4. Motor BDG som nahodil aj s čerpadlom s indexom "K" a aj s RJ k tomu motoru. Kúpil som kompletný motor, mimo štartéra. Všetko funguje ako ma. Perinky - uloženie motora sú síce iné, ale môžu zostať aj pôvodné ( žiadny rozdiel v správaní motora ). Akurátne je potreba upraviť hadicu sánia a od RJ motora pritiahnuť káblik k škrtiacej klapke. Presne si už nepamätám a Superba už nemám. Inak k motoru som dostal aj kompletnú káblovačku, no mechanik radšej natiahol spomínaný káblik, tak ju mám v gáraži. Iná je aj hadica, ktorá spája uvedenú klapku i intercollerom. Nie je na S-ka pásku, ale je to zacvakovačka. STK - bez problémov, ich nezaujíma veď je to náhrada za AYM a montoval sa do tohoto typu.
  5. Zdravim vsetkych Superbakov. Poprosil by som členov, ktori vlastnia : Skodu Superb - sedan - 2.0 TDI CR 125 kw s automatickou prevodovkou, aký maju okruh perovania L .., ( udaj zo servisnej knizky - kody vybavy ), prípadne farebné kody pružin. Prosim pomozte. lebo na tom orig. podvozku s okruhom perovania to je hrozne. Dakujem vsetkym ochotnym.
  6. Mam Superba sedan 125 kw TDI CR 170 PS r.v. 2009. Podla kodov vybavy to ma sportovy podvozok (kod L12), no mne to osobne nevyhovuje ta tvrdost na nasich cestach. Prosim o pomoc - ma niekto Sedana s uvedenou motorizaciou a normalnym seriovym podvozkom ? Potreboval by som zistit, ake pruziny by som mal pouzit - farebne oznacenie prednych a zadnych pruzin a aky mate kod (okruh perovania L ,,,,). Dakujem.
  7. Mam 1 ks D-Dot s park.asistentom. Nebol vobec namontovaný vhladom na havariu a nasledny predaj auta. Ozvite sa, pokial niekto ma zaujem. Upresnenie : Podrobnejsie info - vid strana 1. Je to verzia pre K-Line na octaviu 1,9 TDI, 2,5 TDI pre vsetkych, ktori sa pytaju na typ a pod.
  8. pietro

    LED zadni světla

    Inspiracia ? - Blbost ? Kazdy si vytvori nazor
  9. Tie svetla zo strany 1 - vid link www.led119.ru Je to zaujímavé.
  10. Možno je to divné, ale kvalita dobrá. Ja som to kupoval cca pred polrokom a - spokojnosť
  11. Dik za radu, ale povodne hydrolozka su KO a k motoru som dostal origo zo 120 kW. Chlapi opiste niekto to cislo E.M.V.
  12. Zdravim Vas vsetkych. Vymenil som u svojho Superba 2,5 TDI V6 motor. Namiesto poskodenaj 114-ky, som tam dal motor novsej koncepcie - teda 120 kW. Problem mam v tom, ze ulozenie motora je iné ( iny princip hydroluzek). Kym u 114kW viedli iba kable a elektronika bola na silentblokoch - u 120kW k hydroluzkam vedu podtlakové ( tlakové ? ) hadicky. A tu je zaklad problému - aky elektromagneticky ventil tam vlastne ide ? Potreboval by som cislo toho ventilu a schemu jeho zapojenia v spleti tych hadiciek, ktore tam su. U 114 kW je ventil pod označením N239, u 120 kW je vedený pod N398 a doslova pisany k tym hydroluzkam motora. Predpokladam, ze by mal byť pri nadržke serva na spoločnom drziaku s N18 (E.M.V. spetneho vedenia vyfukových plynov a namiesto N239 - E.M.V. klapky v sacom potrubi. Ten som vyhodil von, lebo na 120 kW je ta klapka elektrická. Z Etky sa neda rozpoznat.ktory to je. Mozno sa mylim, ale jednak mam starsiu a priznam sa nie som v tomto nejaky zrucny. Vopred Vam vsetkym velmi pekne dakujem, lebo na tomto stoji cele moje usilie. 1 - Umiestnenie ventilov N18, N239 a N398.rtf
  13. Mozno Ti to pomoze. Pozri str. 3, tema Adapter k ovladaniu autoradia z volantu Riesil som nieco podobne a fachci mi to.
  14. Je to i na SUPa po Faceliftu? To by zaujimalo aj mna, ci je na Superba FACELIFT
  15. Pozri sa na stranku www.elektrotuning.blog.cz. Ja ho mam namontovany a plna spokojnost. Naviac ma aj funkciu "trojblik", a da sa cez PC nastavit na Tvoje zelane hodnoty. Dufam, ze Ti to pomoze, pripadne aj ostatným.
×
×
  • Vytvořit nový...