Zdravím všechny čtenáře,
chtěli bych vás požádat o radu. Minulý týden jsem nechal jeden den auto stát před barakém, místo obvykle v garáži. Večer, když jsem ho šel zaparkovat do garáže, nastartoval jsem, ozvala se hluk, jako by něco lítalo po motoru a rozsvítila se kontrolka žhavení - závada na systemu start/stop. Po pár pokusech vypnout a zapnout motor se nově objevila kontrolka "chyba motoru". Auto přestalo jet, atd.
No, kouknu pod kapotu, hledám a vidím, že drátky k čidlu u turba, jsou přetrhané. (nejdřív jsem vlastně kouknul na fórum, co by to mohlo být)
Mám takové tušení, že v servisu by to bylo minimálně za 5 tis. Kč (diagnostika, oprava, součástky) tak jsem si řekl, že to zkusím vyřešit jinak.
Odpojil jsem konektor, koupil jsem tento kabel i s odpovídajícími piny, a že to teda napájím dohromady nebo spojím dutinkou. Nicméně ten kabel, který jsem pořídil má průřez 1mm a ten původní je asi poloviční a ten není skladem. Otázka tedy je:
1) Myslíte si, že bude nějaký problém, když spojím dva vodiče o jiném průřezu, tedy zvětším průřez (0.5mm na 1mm)?
Kromě toho jsem si při focení všimnul, že za motorem je nějaká součást, nevím přesně co, která je podivně, na půl rezavá. Což mě trochu děsí, protože auto je to z roku 2015 a rezavé by to asi být ještě nemělo. Rozhodně ne takto na půl.
2) Co je to za součástku a myslíte že to projde v rámci reklamace? (prodloužená záruka na 100tis. km nebo 5 let)
Díky všech za případné rady.