problém se vzdáleným přístupem zákaznická podpora vyřešila nakonec na straně backendu (tj. bez fyzického zásahu na mém Kodiaqu) cca 10 dní po nahlášení a teď vše funguje dobře.
Taky si myslím, že velká část vlastníků vzdálený přístup používat nebude (dodnes je mnoho lidí, kteří si neumí ani spárovat telefon), ale za mne vzdálený přístup považuji za hodně užitečný. Zatím jsem využil:
- několikrát jsem spěchal na schůzku a byl jsem pak klidnější, když jsem si v mobilní aplikaci ověřil, že jsem ve spěchu nezapomněl zamknout
- přenášení cílů navigace online. Samozřejmě se to dá zadat v autě, funguje obstojně i hlasové zadávání navigace, ale já jasně preferuji, že si zadám cíl na PC. Dá se velmi pohodlně upravit cíl na PC na mapě.
- za zajímavé považuji i porovnávání spotřeby pro různé moje trasy, což přehledně vidím v kalendáři jízdních dat