Ostatní

co se jinam nehodí

17 topics v tomto fóru

  1. Kodiaq

    • 5 odpovědí
    • 2 100 zobrazení
  2. Dodací lhůta

    • 212 odpovědí
    • 28 076 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 549 zobrazení
  3. Reklamace

    • 1 odpověď
    • 199 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2 519 zobrazení
  4. Změny ve výrobě

    • 10 odpovědí
    • 2 062 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 426 zobrazení
  5. Záruka

    • 0 odpovědí
    • 274 zobrazení
    • 95 odpovědí
    • 11 157 zobrazení
  6. Kodiaq vs konkurence

    • 73 odpovědí
    • 9 402 zobrazení
  7. Škoda Connect

    • 6 odpovědí
    • 762 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 474 zobrazení
  8. Pojištění

    • 6 odpovědí
    • 1 201 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 5 336 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 255 zobrazení
  9. Zabezpečenie Kodiaqa

    • 3 odpovědi
    • 1 408 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 106 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?