Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Ostatní

co se jinam nehodí

    24 témat v tomto fóru

    1. Kodiaq

      • 5 odpovědí
      • 3 682 zobrazení
    2. Dodací lhůta

      • 391 odpovědí
      • 61 075 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 5 038 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 1 541 zobrazení
    3. zamykání kodiaqa

      • 18 odpovědí
      • 2 180 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 134 zobrazení
      • 129 odpovědí
      • 22 202 zobrazení
    4. Kodiaq vs konkurence

      • 83 odpovědí
      • 14 013 zobrazení
    5. MR 2019 - Kodiaq

      • 54 odpovědí
      • 13 179 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 1 169 zobrazení
    6. Bezpečnostní asistent

      • 12 odpovědí
      • 702 zobrazení
    7. Reklamace

      • 19 odpovědí
      • 3 508 zobrazení
    8. Internet v kodiaqu

      • 19 odpovědí
      • 1 464 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 978 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 365 zobrazení
      • 38 odpovědí
      • 9 826 zobrazení
    9. Změny ve výrobě

      • 10 odpovědí
      • 3 203 zobrazení
    10. Záruka

      • 0 odpovědí
      • 1 225 zobrazení
    11. Škoda Connect

      • 6 odpovědí
      • 2 474 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 517 zobrazení
    12. Pojištění

      • 6 odpovědí
      • 2 164 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 326 zobrazení
    13. Zabezpečenie Kodiaqa

      • 3 odpovědi
      • 2 339 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 214 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Me to udelalo taky ale to bylo tim ze to drzel led kterej pokryl cele auto a rekl bych ze to cejtilo protitlak tak se zas pritahli. Pak sem jim pomohl ten prvni kus rukou a pak uz se dootevreli sami
      • A to už máme vzadu několik modifikovaných dílů. Nejprve se měnilo číslo dílu destiček, už na začátku výroby. Koncem roku 2016 se měnilo číslo kotoučů a dokonce dvakrát byl modifikovaný krycí plech.   Jsem zvědav na neorigo kombinaci Zimmermann + Textar. Zatím se sice vždycky osvědčil originál, ale tady je to jednak za zlomek ceny a navíc original podle všeho pořád s problémy.   K té účinnosti brzd. Když jsem byl na technické cca před dvěma roky ještě s Roomsterem, tak tam mně bylo tvrzeno, že požadavky na brzdy jsou daleko za ideálním stavem a prošel jsem i s odranými kotouči. Takže je otázka, jak se podaří argumentovat požadovanou účinností.
      • A dělali ten výpis se spuštěným motorem? Je divné aby svítila kontrolka a nebyla chyba. bílý kouř - že by voda ve válcích?
      • Příští týden vyjde článek, budeme vědět, v čem je zásadní problém. Kdo to bude kupovat jako ojeté, pak může být zaskočen. Na F3 to ještě šlo. Záleží, jestli ve velkém TP i na štítku v autě bude uvedena celk.hmotnost jízdní soupravy. Ale třeba Brink a Galia tažné pro nové Polo vyrábí www.tazne.cz/tazna-zarizeni/volkswagen/polo/hb/2017/10/
      • Já už to mám 70tkm a žít se s tím dá, chce to klidného řidiče, do 5,5l po dopočtech a nemá se tam skoro co pokazit. Kola v pohodě, 800kg vozím jsem i vezl 😀
    ×