Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

packy_gis

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj, mám sice VW - ale motor stejný - 1.4 TSI (103 KW, Touran, najeto 230 tisíc) a na tomto vlákně to žije, proto prosím o radu. Před cca měsícem mi to začalo hlásit, že je nízký tlak oleje - provedl jsem kontrolu a zjistil, že oleje je nad měrku. Kapkový test ukázal benzín v oleji. Při chladných ránech před měsícem byl olej zřejmě hodně naředěný benzínem a proto zřejmě ta chyba. Po výměně oleje jsme ujeli cca 200 km a přibylo asi 2 až 3 cm nad měrku - takže masivní příbytek benzinu. Vyměnili jsme vysokotlaké čerpadlo, dali jiné vstřiky a benzín jde do oleje dál. Radili jsme se v Německu s "odborníky" z koncernu, a ti řekli, že motor vyhodit a dát nový (ha ha). Napadla nás ještě poslední věc, že regulátor tlaku tlačí do vstřiků palivo pod vysokým tlakem a je ho tam prostě enormně hodně. Nemáte někdo nějaký další tip, co by s tím mohlo být? Nový motor za 140K se mi opravdu kupovat nechce, dát tam "použitý" je riziko a na nové auto tak úplně nemám ... Předem díky Honza

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.