Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    108 témat v tomto fóru

      • 87 odpovědí
      • 19 770 zobrazení
    1. Benzin v oleji 1.2 TSI

      • 663 odpovědí
      • 95 687 zobrazení
      • 677 odpovědí
      • 150 828 zobrazení
    2. Chiptuning 1.2TSI

      • 660 odpovědí
      • 160 674 zobrazení
      • 1 227 odpovědí
      • 258 321 zobrazení
      • 580 odpovědí
      • 119 753 zobrazení
      • 1 959 odpovědí
      • 288 845 zobrazení
      • 107 odpovědí
      • 19 135 zobrazení
      • 201 odpovědí
      • 64 602 zobrazení
    3. Svíčky 1.2 TSI

      • 100 odpovědí
      • 28 306 zobrazení
      • 76 odpovědí
      • 31 877 zobrazení
    4. EPC

      • 128 odpovědí
      • 65 121 zobrazení
      • 579 odpovědí
      • 106 053 zobrazení
    5. Motor 1.4 TSI 132 kW RS

      • 118 odpovědí
      • 34 070 zobrazení
      • 69 odpovědí
      • 24 704 zobrazení
      • 473 odpovědí
      • 108 666 zobrazení
      • 43 odpovědí
      • 9 131 zobrazení
      • 1 412 odpovědí
      • 308 521 zobrazení
    6. TSI vs LPG

      • 81 odpovědí
      • 48 081 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 296 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 667 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 383 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 8 916 zobrazení
    7. odlučovač oleje 1.2 TSI

      • 28 odpovědí
      • 5 076 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 793 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Couvaci budou dve, v kazde koncove svitilne.   V te Full LED verzi bude ve vnitrni casti na 5. dverich vyuzivat diody pro blinkr. V nizsi verzi to same misto, ale jen jako zpatecka (zarovka). To take znamena, ze blinkr bude jen ve vnejsi casti (zarovka), stejne tak koncove svetlo a brzda (LED).
      • Tady v Cine je obdobne reseni v ramci prislusenstvi k dispozici od zacatku prodeje Kodiaqu. A za polovicni peniz.   Pro ilustraci alespon mizerna fotka stazena z webu.    
      • Je až úsměvné, co všechno řidiči dokážou vymyslet k tomu, aby odstranili ze skla malou nálepku :D Přitom stačí koupit plastovou škrabku, která je na to přímo dělaná a vše je tak pohodlně vyřešeno během pár sekund. Na https://www.techni-eshop.cz/produkty-dle-vyrobce/rozdeleni-vsech-produktu-dle-vyrobcu/scraperite-usa-plastove-cepele/ tu nejlevnější seženete za 30 korun. Což je myslím zanedbatelná položka. 
      • Kdyby jen s Audi. Neni to tak davno kdy nekteri novinari srovnavali Superba s Mercedesem kdy Skoda byla samozrejme lepsi a nebo ORS s Porschem kdy O byla zase lepsi. Skoda je proste vzdy nejlepsi at to srovnavas s cim chces. Neda se svitit. Nevim proc to Audi, Mercedes, Porsche, ale i Bentley, RR, Bugatti nejdou zabalit.
      • ahojte mam 1,6TDi DGS, mnou najazdene 12000km. Doteraz som iba raz postrehol regeneraciu. Isiel som rano do roboty a v robote bezal ventilator (motor este skoro studeny), poobede som prisiel domov a tiez bezal ventilator, tak som znovu nastartoval a isiel sa povozit po dedinkach. V prvej som po zastaveni (nevypinal som motor) stale videl ze bezi ventilato a ma zvysene otacky, Tak som isiel este do druhej , kde uz po zastaveni nebezal ventilator aj otacky klesli. Co ma vsak prekvapilo ze za jazdy neboli vobec zvysene otacky a ked som neslapal tak prevodovka radila hore jak besna (klasika , na 1500ot/min sa pri beznej jazde nedostane. Tak som mu aspon ja sam prepol do sportu a trochu tlacil nech sa sadze trochu zohreju . druhe moje prekvapenie bolo po napichnuti na VAG , pocet prerusenych regeneracii = 0, este aj teraz tam mam nulu, pritom auto najazdilo podla pocitadla uz 71000km. Tu moju jazdu do a z roboty, ked som urcite prerusil regeneraciu preco nezaznamenalo do prerusenych regenracii , alebo co povazuje za prerusenu regenreciu? Vecsina regeneracii sa mi doteraz spravilo na dialnici , bez postrehnutia, iba podla VAGu som zistil kedy to bolo. Je normalne ze klasicku regeneraciu robi v relativne nizkych otackach ? (cakal by som ze bude radit vyssie ako v 1250ot/min). Samozrejme na dialnici sa to pali aj samo ked olej dam na 116°C a tempomat na 155 ,
    ×