Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    106 témat v tomto fóru

    1. Benzin v oleji 1.2 TSI

      • 632 odpovědí
      • 87 327 zobrazení
      • 104 odpovědí
      • 18 026 zobrazení
    2. Svíčky 1.2 TSI

      • 100 odpovědí
      • 24 278 zobrazení
      • 1 904 odpovědí
      • 270 242 zobrazení
      • 76 odpovědí
      • 30 301 zobrazení
      • 1 220 odpovědí
      • 251 964 zobrazení
    3. EPC

      • 128 odpovědí
      • 61 552 zobrazení
      • 198 odpovědí
      • 61 818 zobrazení
      • 674 odpovědí
      • 142 551 zobrazení
    4. Chiptuning 1.2TSI

      • 655 odpovědí
      • 156 115 zobrazení
      • 579 odpovědí
      • 104 405 zobrazení
    5. Motor 1.4 TSI 132 kW RS

      • 118 odpovědí
      • 32 640 zobrazení
      • 79 odpovědí
      • 18 185 zobrazení
      • 573 odpovědí
      • 114 097 zobrazení
      • 69 odpovědí
      • 22 743 zobrazení
      • 473 odpovědí
      • 106 785 zobrazení
      • 43 odpovědí
      • 8 274 zobrazení
      • 1 412 odpovědí
      • 304 883 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 113 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 7 033 zobrazení
    6. 1,2 TSI - cukání motoru

      • 251 odpovědí
      • 65 216 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 4 060 zobrazení
    7. odlučovač oleje 1.2 TSI

      • 23 odpovědí
      • 3 465 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 1 391 zobrazení
    8. Startovanie 1,2 TSI

      • 98 odpovědí
      • 48 127 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Takže dnes dokončen hokus pokus 6nebo 5 kvaltu??   Škoda Roomster 1,4 tdi chip 59/77kw 6 kvalt pro motor 1,4 tdi  i když ten krátký je holý nesmysl. Ten motor to prostě neutáhne, odzkoušeno na Š Roomster. Náklady na převodovku a překopání byť vlastníma silami vyjde na 18 tis. Jízda s bídou na tu pětku. Šestka padá a padá a padá. Takže jsme zvolili delší 5 kvalt GGU s Fabie 1. Kola 16/195/45 lepší by byli pravděpodobně 15/50/185 asi by se dostal k 200 tacho. Takto 180 stejně jako s původní převodovkou ale o 500 ot/m míň a cca 2,5l míň okamžité spotřeby. Prostě přes 3500 ot/m už nemá sílu to přetlačit. Menší kola by zvýšili trochu otáčky tak by se možná dostal výš.  Jede to slušně otáčky proti původní krátké převodovce cca o 500 ot/m níž. Spotřeba na 100km okruhu cca o půl litru níž. Potvrdím až po delším ježdění. Celkově dojem super. Ztratilo se "dunění" které ten 3 hrnek vydával od 2500 ot/m. Při 2500 ot/m  na pětku jede krásně 130km/h a momentalka je 4,1/4,8l.  Před tím 3100 ot/m a momentalka 6,6/7,2l průměr 6,8l/100km. Při 100km/h 1950ot/m momentalka  2,7/3,4 a před tím momentalka 4,0/4,7 průměr 4,4l/100km. Musí se na to trochu zvyknout a tam kde se jezdilo do zatáčky na 3 je třeba dát 2. Stejně tak zapomeňte na 4 jet 50 :-D Každopádně sem napíšu po pár tis. km jak se to chová celkově. PS: Nezapomenout vyměnit po zahřátí v té převodovce olej!!!  Přidávám pár fotek. 1 fotka s původní převodovkou. 2 fotka s GGU
      • Da sa to aj bez toho, ale malokto to asi vie, alebo malokomu sa s tym chce trapit, tak ide napravnica dole. Mne ho menili, napravnica dole, nasledne GEO, ale na nu som aj planoval ist, takze len pre mna plus.
      • samo sebou že to nahlásí až za jízdy a to né hned....  na to není třeba si nic myslet, to je vcelku logické, na místě čidla ABS nic nikdy vyhodnocují, nemají totiž co.... lolo se musí točit, tedy jak jsem psdal že jde o změnu obvodové rchlosti kola, lohgicky u stojícího auta je nulová obvodová rychlost kol...   sačí vyměnit letní kola za zimní, pokud mají jiný rozměr a auto bude po nějakých km, kdy to vyhodnocuje hlásit....   ono je logicky rozdíl v tom, pokud se rozjedeš s jiným (sníženým nebo zvýšeným tlakem) a jedeš, kdy tento tlak je sice jiný než ten uložený, ale je stále konstantní a něco jiného je unik za jizdy, kdy nastane změna v určitém časovém úseku.... takže upustit kolo a rozjet se nic moc test....   myslím si, že to není složité pochopit, nicméně je je to mnohem sofistikovanější než to vypadá....   je třeba si uvedomit který systém ŠA používá, systém TPMS existuje ve dvou variantách - přímý systém (ten v autech standarně ŠKODA AUTO nepoužívá) má v pneumatikách instalovány snímače, které bezdrátově vysílají údaje do řídicí jednotky auta, systém měří přesné hodnoty tlaku všech kol ..... na rozdíl od nepřímého systému (ten používá ŠKODA AUTO – systém neměří přesné hodnoty tlaku....   a trocha teoririe - doufám že neopakuji jiř výše napsané, podle legislativního předpisu EU (nařízení Evropského parlamentu č. 661/2009 ze dne 13. července 2009) je systém od 1. listopadu 2014 povinnou součástí výbavy nových vozidel v EU; s nefunkčním TPMS pak nesmí být automobil provozován na pozemních komunikacích, systém (ať již nepřímý nebo přímý) musí do 60 minut varovat při snížení tlaku v kterékoliv z pneumatik o 20 procent...
    ×