Přejít na obsah

p4vel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení p4vel

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, tak sem byl dnes na té diagnostice a vypsalo to toto: Address 09: Cent. Elect. Labels: Control Module Part Number: 6Q1 937 049 D Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072 2 Faults Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-00 - No Communications 01309 - Power Steering Control Module (J500) 49-00 - No Communications Takže je servo KO?? No asi jo, když to nemá komunikaci ani s čidlem, což je pochopitelné, pokud nefunguje ŘJ serva.. Ještě jeden dotaz, pokud je tedy servo KO, můžete mi poradit, co je to za typ??? (viz. foto) Děkuji p4vel
  2. Zatím ne, na diagnostiku se teprve chystám.... Ten napájecí drát v tom konektoru je +12V nebo zem??? p4vel
  3. Zdravím, měl bych dotaz na "nouzový režim serva". Před 14ti dny mi asi dvakrát vynechalo servo, předevčírem už vypnulo úplně. Pojistka č.7 OK, pojistka na baterce taktéž OK, olej mezi ryskami. Chtěl jsem to vyzkoušet přes nouzový režim (po odpojeném čidle úhlu otáčení volantu), ale servo se ani nerozběhlo. Do hlavního napájecího konektoru serva jde z baterie nějakých 13V i při vypnutém autě (klíčku ze spínačky). Takže aby jelo v nouzovém režimu jen při nastartovaném autě, musí ho spínat ještě nějaký jiný signál z toho pravého konektoru (tam co jsou ty oranžové kabely+žluto-černý)??? Na co se zaměřit a lze v amatérských podmínkách otestovat funkčnost samotného serva??? (Fabia Kombi 1.2HTP, rok 2006) Děkuji za případné rady... p4vel
×
×
  • Vytvořit nový...