Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mic.hal

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Mic.hal odpověděl na bajdik1...'s téma v Motor 1.4 MPI
    Toto ještě ne, spíše mě zajímá čím začít ať nemám náhradní díly na poskládáni druhé fabky... takže čidlo/termostat (ani jedno neměněno,levné záležitosti ) nebo to vypadá spíše na něco jiného podle "příznaků" ?
  2. Mic.hal odpověděl na bajdik1...'s téma v Motor 1.4 MPI
    Fabia 1.4 MPi combi, 2001, LPG, 70tis. km Zdravím, mám podobný problém jako starší příspěvky, ale tak trochu jiné... Postupně se mi objevuje závada, při které nemůžu zastudena nastartovat. V minulosti mi to dělalo něco podobného, ale bylo to vstřikama, takže ty jsou měněny. V servisu jsem si nechal vyjet historii závad a údajně nic až na chudou směs ( lambdu jsem měnil asi 3x, ale nikdy v ní problém nebyl... ) a ještě mi seřizoval nastavení klapy ( pak to při teplém motoru méně cukalo a zlepšil se volnoběh ). Nechal jsem to chvíli tak, protože jsem se chystal vyměnit olej + filtry + svíčky, tak mi bylo řečeno bude to palivový filtr... Nepomohlo nic z toho. Znovu jsem vyměnil svíčky ( ty první byly ale dobře "vypálené" do šeda ). Byl jsem za plynařem ať zkusí najít závadu on, nenašlo to nic ( při plynu už je motor zahřátý... ) Je to tak nějak horší a horší a nevím čím "začít"... - ručička teploty občas ukazuje a občas ne, většinou ale tak nějak sama vystřelí rovnou na 90°, plynule nikdy nestoupá nebo 1 z 10 případů ( Případně při prvním startu se nepohne, když ujedu 20 km pořád je dole..., ale když zastavím, vypnu a nastartuju, už naskočí rovnou na 90°.... - toto je nejčastější varianta ) - voda mi nikde neubývá, ani se nikde neobjevuje - měl jsem dole víko -Když auto nechám odstát těch cca. 12 hodin, pak to chytne i když to není úplně OK, nejhorší je když jedu třeba půl hodiny, pak zastavím a hodinku něco vyřizuju, tak buď chytne a hned chcípne nebo jenom točí startér a ani nechytne -po druhé výmeně svíček jsem nastartoval, auto si drží 1200 ot. ( 1,5 l/hod spotřeba ) a má pořád zapnutý sytič... nechal jsem to tak 5 min, vypnul zapnul a už bylo vše ok na 800 ot. - když se snažím takhle po hodině nastartovat a náhodou chytne, tak než chcípne, strašně smrdí benzín a jde bílý dým... ( zní to jako na 2- 3 válce ), když šlápnu na plyn aby se to "chytlo", tak to chcípne okamžitě - vyjde až tak 3 - 5 start... - zatepla / při druhém startu( po 3 min. "běhu" motoru ) jede jako by vypadlo z linky.... - než se úplně zahřeje tak cuká při řazení -nejhorší je, že to nedělá úplně ani systematicky ani pokaždé stejně... ( myslel jsem že jsem to vyřešil palivovým filtrem, ale první dojem klamal.. ) Nějaký nápad/zkušenost čím by to mohlo být podle souhrnu informací v odrážkách? Auto je víceméně jako nové, garážované, skoro neježděné ( až posledních pár let ) a především i tuto zimu kdy bylo snad -18°C mi to chytlo napoprvé ( během sekundy.. ), teď točí a nic nebo chytne a chcípne... Na 70 tis. km jsem tam už vyměnil preventivně skoro vše a nechce se mi to vše měnit každé 2 roky... Pravděpodobně to bude nějaká prkotina, jen nevím která...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.