H1982
Uživatel-
Počet příspěvků
41 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení H1982
-
Ahoj, ja mam B16 DCT, par tydnu. Proti eibachu na dcc tlumicich je to znatelny rozdil, az takovy cele pasmu jizdnich rezimu se posunulo doleva. Tzn. Comfort je tuhy, ale auto houpe vic, nez kombinace eibach s dcc. To houpani je vic tlumene.
-
To jsme se nepochopili, povodni dotaz je ten, ze mozna to DCC se da nastavit. Na prvnim podvozku jsem to nedelal, na druhym bych to rad udelal, pokud to by to melo/mohlo mit kladny a zasadni vyznam na chovani auta.:)
-
Nic se nedeje, ja mam na ceste BIL B16 DTC, takze se budu dilu zabavovat:). BIL o DCC setupu nepise, tak me prijde zvlastni, ze na jine vozy od koncernu je na webu vlakno a tohle zatim (tady na foru) zminovane nebylo a jestli nekdo tusi, jak zasadne tohle meni DCC?
-
Ahoj, tomu bych rozumel, ale stejne blbe se zeptam. Pokud si dam kratsi kruziny na orig. DCC tlumice, neni to podobna situace? Zmenil jsem vejsku vozu aftermerket kitem. Abych to upresnil, mam Eibachy na DCC. Vim, jak to jezdi, ale mozna, ze nekde se neco opomelo. Nerad bych opakoval tohle opomenuti u dalsiho kitu.
-
Zdravím všechny, kteří mají pružiny od Eibachu a DCC. Budu měnit pružiny i tlumiče v dohledné době za jiný nový set a souvislosti s tím se na Internetu objevují témata jako "DCC basic setup". Setup se dělá přes VCDS. Auto stojí a jen se měří výška od středu kola k lemu blatníku. Ti z vás, kteří máte DCC a Eibach pružiny, případně jinak upravené DCC, setkali jste se s tím? Dělal vám tohle někdo? Video je tu: Suspension Leveling Calibration - YouTube Něco málo k tomu je i zde: Basic settings for DCC | Ross-Tech Forums (ross-tech.com) VCDS sekce: Address 14: Susp. Elect. (J250) Login: 31564, Basic Settings: channell: 1 Go ON/OFF. Díky, za info. Díky za info.
-
Ahoj, oprava mě nevyšla na skoro nic. 7000 olej a něco jsem platil za cívky. Celkově 5 měsíců auto zdarma od autoservisu a Škodovky - octavia s manuálu, nebo fábka. Můj Superb dostal 2x celý nový motor. Prodejka motoru CJXA je asi 250 tis, ale taky 80 tisíc, pokud to jde takto "interně", nevím tohle jsem moc nechtěl vnímat. Zapůjčená auta zdarma. Vše kolem motoru vyměněno - turbo, katalyzátor, svíčky, dvouhmoťák a svazky kabelů. Cívky jsem si platil sám. Celková cena, můj odhad je tak 600000+ pro všechny, co se o tomu mému autu museli postavit čelem. Tím, že jsem platil drobnosti, tak na nový motor je zase 2 roky záruka. Bylo mi řečeno, že pokud by se Škoda nedobrala problému do konce ledna 2020, dostanu nové auto. Moje auto odešlo měsíc po záruce v roce 2019.
-
Ok, ok 1000 lidí...Za mě, mám rád svoje auto, ale zvuk mělo hnusnej a jako vysavač (klasika, kterou se dočtete na a....cz), že I4 turbo motory nemaj zvuk, blabla. Navíc, čím starší, tím hlasitější. Moc nesouhlasím s tou myšlenkou, že 206 kw je pro ty, co maj svý roky. Možná u LaK verze:P a možná, že já svoje roky ještě nemám:) a proto Sportline. Takže, rezonátor, auto (paradoxně) ztišil, ale zvuk na DSG/S je jadrnější (trochu) a pod plnou náloží pěkně praská z výfuku. Ale 100 lidí a chápu, že někdo tohle nemusí.
-
-
Ahoj, mám tyhle týče s DCC a sport pružinami a vše je OK. Montáž je na pár hodin, ale výsledek je poznat. Mám i štelovatelné tyčky stabilizátoru z polyuretanu a vše OK. Odezva do volantu je celkové příjemnější, ale já už mám ten Eibach poměrně dlouho, ale pamatuju si, že jsem byl spokojený. Jak předek, tak zadek se dá donastavit na těch tyčích. Každá (předek, zadek) má dva otvory na koncích tyčí. Mám tu "agresivnější" a jezdím s tím a je to.
-
Prestavovac vacky za 15 tisic CZK? To byl uplne prvni napad, co vymenit na kulanci. Nekdy v dubnu, kdyz se objevily prvni zaskuby motoru. Nakonec to byl (pry) svazek kabelu, ktery byl vymenen. Prej spatne napajenene dratky :), kdyz nekomu neco spadlo do motoru a pretrhlo to ten svazek, tak ho dratkama nekdo opravil. Motor dostaval a poslilal spatne hodnoty. Kabel vymenen, ale destrukci to nezabranilo.
-
Ano, takhle simple to je:). Udajne nejsem prvni, komu odesel 206 kw motor, ale simple reseni je tlacit na servis u Skodu, presneji na “Oddeleni pece o zakazniky”. Foto mam jedno a to druheho motoru, ale rozebrany (prvni) jsem nevidel.
-
Ahoj, toto bude dlouhé, ale snad to někomu pomůže. Přišlo se na to, že první motor odešel, protože praskla nějaká šála v motoru. Ať je to co je to, došlo k poškození turba a katalyzátoru. Že turbo bylo "nakopnuto" šupinami se zjistilo při montáži druhého motoru. Takže druhý motor platila Škoda, turbo také. Motor, jak bylo uvedeno, mě odešel v posledních dnech letošního srpna. Od té doby jsem seděl v autě asi 3x a stále je v servisu. Po kulanci na motor bylo auto znova v autoservisu, několikrát tam bylo na x-dnů pro vibrace motoru a blikání kontrolek EPC a motoru. Tedy s druhým motorem vibrace neustali a kontrolky blikaly stále a nešlo občas nastartovat. Toto celé se stalo v říjnu. Následovala další reklamace a promazání "naučených" hodnot ŘJ. Nepomohlo to a motor vibroval s autem stále dost citelně. Zátah nového motor byl ale lepší, než s povodním. Nakonec jsem v HK dojel a požádal o odtah. Trapas, když vaše nádherné auto v barvě Dragon Skin je tlačeno na valník a lidi se vám tlemí do ksichtu, že vám to patří, když jste si koupili hezké a výkonné auto. Takže po tom, co byl vyměněn motor a turbo bylo auto odtaženo do Kosmonos, přelom listopadu a prosince. Proběhla výměna katalyzátoru, vstřiků (placeno mnou), cívek, setrvačníku a došlo i na nový (třetí) motor. Stále se bavíme o tom, že mě původní motor odešel po 2 letech a 128 000 km. Auto je teď hotové, ale protože "vánoční čas", tak bude pro mě, až v lednu. Čili stojí v Kosmonosech v dílnách. Po celou tu dobu mám náhradní auto, zdarma. Katalogové ceny a tady se mohu plést jsou MOTOR 250 tis., TURBO 30 tis., KAT 50 tis., CÍVKY pár tisíc, VSTŘIKY cenu nevím, ale levné to nebylo. SETRVAČNÍK cenu nevím. Zapůjčení vozu po celou dobu zdarma. Vstřiky jsem si platil sám, vše ostatní servis a Škoda. Ptal jsem se na to, proč se to stalo a to se nedozvím. Taky jsem se ptal, jestli za to může to, že jsem motor občas "podrtil" ale tomu nevěřím. Hlavně proto, protože jsem si koupil auto/motor, který na ten výkon musí být vyvinut a věty typu "jezdíte s tím moc rychle" mi nejdou pod nos. K čemu je auto, které je (velmi) rychlé, ale rychle se s ním jezdit nemá a nesmí, protože to nevydrží. Pak ano, můžeme se dohadovat o tom, co je to "rychle" a "drtit", ale věřím tomu, že majitelé 206tek tak nějak nemají lehkou nohu, když si byli za to o ochotni připlatit. Osobní odhad je ten že bych měl nárok na nové auto, ale už as Superb FL s 200 kw a filtrem. Přesto se píše, že v půlce roku i 200 kw bude navýšeno zpět na 206 kw. Osobně jsem byl i v Chuchli u pána - specialisty na vw motory viz. auto.cz, celkem mi poradil, ale stejně Kromě podvozku, který mám modifikovaný, kastle, interiéru je vše na téma pohon nové.
-
Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno. První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka. Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili. Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní.
-
To asi nebyl, ale uvidíme, jak to teď dopadne s kulancí, pokud bude. Auto by po dobu dvou let mělo být v záruce, bez omezení km. To je záruka daná ze zákona, pokud se nepletu. Po tu dobu, pokud je auto v servisu, pro danou poruchu, tak se záruka prodlužuje. Auto jsem vyzvedával 18. srpna 2017 a auto odešlo 26.8., takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila.
-
To vše jsem splnil:) - olej měnil po 15000km. Vše ostatní servisoval daleko před limitem. Tankoval jsem Vervu, jakože s pocitem, že teda Verva je to nejlepší, co tomu motoru můžu nalejt, a přesto to nestačilo. Takže a) je to výrobní problém, b) je to problém mého auta, c) řady aut, které někde jezdí a časem se jim stane to samé. Ale chápu to tak, že ten motor je z Audi S3 a dával se nějakou dobu i do Seatů atd. atd. Musí něco vydržet a přesto ne. Auto je po zaruce, měl jsem 5 let, nebo 100 000km. Bohužel 3x reklamováno ,když auto mělo 108k km a teď naposledy, před destrukcí, při 128k km.